جواهرات خاندان سلطنتی انگلیس برای این خانواده فقط یک وسیله‌ی زینتی نیست؛ از انواع سنگ‌های قیمتی گرفته تا پایه جواهرات ودیگر بخش‌های این اکسسوری‌ها همگی نمادی از قدرت سیاسی و ارثیه خانوادگی آنهاست و نوعی گنجینه‌ی ملی به شمار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوع تازه‌ای از ماهیان موسوم به موئنخواسیا اخیر در بخشی از رودخانۀ آمازون کشف شده است؛ این ماهی به ویژه به خاطر رنگ زرد و درخشانش بسیار منحصر به فرد است.
روزنامه سازندگی با بازنشر بخشی از نوشته حسین شریعتمداری درباره اخبار رسیده به مدیرمسئول کیهان درباره انتقال مالکیت استارتاپ‌های پر طرفدار به افراد مورد وثوق، این نوشته را تهدید صاحبان این سرمایه‌ها به مصادره اموال شان دانسته است.
جی‌ال‌تی‌وی یک برنامه نظامی جدید آمریکا است که برای جایگزینی بخشی از ناوگان قدیمی خودرو‌های هاموی (Humvee) آغاز شد. در زمان ارائه این برنامه حدود ۲۵ سال از عمر طراحی خودرو هاموی می‌گذشت. همچنین، درگیری‌های نظامی اخیر، ضعف خودرو‌های هاموی در زمینه حفاظت از سرنشینان را هرچه بیشتر آشکار کرد.
روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار پستی به جدایی جلال علی‌محمدی واکنش نشان داد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، تخریب بخشی از بنا و سردر بیمارستان باهنر را تایید کرد و گفت: این بنا واجد ارزش تاریخی نبوده و تخریب آن با هماهنگی و مجوز میراث فرهنگی صورت گرفته است.
سرنیزه تحلیل شده بخشی از یک مجموعه‌ای از سرنیزه‌های ساخته شده از برنز است که بیش از ۱۰۰ سال پیش در سایت باستان‌شناسی موریگن در سوئیس پیدا شد و اکنون در موزه تاریخ برن نگهداری می‌شود.
آداب خواستگاری در زمان قاجار بسیار جالب است. بخشی از این آداب را در این مطلب می‌خوانید.
شهبازی می‌گوید: «شهروندان خیلی لذت می‌بردند که در این بزرگراه خلوت و خوش منظر رانندگی کنند. بخشی از تفریح مردم در روز‌های تعطیل هم رانندگی در این مسیر بود. وسط بزرگراه پارک‌وی بلواری با فضای سبز ساخته شده بود. درختان کاج منظم در ۲طرف و کناره‌ها هم درختان سرو نقره‌ای و کاج معروف به کاج تهران در رفیوژ وسط بزرگراه کاشته شده بود.»
بخشی از بدنه کپسول «دراگون» (Dragon) شرکت اسپیس‌ایکس حدود ساعت ۴:۵۲ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی، به رگه‌های درخشانی بر فراز ایالت‌هایی مانند کلرادو و آریزونا تبدیل شد.
. در سال ۱۳۰۶ شمسی بخشی از آب رودخانه کرج به تهران منتقل شد و به جوی‌ها و شیر‌های فشاری محله‌ها رسید، اما باز هم از لوله‌کشی خانگی خبری نبود. ۱۲ سال بعد قرار شد یک شرکت فرانسوی پروژه لوله‌کشی آب تهران را آغاز کند، اما از بد روزگار با شروع جنگ جهانی دوم این پروژه در قدم اول متوقف شد. سرانجام در سال ۱۳۲۵ طلسم لوله‌کشی آب تهران شکسته شد و این پروژه با حضور شرکت‌های خارجی به مناقصه گذاشته شد و یک سال بعد کلنگ لوله‌کشی آب در تهران در میدان سنگلج به زمین خورد.
علیرضا بیرانوند با یک شادی جنجالی بخشی از علاقمندان به فوتبال را ناراحت کرده است.
یک هاله نور بسیار بزرگ دایره‌ای شکل وهم‌انگیز از نور قرمز، درست شبیه بخشی از فیلم‌های علمی تخیلی، اخیرا در آسمان شب در بالای ایتالیا چشمک زد. این هاله نور عجیب که شبیه دیسک بود، تنها برای چند هزارم ثانیه در آسمان دیده و سپس ناپدید شد.
نشتی سقف بخشی از استادیوم امارات در جریان بازی با اسپورتینگ باعث شد هواداران آرسنال مجبور به ترک صندلی های خود شوند.
آرمان رمضانی در بخشی از تمرین امروز استقلال در نقش یک بسکتبالیست ظاهر شد.
آرمان رمضانی در بخشی از تمرین امروز استقلال در نقش یک بسکتبالیست‌ ظاهر شد.
در بخشی از تمرین استقلال محمد محبی به هنرنمایی با توپ پرداخت.
استقلالی‌ها در بخشی از تمرین روز گذشته پرش های بلند را در دستور کار خود داشتند.
در بخشی از تمرین سرخ‌ها سه کاپیتان پرسپولیس کنار مرتضی پورعلی‌گنجی آیتم‌های استقامتی را پشت سر گذاشتند.
دانشگاه داکا در بنگلادش یک بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است.
مهدی طارمی به همراه سرجیو کونسیسائو راهی یک مرکز توان بخشی در شهر پورتو شدند.
یک بیمار فرانسوی که در سال ۲۰۱۳ بخشی از بینی اش را برای درمان سرطان سینوس بریدند، از داشتن بینی جدید خود هیجان‌زده است و می‌گوید این بینی به او کمک می‌کند بهتر نفس بکشد.
مهاجم اهل مالی پرسپولیس امروز در بخشی از تمرینات گروهی شرکت کرد.
بخشی از انرژی اولین پیروزی نارنجی‌پوشان رفسنجانی در هفته ششم رقابت‌های لیگ بیست و دوم از نونهالان و نوجوانان حاضر در استادیوم گرفته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ