یک روز بعد از مجمع نافرجام باشگاه پرسپولیس، اعضای هیئت مدیره به شایعات جدایی رضا درویش و یحیی گل‌محمدی، واکنشی مهم نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با بررسی‌های صورت گرفته در صحنه حادثه مشخص شد که هیچ گونه آثار انعکاسی از قبیل خط ترمز که نشان دهنده عکس العمل راننده در مواجهه با خطر است مشاهده نشد و در بررسی‌های بیشتر دریافتیم که ایشان کمربند ایمنی خود را هم نبسته بوده است.
هیچ گونه‌ای جز انسان حتی نمی‌تواند آنچه را که درحال وقوع است، درک کند. حتی هزار سال پیش هم هیچ انسانی نمی‌توانست چنین فکری بکند. پرتاب راکت به فضا رویدادی است که موجب حیرت و شناسایی چالش‌ها می‌شود.
یکی از خائنانه‌ترین جنبه‌های درخت مانچینیل درخت مرگ، میوه فریبنده آن است. این میوه‌ها که شبیه سیب‌های سبز کوچک هستند، رهگذران ناآگاه را جذب می‌کنند، غافل از خطری که در درون وجود دارد. مصرف میوه مانچینیل می‌تواند منجر به درد طاقت فرسا، احساس سوزش، استفراغ و عوارض بالقوه تهدید کننده زندگی شود.
هدف از این فناوری ایجاد یک شکل جایگزین از تولید انرژی است که هم پاک و هم قابل تجدید باشد. همجوشی هسته‌ای برخلاف سوخت‌های فسیلی هیچ انتشار کربنی ندارد، به این معنی که منجر به تغییرات آب و هوایی یا آلودگی هوا نمی‌شوند.
تلسکوپ فضایی هابل و رصدخانه فضایی هرشل و همچنین آرایه میلی متری/زیر میلی متری بزرگ آتاکاما (ALMA) نیز پیش از این تصاویر واضحی از بیرونی‌ترین کمربند این ستاره گرفته بودند. با این حال، هیچ یک از آنها هیچ ساختاری در داخل آن را آشکار نکرده بودند. کمربندهای داخلی برای اولین بار توسط وب و در نور مادون قرمز آشکار شد.
WABetaInfo تصویری کوچکی از نحوه نمایش ایموجی متحرک در واتس‌اپ ارائه کرده است. درحال‌حاضر ظاهراً ایموجی‌های متحرک به‌صورت پیش‌فرض ارسال می‌شوند و کاربران هیچ کنترلی روی آن نخواهند داشت.
احمد شاه سه سال پس از خلع شدن از مقام سلطنت در ۳۲ سالگی در یکی از بیمارستان‌های پاریس درگذشت. جنازه او طبق وصیتش به عراق حمل شد و در کربلا نزد مقبره پدرش به خاک سپرده شد. از مقامات دولتی ایران هیچ یک در مراسم تشییع جنازه او شرکت نکردند.
احمد شاه سه سال پس از خلع شدن از مقام سلطنت در ۳۲ سالگی در یکی از بیمارستان‌های پاریس درگذشت. جنازه او طبق وصیتش به عراق حمل شد و در کربلا نزد مقبره پدرش به خاک سپرده شد. از مقامات دولتی ایران هیچ یک در مراسم تشییع جنازه او شرکت نکردند.
«پیروز»، گرچه کالبدشکافی شده و در فرایند تاکسیدرمی قرار دارد تا در موزه، به‌عنوان نمونه‌ای از دستاورد‌های علمی متخصصان ایرانی برای همیشه نگهداری شود؛ اما هنوز هیچ تصویری از فرایند تاکسیدرمی این توله‌یوز از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست منتشر نشده است.
محققان معمولاً از شواهدی مبنی بر وجود حیات در محیط‌های شدید روی زمین به‌عنوان نقطه مرجع برای شناسایی شرایط محیطی مشابهی که می‌توانند حیات در سیارات داخل یا خارج از منظومه شمسی ما را پشتیبانی کنند، استفاده کرده‌اند.
این درگیری‌ها و حواشی به هیچ عنوان برای بینندگان، هواداران حاضر در ورزشگاه و به طور خاص کودکان جالب نیست و تصویری زشت از فوتبال را به نمایش می‌گذارد
نام وضعیت سونیا مشخص نیست. اما نوزادانی که با چانه کوچک تا تقریباً بدون چانه متولد می شوند، اغلب میکروگناتیا یا هیپوپلازی فک پایین تشخیص داده می شوند؛ وضعیتی که در آن کودک فک پایین بسیار کوچکی دارد.
وزارت شرایط اضطراری روسیه می‌گوید که هیچ کس با آنها در رابطه با شهاب آسمانی تماس نگرفته است.
خبرورزشی نوشت: سرمربی پیشین پرسپولیس اعتقاد داشت در تیم ملی تنها و غریب بود و هیچ پشتوانه ای نداشت.
معاون اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور با تاکید بر اینکه نباید تصویر پشت کارت ملی را در اختیا هیچ فردی قرار داد، گفت: رمز ورود به سیستم ثبت احوال پشت کارت ملی است.
باشگاه تراکتور در مدت ده روزه تمرینات زیر نظر پاکو خمس هیچ تصویری از این سرمربی سرشناس در حین تمرین منتشر نکرده است.
وکیل سامان صیدی گفت: او نه در فیلم، نه در پرونده و نه در حکمش هیچ اقدامی علیه جان مردم و ماموران انجام نداده است. متاسفانه آن تصویری که می‌گویند «سامان صیدی» است، بسیار تار است
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران تاکید کرد: دولت قولی فعلاً برای ریجستر شدن ایفون ۱۴ نداده است، مردم باید مراقب سوءاستفاده گران باشند و به هیچ عنوان اقدام به خرید کالای قاچاق نکنند.
محمدرضا نقدی در خصوص دلایلی که نشان می‌دهد فوت خانم امینی ناشی از ضرب و شتم نبوده است، گفت: دلیل اول آنکه این ماجرا در مقابل دوربین‌ها به وقوع پیوسته و اتفاقات رخ‌داده از ابتدا تا انتهای ماجرا توسط دوربین‌ها به ثبت رسیده است که در هیچ تصویری اعمال رفتار خشونت آمیز و صحنه ضرب و جرح وجود ندارد. دلیل دوم آنکه افراد دیگری همراه با خانم امینی در سالن ارشاد حضور داشتند و شاهد و ناظر اتفاقات آنجا بودند. بیش از دوماه از آن اتفاق می‌گذرد، اما تاکنون هیچ کدام از آن افراد روایتی در خصوص ضرب و جرح ایشان بیان نکرده‌اند.
اکثر جوانانی که در سال جاری علیه محدودیت‌های کووید اعتراض کردند از آن اعتراض مرگبار بیش از ۳۰ سال پیش خاطره‌ای در ذهن ندارند و یا اصلا در آن زمان متولد نشده بودند و هیچ تصویری از اعتراض در میدان تیان آنمن که توسط رژیم در اخبار و گزارش‌ها سانسور شده در ذهن نداشته‌اند. به نوعی، خطرناک‌ترین شوک برای شی می‌تواند بیداری سیاسی بسیاری از ذهن‌های جوان و تحصیل کرده باشد که آماده هستند به طور علنی علیه او ظاهر شوند.
نارضایتی نسبتی با انتظارات دارد/ ادوارد سعید در کتاب «شرق‌شناسی» به خوبی و زیبایی تصویر کرده که غرب چگونه تصویر شرق را چنان/ برساخت که یک رابطه قدرت و سلطه‌ای را تثبیت و تحکیم کند/ فکر می‌کنند فردا اگر جمهوری اسلامی نباشد ایران سوئیس است؛ این تصور از کجا آمده؟/ تصور ما از تحولات اجتماعی در غرب هم تصویری واژگونه و تخیلی است/ امام در فرانسه در مورد جمهوریت گفت طبق قوانین اسلام، همه‌جا گفته اسلام خواهد بود/ اینکه کدام مساله زنان اولویت اصلی است را چه کسی تعیین می‌کند؟/ این توانمندسازی که در حوزه زنان در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده آیا در هیچ دوره دیگری از تاریخ ایران اتفاق افتاده است؟/ قطعا مساله فعلی ما در مورد حجاب متاثر از بازی‌های جناحی است/ شما ریاکاری را فقط در مذهبی‌ها می‌بینید؟
گفته شده این ویدئو توسط دوربین دربازکن تصویری گرفته شده است. او باور دارد که چیزی که دیده به هیچ عنوان یک پهپاد نبوده است. همچنین نوع فیلم گرفته‌شده برخی‌ها را قانع کرده که ساختگی نیست.
هنگامی که صحبت از رعایت الگوی مصرف برق می‌شود، این سوال مطرح است که از کجا بدانیم وضعیت مصرف لوازم الکتریکی خانوار از چه قرار است؟ کدامیک پرمصرف و کدام وسیله مصرف بهینه دارند. پاسخ این پرسش بسیار ساده است و کافی است به برچسب مشخصات فنی دستگاه نگاهی بیندازید.
اگر هیچ تصویری نبود مثل خیلی از سامانه های دیگر تعجب برانگیز نبود اما این که سه کادر بگذاری و کادر وسط به جای چهره پرچم باشد و دو طرف رهبری و رییس جمهوری قدری قابل تأمل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ