دبیر ستاد عفاف و حجاب وزارت کشور با اشاره به اینکه شرکت بهره‌برداری متروی تهران در ماه‌های گذشته یکی از دستگاه‌های پیشرو در امر تبلیغ حجاب با شیوه‌های نوین بود، گفت: عملکرد خوب مترو در این حوزه مورد توجه نهاد‌ها و مسئولان نظام قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: حادثه تروریستی اخیر شاه‌چراغ شیراز را باید مرتبط با انجام موفقیت‌آمیز مرحله پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس و حضور مردم دانست چراکه دشمن غافلگیر شد و تحمل نکرد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از دادستان مؤمن و انقلابی کل کشور خواست تا هرچه سریع‌تر دستور آزادی متحصنان جلوی ساختمان قوه قضائیه را صادر کند. وی تأکید کرد: امروز برای همه این سوال است چرا کسی که کشف حجاب کرده آزادانه در جامعه می‌چرخد، اما یک مطالبه‌گری که خواسته اش بحق است، ولی روش مطالبه اش شاید جای بحث باشد براحتی بازداشت می‌شود؟!
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از صدور کیفر خواست پرونده فوت پسربچه در چاه فاضلاب کوی مدرس اهواز خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است، وزیر کشور خواست فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است، وزیر کشور خواست فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شود.
رئیس ستاد انتخابات کشور از کمیته فناوری اطلاعات این ستاد خواست تا نسبت به راه اندازی سامانه های فنی و تکالیف ابلاغی، پیش‌بینی‌ها و اقدامات لازم را به عمل آورد.
رهبر انقلاب فرمودند: فعالیت‌های دانشجویی نباید جامعه دانشجویی و کشور را دوقطبی کند. دوقطبی‌گری خواست دشمن است. مطالبه دانشجویی همراه با واقع بینی و ارائه راه حل علمی و عملی باشد.
هادیان گفت: تداوم وضعیت موجود مستلزم توافق موقت با ایران است که به موجب آن ایران با برخی شروط موافقت می‌کند و در ازای آن، میزانی از تخفیف در تحریم‌ها را دریافت می‌کند؛ شبیه به سلف برجام، یعنی برنامه اقدام مشترک.
سخنگوی وزارت امور خارجه عراق: سیستم بانکداری عراق در چارچوب مبارزه با فساد و پولشویی فعالیت خواهد کرد.
در شرایطی که جدایی سیامک نعمتی تقریبا قطعی شده بود اما این بازیکن در پرسپولیس ماندنی شد.
رییس سال‌های ۸۹ تا ۹۳ فدراسیون هندبال در یک گفت‌وگوی تفصیلی در مورد اتفاقات دوران ریاستش و نرسیدن به سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن صحبت کرد.
مشهد ـ رئیس ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از زائران و مسافران نوروزی خواست تا قبل از سفر به مشهد، محل اقامت خود را در این شهر مشخص کنند.
دیپلمات پیشین کشورمان در پاسخ به مجری شبکه سی ان ان که از وی پرسید بسیاری معتقدند در هیچ زمینه‌ای از جمله احیای برجام نباید با ایران مذاکره کرد با اشاره به تجربه مذاکرات هسته‌ای در دوره باراک اوباما گفت: گفت‌وگو با ایران لازم است.
هادی چوپان، به سجاد غریبی هالک ایرانی حمله کرد. او از غریبی خواست تا از اقدامات تحقیر آمیز خود دست بکشد و بیش از این خودش را دستمایه طنز و تمسخر قرار ندهد.
گزارشگر بازی ایران و انگلیس ساعتی بعد از این مسابقه تحلیلی عجیب از شکست شاگردان کی‌روش داشت.
در آستانه مسابقه برگشت دو تیم بانک شهر و ستارگان ساری، تیم بانک شهر از فدراسیون خواست تا در مورد استفاده از سجاد غلامی از فدراسیون کشتی اعلام نظر شود.
کرمان - رئیس کل دادگستری کرمان از پیگیری و صدور کیفر خواست قتل ۱۰ نفر در رفسنجان خبر داد.
رئیس ستاد خدمات سفر از استان‌های معین و همجوار خراسان‌رضوی خواست تا برای مانور خدمت‌رسانی به مسافران تعطیلات ماه صفر آمادگی کامل و تمرکز بر نظارت تأسیسات گردشگری استان‌ ها داشته باشند.
گزارش‌های مکرر از سوءتأثیر گشت ارشاد را به هیچ می‌انگارند و برای خوش آمد شماری ساده‌لوح که بهره اندکی از سواد دینی برده‌اند بر کار خود پافشاری می‌کنند. ما را چه شده است که با وجود اینکه بیشتر «آدم‌های حکومتی» می‌دانند که این کار خطاست، اما جرئت و توان تغییر این رویه را ندارند.
دبیر ستاد حقوق بشر ایران، از دستگاه‌های ذیربط خواست تا تحقیقات و بررسی‌های لازم در مورد علت فوت این دختر جوان با دقت و سرعت انجام شود و نتایج آن با شفافیت در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای به مناسبت روز مبارزه با تروریسم، از تمامی دولت‌های جهان خواست تا به روند مصونیت‌بخشی و بی‌کیفرمانی تروریست‌ها در سراسر جهان پایان دهند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین هم از زائران خواست سفر خود را مدیریت کنند و تا یکی دو روز مانده به اربعین برگردند.
تفاهم‌نامه ۳ جانبه گروه خودروسازی سایپا، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعقد و بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیای در راستای توسعه صنعت خودرو کشور تاکید شد.
برخورد با بدحجابی گرچه یک حکم شرعی است، امروز به پدیده‌ای اجتماعی تبدیل شده و راهکار رویارویی با آن را نمی‌توان از نیروی انتظامی یا بسیج خواست؛ همان‌گونه که نمی‌توان از روحانیون و مبلغان دینی یا ستاد امر به معروف و نهی از منکر یا دستگاه قضائی خواست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ