تبریز- تالار فرش موزه شهر تبریز، خانه امن و زیبای قالی‌های منحصر به فردی است که قصه های فراوانی در دل خود دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی ضمن ارائه گزارش از سفر خود به ژاپن نوشت: روابط دوستانه دو کشور قدمت دیرینه دارد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر رسمی خود به مسکو اعلام کرد که توافق‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها در موضوعات سایبری و فضای مجازی و همچنین مبارزه با تروریسم شکل گرفت.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر رسمی خود به مسکو اعلام کرد که توافق‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها در موضوعات سایبری و فضای مجازی و همچنین مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر و توسعه همکاری‌های همه جانبه در مرزها بین ایران و روسیه شکل گرفت.
عکس های سفر جنجالی این بازیکن به مالدیو و تفریحات لاکچری او نیز هنوز در فضای مجازی وجود دارد و حالا این بازیکن فوتبال که قاری قرآن و مداح هم هست، به کربلا سفر کرده است.
انتشار دومین سری اسناد طبقه‌بندی‌شده آمریکا از جزئیات ارزیابی این کشور درباره مناطق ملتهب یا درگیر جنگ در جهان و همچنین برنامه هسته‌ای ایران، فضای مجازی را داغ کرد.
سفیر ایران در فدراسیون روسیه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از سفر وزیر امور خارجه کشورمان به روسیه خبر داد.
سفیر ایران در نروژ با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از حضور در ضیافت افطاری سفیر عربستان سعودی در این کشور خبر داد.
هنگام سفر، به‌ویژه وقتی به طبیعت‌گردی می‌روید، از دنیای پرمشغله‌ای که مملو از فناوری‌ها و دنیای مجازی است مدتی دور می‌مانید. در این روز‌ها می‌توانید از دیدن مکان‌های مختلف دنیا، مانند دریا، نواحی سرسبز، خیابان‌های متنوع و مناطق باستانی لذت ببرید و آرامش داشته باشید. سفر کمک می‌کند تا احساس خوب و ذهن مثبتی داشته باشید.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در خصوص خرید و فروش و آموزش ساخت مواد محترقه در فضای مجازی هشدار داد و گفت: علاوه بر تهدیدات جانی این موضوع، کلاهبرداران نیز به بهانه فروش موادمحترقه در کمین هستند.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به عراق با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: روابط ایران و عراق ممتاز است
واکنش ضرغامی به نقدها علیه صحبتهایش در فضای مجازی،برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، فراخوان مزایده چند بنا از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
محمد کریمی دادستان مرکز استان مازندران اظهار کرد: با توجه به انتشار تصاویری در فضای مجازی در خصوص وضعیت یک قلاده شیر و خرس نحیف در باغ وحش ساری با دستور رئیس کل دادگستری استان مازندران این موضوع در دستور کار این دادستانی قرار گرفت و در کمترین زمان، جلسه با حضور رئیس محیط زیست شهرستان ساری و مدیر باغ وحش تشکیل شد.
در پی پخش تصاویری از حیوانات در حال احتضار از باغ وحش طاهرده ساری در فضای مجازی، محیط زیست مازندران در این باره توضیحاتی ارائه کرد.
شورای عالی فضای مجازی از ابتدای تاسیس تاکنون ۳رئیس جمهور را به خود دیده اما بخش اعظم عمرش در دوره ریاست جمهوری روحانی سپری شده که بیشترین نقد را نیز در این دوره دریافت کرده است.
شورای عالی فضای مجازی از ابتدای تاسیس تاکنون ۳رئیس جمهور را به خود دیده اما بخش اعظم عمرش در دوره ریاست جمهوری روحانی سپری شده که بیشترین نقد را نیز در این دوره دریافت کرده است.
همزمان با ادامه جنگ اوکراین و ادامه فشار‌های غرب بر روسیه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز و ساعتی پیش با شی جینپینگ همتای چینی خود به صورت مجازی ملاقات کرد و ضمن دعوت رسمی از وی برای سفر به مسکو، گفت همکاری و تعامل میان دو کشور در حوزه نظامی درحال تقویت است.
سفیر کشورمان در چین با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: در دیدار با مقامات عالی چین ضمن ارائه یادداشت اعتراضی خواستار توجه دستگاه دیپلماسی چین به حساسیت‌های منطقه‌ای شدم.
شایعه شده است که امینیان نه به دلیل پایان دوره ماموریتش بلکه به علت اظهارات منسوب به وی درباره طالبان که به رسانه‌ها درز کرده بود، برکنار شده است.
نحوه ایستادن جیمز مدیسون بازیکن تیم ملی انگلیس در عکس تیمی پیش از سفر به قطر، سوژه فضای مجازی شد.
مرسدس بنز از خودروی نمایشی مجازی خود رونمایی کرد. همانطور که از نامش پیدا است، تنها در دنیای دیجیتالی وجود دارد. این اولین خودروی تمام‌مجازی این خودروساز است که به عنوان بخشی از سه‌گانه دیجیتالی پیرامون مسابقات جهانی لیگ آو لجندز ۲۰۲۲ ساخته شده است. این مدل همچنین حاصل همکاری مداوم مرسدس بنز و رایت گیمز، شرکت سازنده سری بازی‌های محبوب لیگ آو لجندز است.
پوشش عجیب سفیر انگلیس در آذربایجان که با دامن اسکاتلندی استوارنامه کشورش را تقدیم الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان می‌کند در فضای مجازی حسابی جنجال به راه انداخت.
بازدید میدانی خبرنگار مهر نشان میدهد امروزدوشنبه ۱۸ مهر برخلاف شایعات مجازی خیابان‌های اطراف و منتهی به دانشگاه امیرکبیر شرایطی کاملا عادی و آرامی را سپری میکند.
مسلم معین نوشت: اگر سری به خیابان‌های تهران بزنید میبینید که بی حجابی بیداد می‌کند و خبری از کنترل هم نیست.
هفته گرامی‌داشت هنر افغانستان، شنبه 22 آذرماه(قوس) به صورت مجازی افتتاح می‌شود و تا 28 آذرماه(قوس) ادامه دارد. عبدالغفور لیول سفیر افغانستان، حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران و محمد عثمان بابری رییس دانشگاه کابل، مهمانان برنامه افتتاحیه این هفته خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ