مبارزان مقاومت فلسطین شامگاه گذشته اقدام به تیراندازی به سمت ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع ارمنستان امروز در بیانیه‌ای از گلوله‌باران مواضع خود توسط جمهوری آذربایجان خبر داد.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای در این خصوص مدعی شد که از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۴:۵۵ امروز شنبه (به وقت محلی) یگان های نیروهای مسلح ارمنستان با استفاده از سلاح‌ های مختلف مواضع باکو را در لاچین گلوله باران کردند.
وزارت‌ دفاع جمهوری آذربایجان ادعا کرد که نیروهای ارمنستان مواضع باکو را گلوله‌باران کردند.
یک مقام منطقه‌ای کوخوفکا گفت ارتش اوکراین به گلوله‌باران محل اسکان افراد سیل‌زده در این منطقه ادامه می‌دهد.
گردان‌های القدس از هدف قرار دادن ایست بازرسی نظامیان صهیونیست در شهر نابلس خبر دادند.
فروردین ۱۲۹۱ دو حادثه هولناک در دو سوی جهان اتفاق افتاد. حادثه هولناک و تاسف‌آور اول در تاریخ نهم فروردین در ایران اتفاق افتاد. بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان با توپ‌های روسی گلوله‌باران شد و ده‌ها نفر از زائران و مجاوران رضوی مظلومانه به شهادت رسیدند .
مقامات محلی استان دونتسک در شرق ا وکراین اعلام کردند نیروهای ارتش اوکراین بار دیگر شامگاه جمعه این شهر را گلوله‌باران کردند.
همزمان با پیشروی ارتش روسیه در شهر باهموت، حدود هفت هزار اوکراینی که از ابتدای جنگ، از تخلیه خانه و کاشانه‌یشان متناع کرده‌اند، این شهر را ترک می‌کنند. تیراندازی و گلوله‌باران ممتد، حملات پهپاد‌های روسیه و زندگی زیر فشار جنگ، مردم این شهر را وادار به ترک خانه و زندگیشان می‌کند. مردم باهموت با استفاده از یک پل موقت، از رودخانه عبور می‌کنند تا آب و غذا و کمک‌های بشر‌دوستانه دریافت کنند. در حالی که نیرو‌های روسی هر روز به پیشروی در این منطقه ادامه می‌دهند، نیرو‌های نظامی همچنین در حال سنگربندی در خارج از این شهرند.
سربازان اوکراینی کریسمس را زیر گلوله باران در باهموت جشن می‌گیرند.
مقامات محلی منطقه دونتسک می‌گویند نیروهای ارتش اوکراین بامداد امروز چهارشنبه، شهر گورلووکا را گلوله‌باران کردند.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه امروز در سخنانی فاش کرد: آمریکا به اوکراین برای گلوله باران نیروگاه اتمی «زاپروژیا» اطلاعات لازم را می‌دهد.
مبارزان مقاومت فلسطین شامگاه گذشته اقدام به تیراندازی به سمت مرکز ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس کردند.
مقامات اوکراین روز پنجشنبه ارتش روسیه را متهم کردند که با آتش توپخانه‌ای به شهر انرهودار که نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در آن واقع شده حمله کرده است.
رسانه ها از وقوع «گلوله‌باران و خرابکاری» در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا که قرار است تا ساعاتی دیگر میزبان بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی باشد، خبر می دهند.
در میانه نگرانی‌ها نسبت به احتمال وقوع فاجعه هسته‌ای در نیروگاه اتمی زاپروژیا، ارتش اوکراین بار دیگر این نیروگاه را هدف قرار داد.
رافائل ماریانو گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای گفت: با شنیدن اخباری از گلوله‌باران در بزرگترین نیروگاه اتمی اروپا که تاکیدی بر خطر بسیار واقعی یک فاجعه هسته‌ای است، عمیقا نگران شده‌ام.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ