مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: در حال حاضر ۱۵۷ مرکز اطعام در استان تهران فعال است که بزودی به ۵۰۰ مرکز افزایش پیدا می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از افزایش ۵ برابری ظرفیت مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب ماده ۱۶ در پایتخت خبر داد.
صولت مرتضوی، از افزایش ۴۰ درصدی حق پرستاری و یارانه مراکز غیر دولتی خبر داد.
ماهشهر- وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی به جوانان موجب کاهش آمار بیکاری در شهرستان ماهشهر است و باید مراکز فنی و حرفه‌ای در این شهرستان افزایش یابد.
خودروسازی سایپا پیشگام در همکاری با دانش بنیان‌ها و مراکز دانشگاهی/ ارتقای کیفیت و افزایش توان طراحی، هدف گروه سایپا در همکاری با مراکز دانش بنیان
به گفته وزیر بهداشت، از آغاز سال جدید تاکنون مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی رشد ۵۹ درصدی داشته و حدود ۲۷ هزار پزشک متخصص و ۴ هزار و ۵۰۰ پزشک فوق تخصص در این ایام مشغول به فعالیتند که این آمار، فقط مربوط به ۶۶۴ بیمارستان دانشگاهی است و حال آن که مجموعا هزار و ۶۶ بیمارستان در ایام نوروز و تعطیلات آماده خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به مردم هستند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال آینده، منابعی را از محل افزایش نرخ سیگار و تنباکو برای احداث و تجهیز مراکز ناباروری در نظر گرفتند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، بر تشدید نظارت های پلیس راهور از مراکز تعویض پلاک در روزهای پایانی سال تاکید کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، بر تشدید نظارت های پلیس راهور از مراکز تعویض پلاک در روزهای پایانی سال تاکید کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، بر تشدید نظارت های پلیس راهور از مراکز تعویض پلاک در روزهای پایانی سال تاکید کرد.
افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی خودرو در تهران
رئیس سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی مرکز عملیات هوشمند اورژانس اجتماعی خبر داد و گفت: ظرفیت مراکز بازپروری معتادین به ۳۴ هزار نفر افزایش می‌یابد.
مدارس این شهرها و استان‌ها فردا تعطیل هستند/ تعطیلی برخی مراکز آموزش عالی در پی افزایش آلودگی هوا
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با تاکید بر افزایش مسیرهای گردشگری کوهستان گفت: مراکز تفریحی و گردشگری مانند موزه ها سلیقه ای عمل می کنند به همین دلیل استقبالی از آنها نمی شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشوربا اشاره به شیوع زیاد بیماری اوتیسم گفت: بهزیستی برنامه مدونی برای افزایش مراکز روزانه و کمک به خانواده‌های دارای کودک اوتیسم دارد.
رئیس سازمان بهزیستی کشوربا اشاره به شیوع زیاد بیماری اتیسم گفت: بهزیستی برنامه مدونی برای افزایش مراکز روزانه و کمک به خانواده‌های دارای کودک اتیسم دارد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: بخشی از وظایف بهزیستی همچون مراقبت از ایتام و فرزندان فاقد سرپرست که در مراکز شیرخوارگاه‌ها و سایر مراکز بهزیستی نگهداری می‌شوند در شمول اقدامات حاکمیتی است.
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: آنفلوانزا یک عفونت ویروسی است که سیستم تنفسی فرد از جمله بینی، گلو و ریه‌ها را مورد تهاجم قرار می‌دهد و این بیماری بر خلاف سرماخوردگی به طور ناگهانی روی داده و حس بسیار بدتری را در سیستم ایمنی بدن ایجاد می‌کند.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران از افزایش ۸ درصدی مراجعان به مراکز معاینه فنی در نیمه اول امسال خبر داد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش اتوبوس‌های درون‌شهری تهران پیش از بازگشایی مراکز آموزشی خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان برای دریافت یا تمدید گذرنامه به منظور حضور در راهپیمایی اربعین حسینی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مراکز صدور گذرنامه خود را از دو مرکز به چهار مرکز افزایش داد.
ستاد معاینه فنی خودروهای تهران جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به افزایش ساعت کاری اقدام کرده است.
ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باعنایت به افزایش تقاضای سفر در ماه پایانی فصل تابستان و افزایش مراجعات خودرو‌ها به مراکز معاینه فنی جهت کنترل وضعیت ایمنی، این ستاد جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به افزایش ساعت کاری اقدام کرده است.
ساعت کاری مراکز معاینه فنی خودرو در تهران افزایش یافت
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
یک حقوقدان بازار سرمایه از اعمال یک تغییر برای سهامداران حقیقی و حقوقی جهت حضور در مجامع خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ