ماتیس تل، خرید تابستانی بایرن مونیخ، با گلزنی در بازی امروز این تیم مقابل اشتوتگارت به جوان‌ترین گلزن تاریخ بایرن در بوندس‌لیگا تبدیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشنهاد سوم بایرن مونیخ برای جذب هری کین، ستاره انگلیسی، از سوی مدیران تاتنهام رد شد.
بایرن در دیداری مهیج و تماشایی 4-3 لیورپول را شکست داد. قرمزهای آنفیلد هر بار پیش افتادند ولی بایرن کار را برابر کرد و در دقایق پایانی گل برتری را زد.
داوید رایا، دروازه بان برنتفورد، علاوه بر بایرن مونیخ مورد توجه آرسنال نیز قرار دارد.
بایرن مونیخ پنج دروازه بان تحت قرارداد در اختیار دارد و با توجه به وضعیت نامشخص مصدومیت مانوئل نویر، باید هر چه زودتر وضعیت چهار گلر دیگر خود را مشخص کند.
روزنامه گاردین در گزارشی مدعی شد باشگاه تاتنهام پیشنهادی بزرگ به هری کین ارائه کرده تا او را از انتقال به بایرن مونیخ منصرف کند.
یواخیم لوو، مربی سابق تیم ملی آلمان، در یک مصاحبه گفت از زمان‌بندی اخراج مدیران بایرن تعجب کرده و تاکید کرد از تیم ملی برزیل پیشنهاد نداشته است.
اولی هوینس، رییس سابق بایرن مونیخ از عملکرد یولیان ناگلزمان در بایرن مونیخ انتقاد کرد، ولی گفت این مربی آلمانی نباید از تیم اخراج می‌شد.
جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ، لحظه به ثمر رساندن گل قهرمانی‌اش را باورنکردنی دانست.
هفته گذشته همه چیز در کمپ بایرن با حضور اولی هوینس شروع شد و حالا توماس توخل در مورد حضور او در باشگاه حرف زده است.
شکست 3-1 بایرن مونیخ مقابل ماینتس بلافاصله بعد از حذف شدن از چمپیونزلیگ مقابل منچسترسیتی بحران در باشگاه باواریایی را وارد ابعادی جدید کرد.
توماس توخل از همین شروع کار نشان داد که ایده‌هایی کاملا متفاوت با ناگلزمان برای بایرن دارد و تغییرات او نیز زودتر از تصورات جواب داد.
ممکن است تمایل بارسلونا به ژائو کانسلو، بایرن مونیخ را برای حفظ او متقاعد کند.
فلیکس ماگات، سرمربی سابق بایرن مونیخ، با انتقادی بی‌سابقه از نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، می‌گوید نیمار هر چه باشد فوتبالیست نیست.
اشتفان افنبرگ، کاپیتان سابق بایرن مونیخ، مانوئل نویر، کاپیتان فعلی این تیم را به ناسپاسی متهم کرد.
مصدومیت بدموقع مانوئل نویر باعث شده تا بایرن مونیخ به دنبال پیدا کردن جانشین برای او در زمستان باشد ولی این هرگز کار ساده ای نیست.
قرعه کشی لیگ قهرمانان انجام شد و هر 16 تیم مرحله یک هشتم رقبای خود را شناختند.
اریک چوپو موتینگ، مهاجم کامرونی بایرن مونیخ، باز هم نمایش درخشانی در ترکیب این تیم ارائه داد.
یونیون برلین که دیشب بعد از پیروزی بایرن مونیخ صدر جدول را به این تیم واگذار کرده بود امشب در وقتهای اضافه دیدارش با گلادباخ موفق شد بار دیگر به صدر جدول برگردد.
یونیون برلین که دیشب بعد از پیروزی بایرن مونیخ صدر جدول را به این تیم واگذار کرده بود امشب در وقتهای اضافه دیدارش با گلادباخ موفق شد بار دیگر به صدر جدول برگردد.
ژاوی هرناندز شب گذشته از شکست بارسا برابر بایرن و ناکامی تیمش در صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ناراحت بود و در رختکن عملکرد بازیکنان را زیر سوال برد.
ژاوی هرناندز، مربی بارسا، معتقد است در لیگ قهرمانان انصاف برای تیمش رعایت نشده و در بازی برابر بایرن و اینتر استحقاق بیشتری داشتند. او می گوید دیگر باید به لالیگا فکر کرد.
آلفونسو دیویس، دفاع چپ کانادایی بایرن مونیخ، دچار ضرب‌دیدگی جمجه شده اما نسبت به آن چه تصور می شد، شرایط بهتری دارد.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، در نشست خبری امروز خود گفت که می داند در بایرن چه توقعاتی از او دارند. او از سادیو مانه نیز در مقابل انتقادات دفاع کرد.
پینی زاهاوی، مدیر برنامه مشهور، برای انتقال روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به بارسلونا، حق کمیسیونی قابل توجه دریافت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ