مقررات جدید فعلی، پنج سال پیش و زمانی که یک دانشمند چینی اعلام کرد اولین نوزادان اصلاح شده ژنتیکی را خلق کرده است، پس از اعتراضات دیگر دانشمندان به روز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع اصلاحیه جدید بر قوانین نقل و انتقالاتی تصویب شده ماه‌های پیش، سوژه امروز فوتبال ایران است.
در خصوص مقوله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و مقوله عفاف و حجاب، قوانین موجود توسط معاونت حقوقی جمع‌بندی شده است لذا رؤسای کل دادگستری‌ها بر مبنای این قوانین عمل کنند و قضات ویژه‌ای را نیز تعیین کنند؛ تا زمانیکه لایحه عفاف و حجاب در مجلس تصویب و تبدیل به قانون شود، ما باید بر اساس قوانین فعلی در این حوزه عمل کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: به همین دلیل در نقشه راه مجلس یازدهم برای تحول در قوانین اقتصادی کشور این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار بوده است که با طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن، قوانین سه گانه مجلس برای مسکن نهایی شد.
استاد دانشگاه با بیان اینکه امام دو عنصر مردم و اسلام را به عرصه سیاست اضافه کرد، گفت: در نظام اسلامی قوانین باید همراه با اسلام باشد و لایحه‌ای خلاف اسلام در کشور به تصویب نمی‌رسد.
سعید آذری مدیرعامل اسبق فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان به دستورالعمل ناظر بر قرار دادهای باشگاه‌ها با بازیکنان و مربیان واکنش نشان داد.
محمد محبی و مهدی قایدی دو ستاره این فصل استقلال هستند که بنا بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران کار دشوارتری برای ادامه همکاری با باشگاه خود دارند.
محمد محبی و مهدی قایدی دو ستاره این فصل استقلال هستند که بنا بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران کار دشوارتری برای ادامه همکاری با باشگاه خود دارند.
قانونگذاران اتحادیه اروپا یک گام به تصویب قوانین جدید برای ابزارهای هوش مصنوعی مانند چت جی پی تی نزدیک شده اند. آنها دیروز درباره یک پیش نویس سختگیرانه تر به توافق رسیدند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این آمادگی را داریم که برای نظارت بر شبکه پخش خانگی ضوابط شفافی در شورای هنر به تصویب برسانیم، مشکل اساسی آن است که ضوابط اجرایی شفاف در این باره وجود ندارد.
رئیس کمیته دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس گفت: شورای عالی امنیت ملی طی نامه‌ای به مجلس خواستار تدوین و تصویب قوانین مورد نیاز در حوزه صوت و تصویر فراگیر با قید فوریت شده است.
محسن رهامی عضو هیأت علمی گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه تهران در همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» گفت: مثلا قوانین بانکی ما الآن فقهی هست و فقها و شورای نگهبان تأیید کرده اند، ولی اخلاقی نیست؛ این قوانین بانکی ما باعث انباشته شدن میلیاردها ثروت می شود و مردم را فقیر می کنند. بسیاری از قوانینی که خود ما در مجلس اول و دوم تصویب کردیم فقهی بودند ولی اخلاقی نبودند.
فرمانده انتظامی پایتخت اظهار امیدواری کرد که مسئولان با تصویب قوانین حمایتی هر چه بیشتر هم در بُعد مادی و معیشتی و هم در بُعد افزایش اقتدار پلیس، این ماموران جان‌بر‌کف را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند؛ چراکه پلیس نیز از مردم و در کنار مردم است و مشکلات اجتماعی و اقتصادی موجود در جامعه گریبانگیر پلیس و خانواده‌های آن‌ها نیز می‌باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم تاکنون اولویت خود را در درجه اول به مسائل اقتصادی داده است.
نشست مشترک معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی در راستای در راستای اصلاح و تنقیح قوانین حوزه زنان و خانواده برگزار شد.
پارلمان مغرب یک جلسه علنی برای تصویب پیش نویس قوانین از جمله دو توافقنامه با تل آویو برگزار کرد.
نمایندگان مجلس کلیات طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین و حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت‌پذیر را به توصیب رساندند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب قوانین کارآمد که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر ایشان بود، با تمام توان در حال پیگیری است.
این قانون، مبارزه با سوداگری و دلالی سکه و ارز را عملیاتی می‌کند که مجلس‌های مختلف در تصویب آن ناکام ماندند.
دبیرکل گروه پارلمانی مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی تعداد زیادی از جوانان نقش پیشرو و موثر در تصویب قوانین و در حوزه نظارتی دارند که تعدادی از آنها را زنان تشکیل می‌دهند.
دبیرکل گروه پارلمانی مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی تعداد زیادی از جوانان نقش پیشرو و موثر در تصویب قوانین و در حوزه نظارتی دارند که تعدادی از آنها را زنان تشکیل می‌دهند.
گاهی به قوانین متروک و ناکارآمد انتقاد وجود دارد که برای برآورده شدن نیازهای جامعه باید رفع اشکال شوند؛ قوانینی که اخیرا به تصویب رسیدند دارای ایراداتی هستند لذا انتظار داریم قوانین با دید کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و دیدگاه کارشناسان حقوقی مورد اعتنا قرار گیرد.
پارلمان اندونزی لایحه جدیدی درباره حفاظت از داده های خصوصی تصویب کرده که طبق آن افرادی که قانون را نقض می کنند با ۶ سال زندانی و شرکت های متخلف با جریمه های نقدی روبرو می شوند.
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح بانکداری گفت: مجلس یازدهم تصمیم گرفته زمینه‌های قانونی لازم و مغفول‌مانده برای تحول در قوانین اقتصادی کشور را با همکاری دولت نهایی کند.
وزیر علوم، طی نامه‌ای به معاون حقوقی رییس‌جمهور درخصوص اینکه کدام یک از قوانین مصوب مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید اجرا شود استعلام نموده که معاون حقوقی رییس‌جمهور در پاسخ به استعلام وزارت عتف صریحا اعلام می‌نماید: «مطابق تدابیر مقام معظم رهبری، هر زمان که مجلس به موضوعی ورود کرده باشد، شورای عالی انقلاب فرهنگی صلاحیت ورود ندارد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ