نمادهای خودرویی امروز با افزایش فشار فروش در صبح مواجه بودند که در ساعت پایانی متعادل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز با پرتقاضا شدن خودرویی های بورس شاخص کل بیش از ۸ هزار واحد رشد کرده است.
سخنگوی فراجا از استقرار گشت های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور با هدف انجام مأموریت ها و برخورد با افرادی که بر هنجارشکنی های اجتماعی اصرار دارند، خبر داد.
سخنگوی فراجا از استقرار گشت های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور با هدف انجام مأموریت ها و برخورد با افرادی که بر هنجارشکنی های اجتماعی اصرار دارند، خبر داد.
بر اساس اصلاحیه اخیر اعمال شده هیات وزیران در ضوابط اجرایی قانون بودجه سال جاری، خرید هر گونه خودروی سواری خارجی برای دستگاه‌های اجرایی ممنوع شد.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار بازهم کاهشی شد، فردا این گروه های بورسی وضعیت خوبی نخواهند داشت، نامه‌ای که روز بورس را سرخ کرد | انتشار عجیب یک نامه بعد از ۵۰ روز سکوت، خبرهای مهم برای دو نماد خودروئی، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۷ تیرماه، شناسایی سود ۱۶۱ میلیاردی یک نماد خودرویی، سه نماد با بیشترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فعالان شبکه های اجتماعی و دارندگان کانال های پرمخاطب خودرویی، از خطوط تولید ایران خودرو بازدید کردند.
در نشست مشترک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک رفاه کارگران بر عمق بخشی تعاملات و افزایش همکاری های مشترک از طریق استفاده از ابزارهای نوین مالی تاکید شد.
استقبال علاقه مندان ب ام و و تحلیل های مثبتی که در رابطه با تورینگ کوپه در رسانه های خودرویی مطرح جهان تیتر شد، شرایطی را ایجاد کرده که احتمالا این مفهومی را روی خط تولید ببرد البته به شکل محدود. بنابراین پیش بینی می شود 50 یا شاید هم 100 دستگاه از این خودرو تولید شود.
مناظره خودرویی میرسلیم و جلال رشیدی کوچی با حاشیه های زیادی همراه بود و مصطفی میرسلیم در نظری عجیب گفت: لندکروز با ۲۰۶ فرقی ندارد.
مک لارن در طراحی جذابیت های 750اس چنان ظرافتی و کیفیتی به خرج داده که یکی از نویسندگان مطرح نقدهای خودرویی انگلیس، درباره اش می گوید: این مک لارن از آن خودروهایی است که وقتی سوارش می شوید، هیچ علاقه ای به ترک آن ندارید و برایتان سخت است که پیاده شوید!
قیمت خودرو دیروز تعیین تکلیف شد و طبق تجربه قطعا بازار با یک شوک قیمتی مواجه خواهد شد؛ بنابراین حالا دیگر زمان اجرای وعده های خودرویی وزارت صمت رسیده و باید عرضه به صورت محسوس افزایش یابد.
کشمکش بر سر تعیین درصد افزایش قیمت کارخانه ای خودرو و متولی اعلام قیمت های جدید میان شورای رقابت و وزارت صمت همچنان ادامه دارد. این در حالی است که با ورود معاون اول رئیس جمهور به این سازوکار پرحاشیه، پرده ای جدید پیش روی این دو شکل گرفته است تا بتوانند دور یک میز جمع شوند.
یک دوربین امنیتی در برزیل عکس العمل قهرمانانه یک کارمند فروشگاه را در یکی از خیابان های عمومی هنگامی که با سرعت زیاد بیرون پرید و خودرویی را که یک کودک در آن بود نجات داد، ثبت کرد.
امروز خودرویی ها با افزایش عرضه مواجه شده ولی گروه کانه های فلزی بسیار پرقدرت ظاهر شدند.
مدیرعامل سمتکو با بیان توانایی این شرکت در طراحی، تولید و مونتاژ انواع مجموعه های فوق ایمنی در زمینه سیستم ترمز خودرویی گفت: شرکت سمتکو با توجه به اهداف کیفی و پایداری در بازار رقابتی موفق به راه اندازی و تولید مجموعه بوستر مستر Brake Assist (سیستم ترمز کمکی) برای اولین بار در گروه خودروسازی سایپا شده است.
بورس در آستانه فتح قله یک میلیون و ۵۷۰ هزار واحد بوده و اگر بتواند از آن عبور کند می توان انتظار بازدهی بالایی داشت.
مدیر گروه توسعه فناوری های نوین خودرویی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی گفت:خودروهای برقی در حمل‌ونقل عمومی به کار گرفته می شود.
امروز شاخص کل ریزش را تجربه کرد اما خودرویی ها همچنان مثبت و پرتراکنش بودند.
شاخص کل امروز نیز با رشد ۱۶۳۵۱ واحدی توانست به جایگاه خوب برسد.
شهردار منطقه ۲۲ گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی شاهد بازگشایی کامل اتصال خیابان‌های فرهیختگان، خادمین و زحمتکش در غربی‌ترین نقطه تهران خواهیم بود.
رویداد فناورانه خودروهای آینده با هدف هم افزایی توانمندی های سایپا و شرکت های دانش بنیان و به منظور بهره برداری از دانش و تخصص شرکت های فعال در حوزه نیازهای فناورانه صنعت خودرو، با مشارکت مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا و گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.
معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان پسماند شهرداری تهران از بارگیری و اعزام سرویس بهداشتی‌های پرتابل به مرزهای چذابه، شلمچه و مهران خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به راه‌اندازی گشت های ضربتی خودرویی و موتوری مقابله با سرقت اظهار کرد: تمرکز ماموریت های پلیس پایتخت برای مقابله جدی و همه جانبه با سرقت، زورگیری و سرقت‌های خشن است.
در حالی که مهدی طارمی یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله باشگاه میلان است، اما بعید به نظر می‌رسد این باشگاه ایتالیایی ۲۰ میلیون یورو برای مهاجم ایران هزینه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ