سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از برگزاری پنجمین جلسه کمیته تصویب و بازنگری طرح هادی هفت روستا در قالب ۵ طرح خبر داد و گفت: مشارکت مردم در اجرای طرح‌های هادی روستایی ضرورت دارد.
بوت‌کمپ تخصصی اینترنت اشیاء با حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و همراهی آکادمی همراه برگزار می‌شود.
بوت‌کمپ تخصصی اینترنت اشیاء با حمایت مرکز تحقیق‌‌وتوسعه همراه اول و همراهی آکادمی همراه برگزار می‌شود.
پنجمین دور از لیگ کشتی پادوبنی روس‌ها این بار با نامی جدید در روز 26 جولای در ولادی قفقاز برگزار خواهد شد.
در سومین روز برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تیم نیروی زمینی شاملی با کسب دومین برد خود همراه سپاهان در رده چهارم گروه های خود قرار گرفتند.
جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.
جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.
در جریان برگزاری رقابت ماده پرتاب چکش پنجمین دوره مسابقات دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا مهدی هفت چشمه موفق شد مدال طلا را از آن کشورمان کند.
آخرین شب پنجمین هفته لیگ برتر والیبال ساحلی با برگزاری 10 دیدار و یک گلدن ست پیگیری شد تا تیم پارس جنوبی با 9 برد و بدون باخت در صدر جدول قرار گیرد.
بیست و پنجمین سالگرد درگذشت اسطوره فوتبال ایران و انزلی با شکوه ‌و حضور پررنگ اهالی فوتبال و مردم برگزار شد.
اولین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی «تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه‌ای» ۸ اسفند برگزار خواهد شد.
پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی پیرو فعالیت‌های علمی مشترک با انجمن ژنتیک ایران، در پنجمین کنگره بین‌المللی و هفدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران پنل تخصصی ژنتیک باستان و تبارشناسی برگزارمی‌کند.
با گذشت بیش از سه هفته از برگزاری بیست و پنجمین انتخابات کنست و انتخاب نتانیاهو به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وی هنوز نتوانسته از پس تشکیل دولت برآید.
با گذشت بیش از سه هفته از برگزاری بیست و پنجمین انتخابات کنست و انتخاب نتانیاهو به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وی هنوز نتوانسته از پس تشکیل دولت برآید.
درآستانه برگزاری بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست در روز سه شنبه هفته جاری دهم آبان‌ماه،در گزارشی به واکاوی مسائلی پرداخته ایم که رژیم صهیونیستی سعی می کند آنها را پشت این رخداد مخفی کند.
در آستانه برگزاری بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست در روز سه شنبه هفته جاری دهم آبان ماه، در گزارشی به واکاوی مسائلی پرداخته ایم که رژیم صهیونیستی سعی می کند آنها را پشت این رخداد مخفی کند.
رژیم صهیونیستی روز اول نوامبر ۲۰۲۲ درحالی ناچار از برگزاری پنجمین انتخابات سراسری پیاپی در چهار سال اخیر است که نظرسنجی‌ها نشان دهنده چشم‌انداز امیدوار کننده‌ای برای حل این بحران نیست.
سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با برگزاری سه دیدار آغاز شد.
نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور با برگزاری رقابت‌های روز پنجم و تثبیت صدرنشینی تیم آرتین در پایان این روز از رقابت‌ها پیگیری شد.
نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری رقابت های روز پنجم و تثبیت صدرنشینی تیم آرتین در پایان این روز از رقابت ها پیگیری شد.
سجادی وزیر ورزش و جوانان در پیامی از برگزاری سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان ابراز خرسندی کرد.
مدیر پنجمین نمایشگاه کشاورزی آیفارم گفت: برای اولین بار در برگزاری نمایشگاه‌های کشاورزی، فضایی به صورت مستقل به شرکت‌های دانش‌بنیان و حوزه‌های مرتبط اختصاص داده شده است.
پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با برگزاری آیین اختتامیه در دانشگاه شهرکرد به پایان رسید.
معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی گفت: جلسه رمزگشایی مزایده سراسری املاک روز شنبه ۲۲ مردادماه ساعت ۱۴ انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ