قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور در نامه‌هایی جداگانه به استاندار کرمانشاه مراتب ثبت ملی چهار میراث طبیعی این استان را ابلاغ کرد یکی از این پرونده ها ثبت ملی سراب گرم سرپل ذهاب بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوهستان توچال سه پناهگاه بزرگ به نام‌های «کلک‌چال»، «پلنگ‌چال» و «شیرپلا» دارد. ما در این راهنما سراغ «شیرپلا» می‌رویم. پناهگاهی در ارتفاع ۲۸۰۰ متری با غذایی گرم و تختخواب راحت برای استراحت چندساعته کوهنورد‌هایی که قصد شب‌مانی در کوهستان شمال تهران را دارند.
شیخ دیاباته با همان روی خوشی که از او در فوتبال ایران سراغ داریم، تا آخرین ثانیه‌های دربی 101 پشت دروازه علیرضا بیرانوند در حال گرم کردن بود.
تبریز- فرماندار سراب گفت: زلزله دو روز پیش به ۱۶۵ واحد مسکونی در ۲۸ روستا از ۱۰ تا ۵۰ درصد خسارت وارد کرده است و ۶۰ واحد نیز در شهر سراب تا ۳۰ درصد آسیب دیده اند.
۵۰ خانه در ۱۲ روستای شهرستان سراب شامل روستا‌های دامنجان، تازه کند، اسبفروشان، صومعه زرین، امام چای و شالقون به خاطر بافت قدیمی دچار ترک خوردگی دیوار شدند.
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: زلزله ۴.۹ ریشتری سراب خسارتی درپی نداشت.
زلزله‌ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر دوشنبه شب بخش‌هایی از سراب در آذربایجان شرقی را لرزاند.
تبریز- زلزله نسبتا شدیدی شهرستان سراب را لرزاند و در شهر تبریز نیز احساس شد.
اجلاس سران عرب دقایقی قبل شروع به کار کرد و طی آن نخست وزیر الجزایر از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب ابراز خرسندی کرد.
تصاویری از ورود بشار اسد رئیس جمهور سوریه به جده عربستان برای شرکت در اجلاس سران عرب که فردا برگزار می شود، خبر دادند.
۱۹ نفر بر اثر ریزش بهمن دچار حادثه شدند که با حضور به موقع تیم‌های امدادی خوشبختانه این حادثه خسارت جانی و مالی در پی نداشت.
شاهرود- باغ «سراب» شاهرود برای انتقال آب مورد حفاری قرار گرفت موضوعی که بنیاد مستضعفان به عنوان مسئول این باغ می‌گوید متخلفان بدون اخذ مجوز لازم اقدام به این کار کرده‌اند.
شاهرود- باغ «سراب» شاهرود برای انتقال آب مورد حفاری قرار گرفت موضوعی که بنیاد مستضعفان به عنوان مسئول این باغ می‌گوید متخلفان بدون اخذ مجوز لازم اقدام به این کار کرده‌اند.
شاهرود- باغ سراب شاهرود که در زمره آثار ملی استان سمنان نیز محسوب می‌شود با تخریب گسترده انسانی روبرو شده تا جایی که می‌توان آن را فاجعه نامید.
صومعه سرا - فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: حدود کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش توسط ماموران انتظامی این شهرستان با همکاری پلیس امنیت عمومی استان کشف شد.
ساری - فصل شالیکاری در دشت‌های مازندران از سر گرفته شد و شالیکاران بی رمق تر از سال‌های قبل به شالیزارها پاگذاشتند چرا که وعده های پارسال امسال سراب بود.
ساری - فصل شالیکاری در دشت‌های مازندران از سر گرفته شد و شالیکاری بی رمق تر از سال‌های قبل به شالیزارها پاگذاشتند چرا که وعده های پارسال امسال سراب بود.
رئیس هیئت کوهنوردی آستارا گفت: ۹ نفر از کوهنوردان عضو هیئت کوهنوردی شهرستان آستارا، قله ۳۳۰۲ متری بزقوش سراب در استان آذربایجان شرقی را در صعود سراسری زمستانی کوهنوردان شمال غرب کشور فتح کردند.
محمد امیدفر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته جلفا با دمای مثبت ۱۰ درجه گرم‌ترین شهر استان و سراب با دمای منفی ۲۵ درجه سردترین شهر استان و کشور بوده است.
تبریز- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از مرمت و سامان‌دهی خانه علامه امینی در سراب خبر داد.
نشست «سراب قرمز، سراب آبی» با محوریت بررسی انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا و پیامدهای آن، عصر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد.
کارشناسان آمریکایی بر این باورند که اعلام پیروز نهایی انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور، شاید روزها و هفته‌ها به طول انجامیده و این نتیجه با شمارش اولیه آرا قطعی نخواهد بود.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره تازه ترین تحولات داخلی این کشور و پرونده ترسیم مرزها با فلسطین اشغالی سخنرانی کرد.
سراب- فرماندار سراب گفت: عملیات احداث بزرگراه سراب- بستان آباد درحال اتمام بوده و این پروژه از اهمیت فراوانی برای مردم منطقه برخوردار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ