مدیر عامل شرکت مهندسی آبفای کشور از تکمیل آبرسانی به 5000 روستای کشور در سال جاری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اتمام پروژه آبرسانی به موزه میراث روستایی خبر داد و گفت: ۷ میلیون گردشگر از مناطق گردشکری، تاریخی و طبیعی گیلان بازدید کردند.
شاهرود- آبرسانی به شاهرود، از جمله قول‌هایی است که در حد حرف باقی مانده و همچنان آینده آب در شاهرود روشن نیست، آن هم شهرستانی که بیش از ۲۵۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد.
یزد- مدیرعامل آبفای یزد از آبرسانی سیار به ۳۲۰ روستا از ۶۵۰ روستای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب خبرداد.
یاسوج- وزیر نیرو گفت: در دور دوم سفر ریاست جمهور به این استان طرح آبرسانی به ۴۷ روستا به بهره برداری رسید.
آبرسانی نیروهای بسیجی به اهالی کوی ملاشیه اهواز
کرمان_ طرح آبرسانی به شهرستان‌های بم و بروات پس از ۱۰ سال وقفه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد .
آبرسانی بسیج به ۱۲۱ روستای محروم آذربایجان‌شرقی
اهواز - عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای استان خوزستان در قالب طرح جهاد آبرسانی با حضور رئیس جمهور به صورت رسمی افتتاح شد.
اصفهان- مدیر دفتر بهره‌برداری و تاسیسات آبفای استان اصفهان گفت: در حال حاضر برای ۳۸ هزار نفر در ۳۰۵ روستای استان اصفهان با تانکر، آبرسانی سیار می‌شود.
شادگان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با تلاش مجموعه آب و فاضلاب خوزستان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون یک هزار و ۷۵۲ روستا در خوزستان از نعمت آب شرب برخوردار شده‌اند.
اهواز - مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: همه روستاهای این استان تا پایان سال ۱۴۰۲ آبرسانی یا مشکل آبرسانی آنها حل می‌شوند.
تبریز- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: پروژه بزرگ جهاد آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: طرح آبرسانی سنندج به بهره‌برداری رسید. در فصل پاییز شاهد افتتاح طرح آبرسانی ۱۵۰۰ روستا بودیم.
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: اکنون در ۳۱ استان کشور ۴۷۱ پروژه جهاد آبرسانی تعریف شده و در حال اجرا است.
با بهره‌گیری از توان و تخصص نیروهای متخصص و کارشناس داخلی در مدت دو سال، عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهر سنندج با ظرفیت تأمین آب به میزان ۵۷ میلیون مترمکعب در سال پایان یافت.
برای تأمین آب شرب مطمئن و پایدار مردم شهر سنندج، پروژه آبرسانی به تصفیه‌خانه این شهر به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون به ۸۳ روستای کشور و در قالب طرح ملی نذر آب ۵ آبرسانی شده است.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون به 83 روستای کشور و در قالب طرح ملی نذر آب 5 آبرسانی شده است.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: پروژه آبرسانی سد تبارک در قوچان با ۲۴ کیلومتر لوله گذاری، تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.
با بهره‌برداری از اَبَرپروژه آبرسانی به شهر همدان، مردم این شهر پس از دو دهه به صورت پایدار با مشکل آب شرب خداحافظی می‌کنند.
زائران حسینی امسال هم می‌توانند از خدمات متنوع بنیاد برکت در مرز مهران بهره‌مند شوند.
اهواز - طرح آبرسانی غدیر با حضور رئیس جمهور در شهرستان اندیمشک به صورت رسمی افتتاح شد.
وزیر نیرو گفت: در طول یک سال گذشته پروژه‌های آب‌رسانی به صورت گسترده در سه بخش به مرحله اجرا رسیده و این پروژه‌ها پیاپی به بهره‌برداری خواهد رسید.
تبریز- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از بحران آب در ۷۰۰ روستای استان خبرداد و گفت: آبرسانی با تانکر به ۱۵۰ روستای آذربایجان شرقی در تابستان امسال انجام می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ