سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد با تاکید بر تبعاتی که می‌تواند گریبانگیر این رشته شود، گفت: تلاشم کمک است وگرنه اصراری برای ماندن ندارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر اندازه آنسو فاتی اصرار برای ماندن در بارسلونا دارد، ژاوی در تلاش است راهی برای خلاصی از دست او پیدا کند.
مشاور سابق رئیس جمهور پیشین اوکراین با انتقاد از عملکرد ولودیمیر زلنسکی عنوان کرد که اگر وی به طور غیرقانونی قصد ماندن در قدرت را داشته باشد، به زودی کشور دچار جنگ داخلی خواهد شد.
سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد با تاکید بر تبعاتی که می‌تواند گریبانگیر این رشته شود، گفت: تلاشم کمک است وگرنه اصراری برای ماندن ندارم.
این در حالی است که سپیده قلیان با پوششی نامتعارف و یک پارچه بسیار کوچک روی سر وارد جلسه دادگاه شد که حتی بعد از تذکر قاضی مبنی بر رعایت پوشش حداقلی، متهم پارچه کوچک را نیز از سر برداشت و حاضر به همکاری با دادگاه نشد.
جالبه! رئیس جمهور هم مسئولیت راه اندازی مجدد روش گشت ارشاد را به عهده نمی‌گیرد! خوب، حالا که نظر جامعه را می‌دانید چه اصراری بر ادامه این روش دارید؟!
سمنان- استاندار سمنان ضمن اشاره به برودت و بارش برف در استان، گفت: در روزهای سرد و برفی اصراری بر تعطیلی مدارس نداریم بلکه آموزش باید از طریق مجازی پیگیری شود.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، مدعی شده که درخواست خانواده‌اش باعث شده که پیشنهاد تمدید قرارداد با این تیم را بپذیرد.
جلسه هیئت عمومی دیوان عالی کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم در ارتباط با پرونده اصراری حقوقی تنفیذ طلاق برگزار شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی می‌گوید اصراری که برای برگزاری بازی تیمش وجود داشت، تعجب‌برانگیز است.
ماشین گلزنی پرسپولیس روی اصرار سرمربی این تیم در استفاده از غیرمتخصص هاروشن شد.
علت‌های غیرعفونی این بیماری شامل موارد: ضایعات ناشی از واردکردن سوند ادراری،حساسیت نسبت به مواد شیمیایی محصولاتی مانند اسپرم کش‌ها یا کرم‌ها، آرتریت واکنشی یا سندرم رایتر میباشد.
یک کارشناس ژئوتکنیک ماجرای سد چم‌شیر را این‌طور توضیح داد: هدف از سدسازی کنترل سیلاب، تولید انرژی برق و ذخیره‌سازی آب و قراردادن آن در اختیار ذی‌نفعان است، اما در سدسازی در حوضه زهره یک هدف دیگر هم وجود داشت که به دلیل شوری این رودخانه در نظر گرفته شد. آب رود زهره مانند کارون و کرخه و دز نیست که کیفیت لازم را داشته باشد و بنابراین یک هدف مهم برای احداث سد در این محدوده این است که کیفیت آب مطلوب شود.
دو پرونده اصراری حقوقی با موضوع الزام زوج به طلاق به دلیل تخلف از شرط ضمن عقد،سورفتار، اعتیاد زوج به مواد مخدر و عسر و حرج زوجه در دستور کار جلسه هیأت عمومی دیوان عالی کشور قرار گرفت.
مسئولین فکر می کنند نفوذی های داخل سیستم که گاها ضربات حاصل از همکاری آنها با دشمن را تجربه کرده ایم چه کسانی هستند و چگونه همکار دشمن می شوند؟باید تاکید کرد که اصراری بر جلو گیری از تحصیل فرزندان و زندگی خانواده آنها در خارج نیست ولی باید اصراری هم بر دادن پست مدیریتی به این قبیل افراد نباشد.
جرمین جناس، هافبک سابق تیم ملی انگلیس، به انتقاد از علیرضا بیرانوند و اصرار او به ماندن در زمین پرداخته است.
فرهاد نیلی در برنامه شیوه گفت: نزدیک به ۱۸۰ کشور در دنیا داریم که مسائلی مانند ما روی میزشان هست. ۱۸۰ تجربه داریم. غیر از کشور‌هایی که انتهای جدول هستند دیگران یک تجربه همگرا شده در استفاده از دانش دارند. ما در اکثر مسائل مانند تورم و رشد اقتصادی انتهای جدول هستیم. چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ جوانانی می‌آوریم که سرخوش هستند و خیلی خوشحال‌اند که رییس جمهور به حرفشان گوش می‌دهد. کشور را گروگان این چیز‌ها نگیرید.
یک متخصص کودکان گفت: اگر کودک شما تب دارد، در بیشتر موارد به این معناست که او احتمالاً به سرماخوردگی و یا عفونت ویروسی دیگری مبتلا شده است، ذات‌الریه، عفونت ادراری، گوش و یا عفونتی جدی‌تر مانند عفونت باکتریایی خون یا مننژیت نیز ممکن است باعث تب شوند.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس از هیچ تلاشی برای ماندن به عنوان شماره یک تیم ملی ایران فروگذار نمی شود.
سردار آزمون مصدوم شده و کی‌روش نگران اوست، اما به دلیل امکانات پزشکی خوبی که در آلمان و باشگاه لورکوزن وجود دارد اصراری روی بازگشت سردار به ایران ندارد
سیدمهدی حجتی، حقوقدان با اشاره به اینکه استفاده از ابزار‌هایی مانند گشت ارشاد زمانی می‌تواند موجه باشد که توأم با ایجاد احساس امنیت در شهروندان و همراهی آنان با پلیس باشد، افزود: وقتی که تأسیسی مانند گشت ارشاد کارایی خویش را بر خلاف اهداف اصلی و اولیه‌ای که از ایجاد آن دنبال می‌شد از دست داده است و مردم از حضور گشت‌های ارشاد در کوچه و خیابان دچار احساس ناامنی برای خویش و فرزندانشان می‌شوند، اصرار بر تداوم آن غیرمنطقی و نتیجتاً منجر به رویارویی پلیس با مردم و بیشتر شدن شکاف بین ملت و حکومت می‌شود و با مؤلفه‌های حکمرانی مطلوب در تعارض قرار می‌گیرد که باید از این اقدامات پرهیز کرد.
این ایام هم که اخبار مجمع در رسانه‌ها زیاد شد به‌دلیل بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه است و عملاً هم دولت و مجلس منتظر هستند و ما اگر بتوانیم سیاست‌ها و قانون برنامه هفتم توسعه را به بودجه 1402 برسانیم خیلی خوب است لذا جلسات مجمع و کمیسیون‌ها صبح و عصر ادامه دارد تا این کار صورت پذیرد.
کارلو آنچلوتی در پایان بازی با آلمریا توضیح داد که قرار نبود ضربه آزادی که به گل دوم رئال منجر شد را داوید آلابا بزند و با اصرار پسرش داویده این اتفاق رخ داد.
فصیحی که مدتی است با عارضه تنفسی مواجه شده و به رغم این عارضه در مسابقات حضور یافته و حتی موفق به ثبت بهترین زمان در دور مقدماتی مسابقه شده، خواستار باقی ماندن در مسابقات و انجام رقابت نهایی شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۸۲ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ