حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو بازیکن ایرانی باشگاه پالما در لیست بازی این تیم مقابل بارسلونا قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر عابدزاده، دروازه‌بان ملی‌پوش ایران که در باشگاه پونفرادینا اسپانیا بازی می‌کرد و کار خود را با این تیم به پایان برد، حالا در مرحله انتخاب تیم جدید است و گفته می‌شود ممکن است به فوتبال ایران بیاید؛ اما با توجه به حضور دو دروازه‌بان ملی‌پوش در استقلال و پرسپولیس احتمالا مقصد او هیچکدام از این دو تیم نباشد.
با اعلام فدراسیون جهانی مچ اندازی سونیا امیرشقاقی و شراره نظری، دو ملی پوش مچ اندازی ایران در بخش زنان سهمیه حضور در این رویداد را کسب کردند.
در حالی که سه ملی پوش ژیمناستیک ایران برای حضور در بازی‌های دانشجویان جهان عازم چنگدو شده‌اند نام دو نفر آنها از استارت لیست مسابقات حذف شده است.
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دو بازیکن ایران به دلیل دو کارته بودن امکان حضور در بازی مقابل ژاپن را نخواهند داشت.
دو ملی‌پوش شمشیربازی ایران در جدول اصلی رقابت‌های جام جهانی سابر در اسپانیا به رقابت خود ادامه خواهند داد.
مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در حالی از فردا آغاز می‌شود که تیم پالما اسپانیا هم با حضور دو ملی پوش فوتسال ایران به مصاف بنفیکا پرتغال می‌رود و برای صعود به فینال تلاش می‌کند.
الاهلی در حضور یکی از دو ملی‌پوش ایرانی خود نتیجه را مقابل العربی واگذار کرد.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
ملی‌پوش هندبال ایران می‌گوید نه برای یک سال و دو سال بلکه هندبال ایران برای سال‌های متمادی به حضور مربیان بزرگی چون وسلین احتیاج دارد.
کایسری اسپور در حضور کامل دو ملی‌پوش ایرانی خود مقابل استانبول اسپور به برتری رسید.
کایسری اسپور در حضور ۴۵ دقیقه‌ای دو ملی‌پوش ایرانی خود نتیجه را مقابل کاراگومروک واگذار کرد.
ویزای دو بازیکن کلیدی تیم ملی هندبال ایران برای حضور در مسابقات جهانی صادر نشد.
یک رسانه یونانی از احتمال حضور علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی در لیگ این کشور خبر داد.
بازیکنان و هواداران تیم فوتسال پالما بعد از صعود به مرحله نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، با حضور دو ملی پوش ایرانی جشن قهرمانی را برپا کردند.
با گذشت دو بازی از جام جهانی برای تیم ملی ایران، کارلوس کی‌روش تاکنون به 19 بازیکن فرصت حضور در ترکیب را داده است.
مقایسه فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در دو جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر نشان می دهد که سرمربی پرتغالی تعداد زیادی از بازیکنان دوره گذشته را در فهرست جدیدش قرار داده است.
مقایسه فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در دو جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر نشان می دهد که سرمربی پرتغالی تعداد زیادی از بازیکنان دوره گذشته را در فهرست جدیدش قرار داده است.
مهدی تاج به سرمربی تیم ملی ایران قول داد مشکل حضور دو مدافع ملی پوش الاهلی قطر را برطرف کند.
کارلوس کی‌روش در مصاحبه خود مدعی شد با توجه به مخالفت باشگاه قطری برای حضور دو ملی پوش ایرانی، احتمال حذف آن‌ها از لیست به واسطه دوری چند هفته‌ای از تمرینات دور از ذهن نخواهد بود.
دو ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن در فهرست این تیم مقابل لوادیاکوس حضور ندارند.
دو ملی پوش ایرانی تیم فوتسال پالما در لیست این تیم برای بازی در هفته دوم لیگ اسپانیا قرار گرفتند.
دو ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور در فهرست نفرات این تیم برابر آنتالیا اسپور حضور ندارند.
حسین زاده از دو هفته پیش در بلژیک بود و در تمرینات شارلروا حضور داشت. باشگاه شارلروا فیلمی امروز منتشر کرد که ستاره سابق استقلال با علی قلی زاده هافبک ملی پوش کشورمان در تمرینات چالشی را انجام می‌دهند.
آخرین تمرینات اعضای تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی با نتایج درخشانی همراه بود و دو ملی پوش موفق به رکوردشکنی غیر رسمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ