پرسپولیس در این سالها بهره حداقلی از حضور بازیکنان جوان برده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حالا که ظاهراً وحید جلیلی و دوستانش تصمیم گرفته‌اند کمی در رویه‌شان تجدیدنظر کنند و دست کم با برگرداندن چهره‌هایی چون رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار در قالب دو برنامه سرگرمی به تلویزیون، کمی ویترین مخاطب پسندتری را شکل دهند، همان چهره‌هایی که خودشان به تلویزیون تزریق کرده‌اند، یقه‌شان را گرفته‌اند و امثال وحید جلیلی را متهم به پایمال کردن خون شهدا می‌کنند
تصویب قانون جدید انتخابات و قید شاخص سن برای نامزدهای انتخابات، برخی از چهره‌های سیاسی و نمایندگان ادوار مجلس را که سن شناسنامه‌ای آن‌ها بیشتر از ۷۵ سال است، از نشستن بر صندلی‌های سبز بهارستان منع خواهد کرد.
تصویب قانون جدید انتخابات و قید شاخص سن برای نامزدهای انتخابات، برخی از چهره‌های سیاسی و نمایندگان ادوار مجلس را که سن شناسنامه‌ای آن‌ها بیشتر از ۷۵ سال است، از نشستن بر صندلی‌های سبز بهارستان منع خواهد کرد.
مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور جمعی از عزاداران حسینی(ع) برگزار شد که از میان اقشار مختلف، حضور شخصیت‌های هنری و قهرمانان ورزشی مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است.
جام جهانی شطرنج در حالی برگزار می‌شود که چهره‌هایی مانند مگنوس کارلسن در آن دست به مهره خواهند شد.
داوران فوتبال ایران در شغل اصلی خود آدم‌های موفقی هستند؛ مرور حرفه آنها جذابیت‌های ویژه‌ای دارد.
مراسم بزرگداشت محمد عباس‌تبار با حضور چهره‌های فوتبالی و مسئولان استانی برگزار شد.
منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال احکام مسئولان کمیته های کانون مربیان فوتبال ایران را به آنها اهداء کرد.
عکس تیمی ایران در بازی دوستانه با تیم امید متفاوت از همیشه بود؛ در ترکیب تیم ملی بازیکنان جدیدی به میدان رفتند.
وحید امیری از معدود چهره‌هایی است که علاقه‌ای به کری خوانی ندارد.
روزنامه‌نگارهای دهه ۱۳۵۰ فوتبال ایران امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.
دومین گرنداسلم دنیای تنیس، از روز یکشنبه به مدت دو هفته در پاریس برگزار خواهد شد.
مجلس ششم مجموعه‌ای از چهره‌هایی است که به اشکال گوناگون یا شناخته‌شده بودند یا در گذر زمان به چهره‌های شناخته‌شده بدل شدند. از مهدی کروبی، بهزاد نبوی، محسن آرمین، جمیله کدیور، الهه کولایی، سیدمحمدرضا خاتمی، مجید انصاری، سیدهادی خامنه‌ای، احمد بورقانی، علی مزروعی گرفته تا محسن صفایی‌فراهانی، احمد پورنجاتی، ابوالقاسم سرحدی‌زاده، بهروز افخمی، جواد اطاعت و علی تقی‌زاده و فاطمه حقیقت‌جو، سهیلا جلودارزاد و بسیاری دیگر.
روایت محوری مستند درباره شب شهادت شهید مطهری است، اما به صورت موازی و در گفتگو با نزدیکان او چهره‌هایی مانند علی‌اکبر ناطق نوری، رضا داوری اردکانی، هاشم صباغیان و ... گفتگو شده است.
سال ۱۴۰۱ هم با تمام فرازوفرودهایش بالاخره به هفته‌ها و روز‌های پایانی خود رسیده و حالا آنچه در این پرونده پیش روی شما قرار داده‌ایم یک گزینش است از میان چهره‌هایی که در این سال عجیب و غریب، بازار خبر‌های حاشیه‌ای در سینما و تلویزیون را داغ نگه داشته‌اند.
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: غرب وقتی از چهره‌هایی مانند پهلوی به کنفرانس مونیخ دعوت می‌کند، در واقع به دنبال استفاده تبلیغاتی از آن علیه کشورمان است.
پرویز پرستویی، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، افشین هاشمی و دانش اقباشاوی چهره‌هایی هستند که در این اثر اپیزودیک و بر روی موسیقی متن محمدرضا علیقلی صداپیشگی کرده‌اند و به سطح کیفی این کمیک موشن به شکل معناداری افزوده‌اند.
جامعه فرانسه تا حد زیادی نسبت به سیاستمداران و دولتمردان خود بی‌اعتماد شده است و دیگر آن‌ها را به مثابه چهره‌هایی محبوب و کارآمد ارزیابی نمی‌کند. موضوعی که در نظرسنجی‌های مختلف اخیر در این کشور نیز مورد اشاره قرار رفته است. با این حال، تداوم روند بحران‌های جاری در فرانسه به ویژه در حوزه اقتصادی، در شرایطی که دولت نیز برنامه‌ای برای مقابل با آن‌ها ندارد و حتی به تشدید قطبی‌گرایی متهم است، دیر یا زود فرانسه را به نقطه انفجار می‌رساند.
به نظر می‌رسد که تلویزیون این روز‌ها چهره‌هایی مردمی را زیر ذره‌بین گرفته که در اعتراضات اخیر از معترضان حمایت کرده‌اند. جالب است که با وجود نگاه منفی که نسبت به چنین رویه‌ای در بین کاربران فضای مجازی شکل گرفته، مسئولان تلویزیون ظاهرا قصدی برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی ندارند. مواردی که باعث شده دوباره بسیاری به سیاست‌های تلویزیون در قبال چهره‌های سرشناس انتقاد کنند و این روز‌ها آن را دوباره «میلی» و خوشایند جریانی خاص بنامند.
پست جعلی نخست وزیر کانادا پیش از او توسط چهره‌هایی از جمله سوفی ترنر بازیگر کانادایی و ویولا دیویس بازیگر آمریکایی به اشتراک گذاشته شده و به مدت ۱۲ ساعت در دسترس بود.
جدیدترین دیوارنگاره میدان، ولی عصر با شعار «زنان سرزمین من ایران» که بامداد پنجشنبه بیست‌ویکم مهرماه رونمایی شده بود، بعد از اعتراض‌هایی گسترده تغییر کرد. تصاویر چهره‌هایی مانند سیمین دانشور، پروین اعتصامی، فاطمه معتمد‌آریا، مریلا زارعی، پروانه کاظمی، مینو محرز، توران میرهادی، ایران درودی، مریم میرزاخانی، فروغ فرخزاد، ژاله علو و... در این دیوارنگاره دیده می‌شدند.
اسماعیل کوثری گفت: نیروهای انتظامی و امنیتی از ۲ جبهه مورد حمله قرار گرفته‌اند. در یک‌سو شاهدیم برخی چهره‌هایی که در گذشته سوابق انقلابی داشته‌اند به این نیروها هجمه وارد می‌کنند؛ به‌دلیل اینکه این افراد در جریان مسائل پشت‌پرده آشوب‌های اخیر نیستند گمان می‌کنند اظهارات بیگانگان درست است.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فدراسیون فوتبال باید با برخی از چهره‌ها که خودشان را در آشوب‌های اخیر نشان دادند، برخورد کند.
روزگاری تیتر یک روزنامه‌ها به چهره‌هایی اختصاص داشت که حالا در حاشیه فوتبال قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ