صدراعظم آلمان اعلام کرد که اتحادیه اروپا قبل از آمادگی برای شرایط لازم، سقف قیمت گاز وارداتی را تعیین نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر خواستار آزادی رئیس جمهور معزول نیجر و خانواده‌اش شد.
اتحادیه اروپا از روسیه خواست به دلیل حملات پهپادی اوکراین، جنگ در این کشور را تشدید نکند.
اتحادیه اروپا اعلام کرد که تحریم‌های خود علیه روسیه به دلیل جنگ در اوکراین را تمدید کرده است.
شورای اروپا از تمدید تحریم‌های بروکسل علیه مسکو تا سال آینده میلادی خبر داد.
دفتر روابط خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای حادثه موهن به آتش کشیدن قرآن کریم در پایتخت سوئد را محکوم کرد و خواستار منع تشدید شرایط در پی این رخداد شد.
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز گفت: پیامدهای مرتبط و هنوز ناشناخته اقدامات «واگنر» بر جنگ اوکراین باید بررسی شود.
اتحادیه اروپا در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه تهران، تحریم‌های تازه‌ای را علیه ایران اعمال کرد.
اتحادیه اروپا ۴ سازمان و نهاد ایرانی را با ادعای اینکه این نهاد‌ها از مجتمع نظامی و صنعتی روسیه حمایت می‌کنند، به فهرست تحریم‌ها اضافه کرد.
مقامات ناتو و اتحادیه اروپا سخت تلاش می‌کنند تا از همه امکانات خود برای شکست روسیه در اوکراین استفاده کنند؛ در همین رابطه کمیسیون اروپا از تداوم حمایت نظامی خود از اوکراین خبر داد.
اتحادیه اروپا امروز به ابراز نگرانی درباره تحولات جنین بسنده کرد و صرفا به صورت کلامی گفت: عمیقاً نگران رویدادهای اخیر در جنین هستیم که منجر به تلفات غیرنظامیان شده است!
پارلمان اتحادیه اروپا اخیرا به تصویب قانون جدیدی رای داده که کل چرخه عمل باتری دستگاه های الکترونیکی از طراحی تا پایان عمر را تغییر می دهد.
وزارت خارجه سوریه ، هدف اتحادیه اروپا از عدم دعوت سوریه جهت حضور در نشستی در خصوص این کشور را، فاش‌نشدن حقیقت اهداف تحریم‌های غیرانسانی و غیراخلاقی این اتحادیه دانست.
اتحادیه اروپا اعلام کرد در صورت حل نشدن بحران کوزوو و صرب‌های ساکن آن، اقدامات تنبیهی علیه کوزوو اعمال می‌شود.
کمیسر اتحادیه اروپا در امور بازار داخلی اعلام کرد: اخیرا به «شو زی چو» مدیر ارشد اجرایی تیک تاک اعلام کرده این اپ هنوز باید فعالیت های زیادی برای همخوانی با قوانین منطقه انجام دهد.
اتحادیه اروپا هنوز از شوک بحران مهاجران خارج نشده بود که بحران کرونا و ناکارآمدی سیاست‌های بهداشتی و درمانی، آتش ناسیونالیسم افراطی، این اتحادیه را تا مرز فروپاشی پیش برد.
اتحادیه اروپا در حالی در فضای پساجنگ جهانی دوم با اهدافی چون همگرایی اقتصادی، سیاسی، دفاعی-امنیتی و غیره تشکیل شد که هنوز از اهداف خود فرسنگ‌ها فاصله دارد و تابعی از سیاست‌های آمریکاست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتقاد از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای تاکید کرد که برجام هنوز نمرده است.
جزئیات تحریم‌ها هنوز توسط اتحادیه اروپا منتشر نشده است. برخی رسانه‌ها از افزودن نام ۳۷ شخص و نهاد به فهرست جدید تحریم‌ها خبر می‌دهند. ساعاتی پیش وزیر امور خارجه لوکزامبورگ ادعا کرد که ۵۰ نام در فهرست‌جدید قرار دارند.
وزیر خارجه فنلاند گفت که بحث همچنان در اتحادیه اروپا، بر سر اعمال و تشدید تحریم‌های بیشتر علیه ایران و قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، ادامه دارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: روشن است که پهپاد‌های ایرانی [در جنگ اوکراین] استفاده شده است. مستندات زادی در این زمینه وجود دارد. گمانه‌زنی‌هایی هم درباره استفاده از موشک‌های بالستیک [ایران] وجود دارد، اما هنوز مدرکی در این زمینه وجود ندارد.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: با ایران تفاهم نرسیده‌ایم. ما نظرات ایران درباره متن پیشنهادی اتحادیه اروپا را از طریق اتحادیه اروپا دریافت کردیم و پاسخمان را چهارشنبه، ۲۴ اوت ارائه دادیم. حالا ایران باید پاسخ بدهد.
لورا روزن خبرنگار سرشناس حوزه بین‌الملل هم در حساب توییتر خودش نوشت که «منابعی از ایالات متحده آمریکا گفته‌اند که این کشور تصمیم خود را در مورد پاسخ ایران گرفته است، اما در حال مشورت با متحدان و احتمالا اسرائیل و دیگران قبل از ارسال» به اتحادیه اروپا است.
خط هماهنگ روزنامه‌های زنجیره‌ای درحالی‌است که هنوز اتفاقی نیفتاده و صرفاً تهران جواب نهایی را فرستاده است. تا همین جا نیز ایران برخلاف نظر اتحادیه اروپا عمل کرده است.
اخبار رسیده حاکی است با وجود انتشار برخی خبر‌های جعلی از سوی رسانه‌های خارجی و همچنین گمانه‌زنی‌های بی‌پایه که در داخل توسط افراد و رسانه‌های غیر مسئول طرح می‌شود، هنوز روند کارشناسی ادامه داشته و هیچ تصمیم سلبی یا ایجابی درباره ایده‌های طرح شده از سوی هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپایی اتخاذ نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ