رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی(۱۳۷ پلاس) گفت: در سال گذشته بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس برقرار شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هم‌اکنون مصرف روزانه سی‌ان‌جی ۲۳ تا ۲۴ میلیون مترمکعب است و این ظرفیت وجود دارد که ۳۵ تا ۴۰ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در کشور توزیع شود.
سکه امامی با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به قیمت ۲۸ میلیون تومان رسیده است.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: مجازات اولیه برای بی حجابی ۶ الی ۲۴ میلیون جریمه نقدی است.
قیمت سکه امامی نسبت به سه شنبه هفته قبل بدون تفاوت مانده و در همان کانال ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.
دولت نروژ اعلام کرد که برای تامین ایمنی و امنیت هسته‌ای در اوکراین، ۲۵۰میلیون کرون (۲۴ میلیون دلار) تخصیص خواهد داد.
سکه امامی با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی نسبت به دو روز پیش مواجه شده است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۳۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.
سخنگوی سازمان ملل متحد گفت که حدود ۲۴ میلیون شهروند افغانستان به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند.
برداشت بی‌رویه آب از سفره‌های آب زیرزمینی یکی از عوامل موثر در تشدید فرونشست بوده و اکنون وسعت و شدت فرونشست در سه استان تهران، خراسان رضوی و اصفهان بیش از سایر استان‌هاست.
رود کارون شهر اهواز را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌کند. فاضلاب‌های این شهر، از ۲۴ نقطه عمده به کارون تخلیه می‌شود که شامل ۱۰ نقطه در غرب و ۱۴ نقطه در شرق، در بازه‌ای به طول ۲۶ کیلومتر از زرگان در شمال تا بقایی در جنوب اهواز است. طرح فاضلاب اهواز از سال ۱۳۶۹ (۳۳ سال پیش) آغاز و هنوز در حال اجراست، اما فاضلاب همچنان، از اصلی‌ترین مشکلات این کلانشهر ۱.۳ میلیون نفری است.
سکه امامی باز هم نسبت به دیروز با افزایش قیمت مواجه شده و اکنون در کانال ۲۹ میلیون تومان است.
قیمت سکه و طلا نسبت به دیروز روند ریزشی خود را حفظ کرده و هم اکنون سکه امامی در کانال ۲۵ میلیون تومان قرار دارد.
قیمت سکه امامی با افزایش بیش از ۳۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز به ۲۵ میلیون تومان رسید.
قیمت سکه امامی با افزایش نسبت به هفته های قبل به ۲۴میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.
تاکنون فوت ۴۱۳۰ تن در سوریه تایید شده و به این ترتیب تا صبح امروز (شنبه) مجموع تلفات این زلزله شدید در سوریه و ترکیه به بیش از ۲۴ هزار نفر رسیده است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۴ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۴ میلیون و ۳۵۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان است.
سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش قیمت مواجه شده و به قیمت ۲۴میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
اجاره یک واحد آپارتمان ۹۵ الی ۱۰۶ متری در منطقه غرب تهران حدود ۳ میلیون الی ۲۴ میلیون تومان در ماه است.
محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: رییس جمهوری که ۲۰میلیون رای می‌آورد، فکر می‌کند به اندازه ۲۰میلیون نفر می‌فهمد! وی افزود: یکی از مشکلات اساسی ساحت سیاسی ما نداشتن چند حزب قدرتمند است. لازمه و ابزار اساسی انتخابات، مردم سالاری و بالا بودن رای مردم، نظام حزبی است. تمام رییس‌جمهورهای ایران دو الی سه ماه مانده به انتخابات اوضاع به طوری رقم خورد که رای آوردند. وقتی کسی رییس‌جمهور می‌شود، باید از یک تشکیلات قدرتمند بیاید و آدم‌های مجرب و عالم همراهش باشند. رییس‌جمهوری باید سیستم را اداره کند، نه اینکه صبح بلند بشود و بر اساس اخبار روز تصمیمی بگیرد یا فرمانی صادر کند.
قیمت سکه امامی امروز با افزایش یک میلیون تومانی نسبت به پنج شنبه همراه شد.
علی‌اکبر نژادعلی با تأکید بر لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت در کشور گفت: تنها در روز شنبه (۲۴ دی‌ماه) و در سردترین شرایط آب و هوایی امسال، ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان است.
دربی ملبورن بین ملبورن سیتی و ملبورن ویکتوری پس از صحنه‌های تکان دهنده با هجوم هواداران به زمین جنجالی شد. در دقیقه ۲۱، هواداران به زمین حمله کردند و توماس گلاور دروازه بان سیتی مورد حمله قرار گرفت و یک هوادار خشمگین با سطل زباله به صورتش کوبید.ماجرا از این قرار است که رئیس لیگ‌های فوتبال استرالیا اعلام کرد توافقی با ایالت نیو ساوث ولز به ارزش ۱۰ میلیون دلار حاصل شده که در پی آن میزبانی دیدارهای فینال این رقابت‌ها به مدت سه سال به سیدنی واگذار می‌شود. این اقدام سیتی تایید کرد که گلاور ۲۴ ساله دچار خونریزی از ناحیه سر شده و در رختکن تحت درمان بوده است.
شاهزاده سعودی دستور داده تمامی کسانی که از داخل عربستان با مخالفان در خارج ارتباط دارند، هدف قرار داده شده، تحت تعقیب قرار گرفته، بازداشت شده و از هرگونه فعالیت آن‌ها ممانعت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ