با بازگشت کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران، نگاه‌ها به سمت بازیکنان دعوت شده به تیم‌ملی معطوف شده است، به همین بهانه بازیکنان مورد علاقه سرمربی پرتغالی تیم‌ملی در برهه نخستش در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی آتش سوزی‌های اخیر در مناطقی از الجزایر، جان باختن شماری از شهروندان این کشور بر اثر آتش سوزی در مناطق جنگلی این کشور را به دولت و ملت الجزایر تسلیت گفت.
وزارت کشور الجزایر از کشته شدن 34 نفر از جمله 10 نظامی بر اثر آتش سوزی‌های ناشی از افزایش بی‌سابقه گرما در 16 استان این کشور خبر داد.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد به این باشگاه هشدار داد، منتظر اشتباهات آندره اونانا، جانشین داوید دخیا باشد.
خسرو دهاقین، مکانیک ایرانی، با جمع‌آوری قطعات مختلف سویل‌های قدیمی، این خودرو‌ها را بازسازی می‌کند، فرآیندی که با کمیاب شدن قطعات و تحریم‌های آمریکا به دلیل فعالیت‌های هسته‌ای تهران، هر روز دشوارتر می‌شود.
در نتیجه مقاومت سوری‌های ساکن جولان اشغالی، رژیم صهیونیستی مجبور شد، طرح صهیونیستی خود در این منطقه را متوقف کند.
ماسیمیلیانو آلگری حرف‌های جیانیس آنتتوکنمپو درباره شکست را تکرار کرد و گفت، وقتی یوونتوس می‌بازد، خبرنگارها زیاد از تخیلاتشان استفاده می‌کنند.
دادستان تهران به همراه جمعی از معاونان ستادی دادستانی تهران با حضور در انبارهای گمرک جنوب تهران از انبارها و سوله‌های آن بازدید کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست 2-0 مقابل نیوکسل از سوال‌های خبرنگاران درباره ناکامی تیمش در گلزنی عصبانی شد و آن‌ها را به مطرح کردن داستان‌های خنده‌دار متهم کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: توسعه و تکمیل پایگاه‌های مدیریت بحران یکی از وظایفی است که شهرداری تهران باید آن را انجام دهد و برای ساخت و تکمیل سوله‌های مدیریت بحران ردیف بودجه‌ تعین شد.
سرانجام گفتگو‌های ایران و آژانس به منظور پیدا کردن راه‌حلی برای پاسخ دادن به سوال‌های آژانس و همکاری‌های آینده به نتیجه رسیده است.
رئیس قوه قضاییه گفت: زمینه‌ای را فراهم آورید تا محکومان و زندانیان و خانواده‌های آنها بتوانند سؤالات خود را در باب عفوهای اخیر مطرح کنند و چنانچه خود یا عضو زندانی خانواده خود را مشمول این عفو می‌دانند اما به پرونده آنها رسیدگی نشده، موضوع را جهت پیگیری منتقل کنند.
برای نمونه، مالیات ابلاغ شده برای یک مؤدی مالیاتی یک میلیارد تومان است و پس از اعتراض صورت گرفته از ناحیه او، این رقم به ۵۰ میلیون تومان تقلیل می‌یابد؛ دلیل تحقق این فقره، از دو حالت خارج نیست؛ یا آن مالیات ابلاغی یک میلیارد تومانی، اشتباه بوده است که حتما باید منشا اشکال مشخص و رفع شود یا اینکه خدای‌ناکرده فسادی به وقوع پیوسته که مالیات ابلاغی یک میلیاردی به ۵۰ میلیون تقلیل یافته است
فرزاد حسینخانی در هفته چهاردهم لیگ برتر روز پرفشاری را پشت سر گذاشت و فرصت سوزی‌های شاگردانش داد او را در آورد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: شهردار تهران دستور در اختیار قرار گرفتن تمامی سوله‌های ستاد بحران برای انجام فعالیت‌های ورزشی را صادر کرده است.
مهدی طارمی در یک گفت‌وگوی دیگر تلویزیونی با سوال‌هایی سیاسی درباره وضعیت ایران مواجه شد و گفت که سیاسی نیست.
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران به ادعاهای مطرح شده پیرامون نگهداری مواد غذایی فاسد در سوله‌های مدیریت بحران واکنش نشان داد.
سخنرانی اشتباه آنتونیو گوترش اولین اشتباه در سطح سخنرانی بین المللی نبود. در این گزارش به چند نمونه دیگر پرداخته‌ایم.
شهردار تهران گفت:در سوله‌های مدیریت بحران مواد غذایی نگهداری نمی‌شود.
رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم گفت: تقریباً هر سال شاهد آتش سوزی‌های گسترده در جنگل های کشور هستیم که دلیل آن از بین رفتن پوشش‌ گیاهی است.
رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم گفت: تقریباً هر سال در کشور شاهد آتش سوزی‌های گسترده هستیم و متأسفانه دلیل آن از بین رفتن پوشش‌های گیاهی است.
قوه قضاییه اعلام کرد که آتش سوزی‌های شامگاه شنبه ۲۳ مهر در زندان اوین منجر به درگذشت ۴ زندانی و مجروح شدن ۶۱ نفر دیگر شده است.
دوشان ولاهوویچ در پایان پیروزی 1-0 یوونتوس بر تورینو از سوالات خبرنگاران علیه سرمربی تیمش عصبانی شد و آنها را به پرسیدن سوال‌های عوامانه متهم کرد.
تیم جوان شده ایران مقابل حریف متوسطی چون هلند، بازنده‌ای محض بود. نیمیر عبدالعزیز روی تور ایران تاخت و تاز کرد و نمایش بسیار ضعیف میلاد عبادی‌پور در این مسابقه بارها امتیازات حساس و تعیین کننده را از تیم ایران گرفت.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد: «تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۱، آژانس اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام را راستی‌آزمایی و نظارت کرد. با این حال از آن تاریخ، این فعالیت‌ها به‌طور جدی تحت تاثیر تصمیم ایران برای توقف اجرای تعهدات هسته‌ای برجامی خود، از جمله پروتکل الحاقی قرار گرفته است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ