رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی گفت: هر هفته در سامانه پیشرفت همه پروژه‌های مسکن را کنترل می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامانه های جهانی هواشناسی پیش‌بینی کردند دو هفته آینده هوا بشدت گرم شده و مصرف انرژی افزایش خواهد یافت.
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از شنبه هفته آینده سامانه بارشی جدید وارد کشور خواهد شد.
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی تهران گفت: از هفته گذشته شاهد اختلال و قطعی مجدد در پیامک‌های ارسالی سامانه همتا به خریداران تلفن همراه هستیم.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: طی هفته جاری 25 هزار دستگاه خودرو به مشتریان محصولات سایپا تحویل داده می شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی تا آخر هفته در کشور فعال است و از اواخر روز جمعه سامانه بارشی جدیدی از غرب و شمال غرب وارد کشور می شود.
شهردار منطقه ۴ از آماده‌باش کامل و اقدامات هوشمندانه و پیشگیرانه در بارش‌های احتمالی آخر هفته خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: هزار و ۱۰۸ خودرو در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شده و تا پایان هفته برای تمام متقاضیان دعوتنامه ارسال می‌شود.
رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه امروز (۲ فروردین ماه) در نیمه غربی کشور، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲ و ۳ فروردین ماه) در نواحی شرق و شمال شرق کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود، گفت: از امروز تا پنجشنبه (۲ تا ۳ فروردین ماه) در نیمه شرقی، مرکز، جنوب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه (۶ فروردین ماه) در جنوب غرب افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.
از اواخر وقت امروز تا پایان هفته به‌ویژه روز‌های سه‌شنبه پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۸ و ۱۹ اسفند) با ورود و فعالیت سامانه بارشی روی استان افزایش ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار با احتمال رعد و برق، وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش شدید برف، باران و کولاک، پدیده مه و در نقاط مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.
ساعات کاری سامانه­‌های ساتنا و پایا در هفته پایانی سال­ جاری به منظور ایجاد سهولت در پرداخت­ های مشتریان شبکه بانکی در ایام پایانی سال اعلام شد.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به لغو فروش خودرو در هفته جاری، گفت: فروش خودروی همه شرکتهای خودروساز در سامانه یکپارچه از هفته آینده انجام می شود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت متناوب سامانه بارشی بویژه در غرب و جنوب استان طی چهار روز پیش‌رو خبر داد.
شاخص کل در هفته قبل به صورت نوسانی اما به صورت مثبت به کار خود پایان داد ولی شاخص توانست به سقف های جدیدی برسد.
سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت هوا طی هفته آینده اعلام کرد: فردا سامانه بارشی از سمت غرب به کشوروارد می‌شود.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه سرد بارشی به استان از عصر چهارشنبه و فراگیر شدن آن طی روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه خبر داد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی در روزهای آینده به استان خبر داد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواخر روز پنجشنبه با تأثیر سامانه بارشی تا روز دوشنبه به تناوب شاهد رگبار باران و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در استان خواهیم بود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان در نیمه هفته جاری خبر داد.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن تشریح وضعیت جوی استان‌های کشور طی هفته آینده از بارش باران در نقاط مختلف کشور خبر داد.
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت از سومین دوره عرضه خودرو در هفته جاری خبر داد.
همزمان با هفته دولت، سامانه تابا (تسویه اوراق بهادار الکترونیکی) به عنوان ابزاری موثر برای اجرای چارچوب جدید سیاست گذاری پولی توسط رئیس‌کل بانک مرکزی رونمایی شد.
در آستانه آغاز هفته دولت، « سامانه محچک » یکی از مهمترین سامانه‌های شبکه بانکی کشور با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مقامات مختلف رونمایی شد.
در آستانه آغاز هفته دولت، « سامانه محچک » یکی از مهمترین سامانه‌های شبکه بانکی کشور با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مقامات مختلف رونمایی شد.
به گزارش سازمان هواشناسی تا پایان هفته افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را در غرب و جنوب غرب کشور خواهیم داشت.
مطابق با الگوی نقشه‌های داده و تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی باتوجه به شیو فشاری حاکم بر سطح زمین تا اوایل هفته آینده وزش باد و گاهی گرد و خاک و در مرز شرقی گاهی وزش باد شدید با وقوع طوفان و گرد و خاک نیز قابل پیش بینی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ