قالیباف رئیس مجلس با بیان اینکه وزیر کشور قبل از ماجرای بخشنامه می‌خواست معاونش را عوض کند گفت: آن بخشنامه می‌گفت زمان مسئولیت نماینده به‌جای ۴ سال شده ۳ سال.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مجلس با بیان اینکه نگاه آقای قالیباف را در سه سال اخیر از نزدیک دیده‌ام، گفت:  کاش آقای قالیباف به‌جای آقای رئیسی رئیس‌جمهور شده بود. آقای قالیباف خیلی بهتر از بقیه جامعه و جوانان را می‌شناسد. در داستان خودرو ایشان خیلی کمک کرد.
قالیباف رئیس مجلس با بیان اینکه وزیر کشور قبل از ماجرای بخشنامه می‌خواست معاونش را عوض کند گفت: آن بخشنامه می‌گفت زمان مسئولیت نماینده به‌جای ۴ سال شده ۳ سال.
۲۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی ۱۴۰۲ ثبت نام کردند.
دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس در پیامی توییتری به خبر سایت حسن روحانی واکنش نشان داد.
رئیس مجلس گفت: مجلس هیچوقت از وزیر کشور درخواستی مبنی بر تغییر معاون سیاسی وزارت کشور را نداشته است. آقای وحیدی از من خواست تا وساطت کنم یک هفته تا ۱۰ روز از نمایندگان مهلت بگیرم تا معاون سیاسی وزارت کشور را تغییر دهد.
رئیس مجلس صربستان که در راس هیئتی پارلمانی به تهران سفر کرده است، دقایقی پیش با رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
رئیس مجلس صربستان با ورود به مجلس شورای اسلامی مورد استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: به همین دلیل در نقشه راه مجلس یازدهم برای تحول در قوانین اقتصادی کشور این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار بوده است که با طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن، قوانین سه گانه مجلس برای مسکن نهایی شد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه به خبرآنلاین گفت: برخی از آقایانی که وقت مجلس را با این تذکرات آیین نامه ای و اخطار قانون اساسی می گیرند بیشترین ضربه را به مجلس می زنند.الان شیوه و روش قانون گذاری در مجلس ما اشکال جدی دارد.
رئیس مجلس ملی پاکستان در پیامی به محمد باقر قالیباف، انتخاب مجدد وی به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک و بر نقش مهم مجالس دو کشور در تعمیق روابط فی مابین تاکید کرد.
نورالدین جان اسماعیل اف رئیس مجلس قانون گذاری ازبکستان با قالیباف دیدار و گفتگو کرد.
مجلس طی دو سال گذشته حقوق سربازان را از ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان برای سربازان مجرد به ۴.۸ میلیون تومان و برای متأهل‌ها به ۷.۲ میلیون تومان افزایش داد. اتفاق مبارک دیگر آن است که قانون سربازی با دستور رهبر انقلاب در دستور بازنگری و اصلاح است.
محمدباقر قالیباف خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: شما بحثی را اشاره کردید و گفتید که مصوبات مجلس شورای اسلامی باعث مغایرت ۴۰۰ همتی بودجه شده است، اما آیا مجلس شورای اسلامی این کار را کرده است؟ چنین چیزی درست نیست و در کمیسیون تلفیق هم رخ نداده است.
قالیباف گفت: افتخار مجلس این است که از یک ماه و نیم پیش شرایط را پیش بینی کرد و ۴۰ روز قبل بسته پیشنهادی کمیسیون اقتصادی درباره کنترل بازار ارز به دولت و رئیس جمهور منتقل شد ما کارمان را انجام داده‌ایم و اکنون هم انجام می‌دهیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در سیزدهمین نشست مجمع عمومی مجمع مجالس آسیایی APA به آنتالیای ترکیه سفر کرده است با مصطفی شنتوپ، رئیس پارلمان ترکیه دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع شفافیت در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دست رسیدگی است، گفت: سیستم مجلس این آمادگی را دارد تا آراء آن دسته از نمایندگانی که داوطلب باشند، به صورت شفاف اعلام شود.
قالیباف گفت: مجلس دوست دلسوز دولت است و اعتماد و حمایت از مدیران اجرایی و رفع نیاز‌های قانونی دولت را در مسیر خدمت وظیفه خود می‌داند و در کنار آن خود را ملزم می‌داند که موانعی که بر سر راه کار دولت به وجود آید را برطرف سازد.
دادگاه تجدیدنظر با تایید حکم دادگاه بدوی، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی را به دلیل نشر اکاذیب درباره سفر فرزند رییس مجلس به ترکیه به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم کرد.
رئیس مجلس با اشاره به پایان کار بررسی طرح شفافیت قوای سه‌گانه در مجلس، گفت: این طرح برای چند نکته باقیمانده جهت نهایی شدن به مجمع تشخیص فرستاده شده که انتظار می‌رود مجمع، در فاصله کوتاهی تکلیف چند بند نهایی را روشن کند.
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش تفحص از فولاد مبارکه اصفهان گفت که مجلس لیستی ازاین تفحص علنی نکرده و با اعلام مصادیق قبل از رسیدگی قضایی مخالف است. برخورد سیاسی، مبارزه با فساد را به حاشیه می‌برد.
تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس به ویژه حذف ارز ترجیحی، افزایش میزان درآمد‌های مالیاتی و تصمیمات مشابه با عنوان جراحی اقتصاد کشور، لازم است با اقدامات موثر و پیشگیرانه در کاهش تبعات تورمی و فشار‌های اقتصادی بر مردم همراه باشد تا جراحی اقتصادی منجر به قطع عضو نگردد!
تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس به ویژه حذف ارز ترجیحی، افزایش میزان درآمد‌های مالیاتی و تصمیمات مشابه با عنوان جراحی اقتصاد کشور، لازم است با اقدامات موثر و پیشگیرانه در کاهش تبعات تورمی و فشار‌های اقتصادی بر مردم همراه باشد تا جراحی اقتصادی منجر به قطع عضو نگردد! این در حالی است که این روزها، دغدغه مردم نجیب کشورمان به تامین نیاز‌های اولیه تقلیل پیدا کرده است
مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا ضمن بازدید از شرکت سایپایدک از نزدیک در جریان فعالیت های این شرکت قرار گرفت و در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد سازمان خدمات پس از فروش سایپا نکاتی در جهت بهبود روند خدمات دهی به مشتریان بیان کرد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، انتخاب اعضای هیات رئیسه در اجلاسیه سوم در دستورکار قرار گرفت. محمدباقر قالیباف توانست رأی اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصدی پست ریاست مجلس را کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ