باشگاه الهلال اقداماتی برای هجوم تماشاگران عربستانی به قطر برای بازی با فولاد انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اصلی‌ترین دلایلی که افراد را در به خواب رفتن با مشکل روبه‌رو می‌کند این است که زمانی که دراز می‌کشیم و آماده خوابیدن می‌شویم ذهنمان مورد هجوم افکار متعددی قرار می‌گیرد. در این میان ترفندی موسوم به تکنیک تنفس ۴-۷-۸ می‌تواند به آرام کردن ذهن و دور شدن از این افکار و به خواب رفتن تدریجی شما کمک کند.
لیونل مسی در شهر میامی زمانی که با همسرش در حال خروج از یک رستوران بود با هجوم هواداران مواجه شد و عشق و علاقه هواداران آمریکایی به اسطوره آرژانتینی خبرساز شد.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز، آسمان و زمین جنین را مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده‌اند و گزارش‌ها از ادامه این حملات حکایت دارد.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز، آسمان و زمین جنین را مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده‌اند و گزارش‌ها از ادامه این حملات حکایت دارد.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
هواداران منچسترسیتی بار دیگر در پایان دیدار تیم‌شان مقابل چلسی برای جشن قهرمانی به زمین چمن ورزشگاه اتحاد هجوم بردند.
باشگاه اسپانیول درباره اتفاقات روز یکشنبه در ورزشگاه خانگی‌اش و هجوم هواداران برای درگیری با بازیکنان بارسلونا بیانیه‌ای رسمی منتشر کرد.
رئیس سابق باشگاه اسپانیول، دلیل اصلی هجوم هواداران به زمین و خراب شدن جشن قهرمانی آبی و اناری‌ها را به باشگاه بارسلونا نسبت داد.
یکی از عجیب‌ترین اتفاقات بازی تراکتور - سپاهان در لحظه گرم‌کردن محمدرضا اخباری رخ داد.
پلیس برزیل برای حفظ جان داور بازی بوتافوگو و سرژیپ از دست بازیکنان خشمگینی که به زمین هجوم برده بودند مجبور به مداخله شد.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش برای کسب سه امتیاز وارد زمین خواهد شد.
یک بازی بسکتبال در لیگ دسته دوم پورتوریکو، به درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم پایان یافت. در آخرین لحظات پایان بازی خاویر تورس بازیکن آجونتاس به صورت یکی از بازیکنان سالیناس مشت زد. در حالی که بازیکنان هر دو تیم ضربات خود را رد و بدل می‌کردند، هواداران به سرعت به زمین هجوم می‌بردند.
دربی ملبورن بین ملبورن سیتی و ملبورن ویکتوری پس از صحنه‌های تکان دهنده با هجوم هواداران به زمین جنجالی شد. در دقیقه ۲۱، هواداران به زمین حمله کردند و توماس گلاور دروازه بان سیتی مورد حمله قرار گرفت و یک هوادار خشمگین با سطل زباله به صورتش کوبید.ماجرا از این قرار است که رئیس لیگ‌های فوتبال استرالیا اعلام کرد توافقی با ایالت نیو ساوث ولز به ارزش ۱۰ میلیون دلار حاصل شده که در پی آن میزبانی دیدارهای فینال این رقابت‌ها به مدت سه سال به سیدنی واگذار می‌شود. این اقدام سیتی تایید کرد که گلاور ۲۴ ساله دچار خونریزی از ناحیه سر شده و در رختکن تحت درمان بوده است.
دیدار دو تیم چوکا تالش و فجر سپاسی در انتها به جنجال کشیده شد.
سیزدهم تیر گذشته، یک دستگاه نیسان آبی رنگ در خیابان رسالت مشهد توقف کرد و ناگهان راننده ۳۱ ساله آن در حالی که قمه بزرگی را در دست می‌فشرد با چهره‌ای غضبناک پا به درون بنگاه املاک گذاشت و بدون آن که کلامی بر زبان جاری کند به طرف زن ۲۴ ساله‌ای به نام «مهدیه» هجوم برد و او را با ضربات متعدد قمه نقش بر زمین کرد. در همین حال مادر ۴۴ ساله دختر جوان خود را روی پیکر دخترش انداخت تا از وارد آمدن ضربات بیشتر به او جلوگیری کند، ولی راننده نیسان بی رحمانه ضربات دیگر را بر پیکر زن ۴۴ ساله وارد کرد و او را نیز در کنار دخترش درحالی به قتل رساند.
اصفهان- مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: امسال حدود ۲۵هزار هکتار از باغات این استان در معرض خشکی بوده که زمینه ساز هجوم انواع آفات به درختان است.
هجوم تماشاگران یک مسابقه فوتبال در اندونزی به داخل زمین و درگیر شدن آنها با نیروهای امنیتی و هواداران تیم مقابل، ۱۲۷ کشته و ۱۸۸ زخمی برجای گذاشت.
یک مرد جوان در لندن با هجوم به زمین و اقدام به خودسوزی باعث توقف مسابقه تنیس لیور کاپ برای مدت کوتاهی شد.
چهار بازیکن هجومی تیم ملی ایران به‌عنوان یار جانشین مقابل اروگوئه به میدان رفتند.
در هفته چهارم لیگ برتر نیز تماشاگران با فرار از موانع و مأمورین، خود را به زمین چمن مسابقات رساندند.
ورزشگاه فولاد آره‌نا در روز میزبانی از تراکتور، شاهد هجوم عجیب جیمی جامپ ها به درون زمین بود که حواشی زیادی را به همراه داشت.
ورزشگاه فولاد آره‌نا در روز میزبانی از تراکتور، شاهد هجوم عجیب جیمی جامپ ها به درون زمین بود که حواشی زیادی را به همراه داشت.
ورزشگاه فولاد آره‌نا در روز میزبانی از تراکتور، شاهد هجوم عجیب جیمی جامپ ها به درون زمین بود که حواشی زیادی را به همراه داشت.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه گلوله‌های توپخانه ما به مهمات هوشمند تبدیل شده‌اند؛ گفت: همه موشک‌های ضد زره هوانیروز و یگان‌های محترک هجومی و واکنش سریع ما قابلیت نقطه‌زنی دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ