املاک مرتبط با ملکه الیزابت دوم به طور خودکار و بدون اخذ مالیات به چارلز سوم پادشاه تازه آن کشور انتقال خواهد یافت. با این وجود، ثروت خصوصی ملکه را می‌توان آزادانه و مخفیانه توزیع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مطالعه شواهد بیشتری بدست آمده که نشان می‌دهد در طول عصر یخبندان یا حتی پیش از آن انسان‌ها در مرکز برزیل زندگی می‌کردند.
مجموعه جواهرات ارزشمند جورجینا رودریگز، باید جایی مناسب برای نگهداری داشته باشند. کریستیانو رونالدو یک جعبه جواهرات شگفت انگیز از لویی ویتون به ارزش ۱۳۳,۳۳۶ دلار برای جورجینا خرید تا جواهرات او، جعبه ای متناسب با ارزششان داشته باشند. جورجینا هدیه خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشت.
علاقۀ ناصرالدین شاه قاجار به عکاسی باعث شده بود که او علاوه بر وارد کردن لوازم این هنر نوظهور به ایران، خودش هم سوژۀ عکس‌های زیادی باشد.
جورجینا رودریگس پست جدیدی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
زمانی که این گوردخمه‌ها کشف شدند، دهه‌ها بود که کلیسای کاتولیک با اصلاحات پروتستانی درگیر بود. به رغم این حقیقت که بقایای خاص انسان قرن‌ها به عنوان بقایای مقدس مورد تکریم بودند، اصلاح‌طلبان پروتستانی عقیده داشتند نگهداشتن این بقایا بت‌پرستی است.
چند وقت پیش بود که با شکایت مالباخته، این پرونده در مقابل کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی نشان داد که دو مرد، مالباخته را در خانه‌ای در شرق تهران بیهوش کرده و یک ساک زمرد، یاقوت و الماس را دزدیدند. کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت دو متهم پرونده را شناسایی کردند.
یکی از مزیت‌های کلیدی چاپ سه بعدی در صنعت جواهرسازی این است که به طراحان اجازه می‌دهد شکل و فرم‌های مختلفی را آزمایش کنند که با روش‌های سنتی امکان پذیر نبود.
این جواهرات معروف ماژلانی، درخشان‌ترین اجرام آسمان نیمکره جنوبی هستند. ابرهای ماژلانی تحت تاثیر گرانش بسیار قوی راه شیری، به دور این کهکشان می‌چرخند.
برای بسیاری از ما، جواهرات آخرین چیزی است که پیش از بیرون رفتن از خانه به خود می‌آویزیم. گرچه شاید منطقی به نظر نرسد، در سالی که پیش رو داریم، استفاده از جواهرات بخش مهمی از سبک ظاهری افراد شناخته می‌شود که نباید نادیده گرفت.
مجلس شورای ملی در سال۱۳۱۶، در دوران رضاشاه، قانونی تصویب کرد که بر اساس آن جواهرات و نفایس سلطنتی به‌عنوان پشتوانه پول ملی به خزانه بانک ملی ایران سپرده می‌شد. تاج پهلوی به همراه مجموعه‌ای از جواهرات و نفایس، شامل قطعات پرارزشی مانند الماس دریای نور، تخت نادری، کمربند زرین و کره جواهرنشان و تاج کیانی به بانک ملی سپرده شدند.
خانواده پهلوی علاوه بر ۸.۲ درصد از زمین‌های مرغوب و حاصلخیز در سراسر ایران که بنیان ثروت خانواده پهلوی بوده، آن‌ها صاحب سهام کارخانجات، سهم از فروش نفت، شرکت‌های معدنی، سهام هتل‌ها در سراسر دنیا به ویژه امریکا، صنایع فلزی، مبالغی وجه نقد در بانک‌های معتبر دنیا و... نیز بوده‌اند. آثار هنری بسیاری نیز توسط فرح پهلوی خریداری شد که بخشی از سرمایه این خانواده محسوب می‌شد که هنوز سندی مبنی بر خروج این آثار از کشور در دست نیست، اما بخشی از این آثار در حال حاضر در موزه‌های مختلف کشور نگهداری می‌شوند.
خزانه جواهرات ملی ایران به مناسبت ایام دهه فجر برای بازدید عموم هم‌وطنان بازگشایی می‌شود.
خزانه جواهرات ملی ایران به مناسبت ایام دهه فجر برای بازدید عموم هم‌وطنان بازگشایی می‌شود.
تایید وجود دو تاچ پهلوی در موزه جواهرات، گلایه معاون میراث از بودجه ۱۴۰۲،تصویب تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت و وام ۳۰ میلیونی سفر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
سی‌تی‌اسکن‌های جدید مومیایی پسری که حدود دو هزار و ۳۰۰ سال پیش در مصر درگذشته است، نشان می‌دهد که جواهرات کمیابی درون بدن او قرار داده شده است.
وزیر میراث فرهنگی وجود دو تاج پهلوی را هنگام بازدید از موزه جواهرات تایید کرد.
آخرین رئیس تشریفات دربار پهلوی گفت: «کار ما در دربار نظارت بر بسته‌بندی اثاث بود. اعلیحضرت و شهبانو صورت اثاثی را که قرار بود با خود ببرند می‌دادند و من براساس آن سیاهه به خدمتکاران مطمئن دستور می‌دادم آن‌ها را دقیقا بسته‌بندی کنند.»
جورجینا شب گذشته به جشنواره «جوی اواردز» رفت و روی فرش قرمز قرار گرفت. او در مصاحبه ‌ای که داشت از علاقه‌اش به عربستان گفت.
مجتهدزاده گفت: این عمل سخنگوی دولت نشر اکاذیب است. اگرچه قصدشان تشویش اذهان نبوده، اما باتوجه به جایگاهی که دارند، موجب این اتفاق شده است. یا باید تعقیب قضایی شود و یا ایشان عذرخواهی کنند.
طلایی‌پوشان اصفهانی امروز به دلیل هوای برفی اصفهان از تمرین در زمین چمن صرف نظر کردند.
خبرگزاری فارس از پلمپ رستوران و جواهرفروشی نور علی دایی به دلیل اعتصاب خبر داد.
یک هوادار عراقی با ارسال پیامی به مادرش از فروش جواهرات او برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عذرخواهی کرد.
تاج سلطنتی که یکی از شاخص‌ترین جواهرات سلطنتی به شمار می‌رود؛ مجموعه‌ای گرانبها از ده‌ها هزار سنگ قیمتی که میراث قرن‌های پادشاهان و ملکه‌های بریتانیایی است.
جواهرات خاندان سلطنتی انگلیس برای این خانواده فقط یک وسیله‌ی زینتی نیست؛ از انواع سنگ‌های قیمتی گرفته تا پایه جواهرات ودیگر بخش‌های این اکسسوری‌ها همگی نمادی از قدرت سیاسی و ارثیه خانوادگی آنهاست و نوعی گنجینه‌ی ملی به شمار می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ