وحید هلیلهوژیچ، سرمربی سابق مراکش، معتقد است اخراج دراگان اسکوچیچ از تیم ملی ایران باعث تعجب بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه رسالت نوشت: نفوذی‌ها، لزوما غرب دوستان کروات زده نیستند و گاهی دقیقا در نقطه مقابل باید به دنبال آن‌ها گشت؛ هرچه هست برخی تصمیم‌ها نشان از آن دارد که جست‌وجویی در نظام اقتصادی کشور، می‌تواند نتایج عجیبی در پی داشته باشد.
مجاهد در توییتی نوشت: «غلامی و آزادی با هم تفاوت بسیار زیاد دارند؛ و غلامی جو بایدن خیل آن بود که به‌حیث پیش‌قراول نیرو‌های مسلح آن‌ها نقش بازی می‌کردند.»
هم روسیه و هم غرب نتوانسته‌اند دیپلماسی را به همان اندازه هدفمند و سرسختانه دنبال کنند که جنگ را دنبال کرده‌اند. هر دو طرف در حال تعمیق بحران هستند، ترس از نابودی هسته‌ای را دامن می‌زنند و درگیری را به عنوان یک موقعیت «برنده یا بمیر» در نظر می‌گیرند. با توجه به اختلافات آشتی‌ناپذیر روسیه و غرب، جنگ به احتمال زیاد حداقل نه در آینده قابل پیش‌بینی به توافق صلح ختم نمی‌شود.
لوپز-لیرا گفت: در حال حاضر، ChatGPT به داده‌هایی فراتر از تاریخ آموزش خود در سپتامبر ۲۰۲۱ دسترسی ندارد و این یعنی، ابزار هوش مصنوعی OpenAI با ترند‌های اخیر بازار، اخبار یا تحولاتی که می‌توانند تاثیر قابل توجهی بر قیمت سهام و تصمیم‌ها سرمایه‌گذاری داشته باشند، آشنا نیست.
دو گل مردود استقلال در نیمه اول دیدار با هوادار، مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
اصفهان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان درباره آخرین تصمیم‌ها درمورد طرح احداث جاده دوم برای روستاهای پشتکوه دوم فریدون‌شهر که از رویشگاه‌های جنگلی زاگرس می‌گذرد، توضیحاتی داد.
سال ۱۴۰۲ سال تصمیم‌های سخت خواهد بود. اگر مسئله‌ها حل نشود، تنگنا‌ها بیش‌تر شود، چالش‌های اقتصادی، امنیتی با ما بماند و ناکارآمدی جولان دهد، دیگر معلوم نیست روزگار با ما چه خواهد کرد.
بازیکنان بارسا و والنسیا درباره تصمیمات داوری دیدار دو تیم نظرات مختلفی دارند. رافینیا تصمیم‌های داور را درست می‌داند ولی گیامون می‌گوید حق والنسیا گرفتن یک امتیاز از این بازی بوده است.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
رسالت نوشت: آن روی سکه حاکمیت یکپارچه، به این زیبایی نیست. قدرت‌یابی و تأییدات پی‌درپیِ درون‌گروهیِ یک نحله و جریان فکری نسبت به اشخاص و تصمیم‌ها گاهی موجد و مقوّم یک جهل مرکبی می‌شود که بیرون آمدن از آن تقریبا غیرممکن است.
جهانگیری نوشت: متأسفانه برخی به جای پرداختن به علت اصلی مشکل و حل ریشه‌ای آن، طبق معمول دنبال محکوم کردن یکدیگر هستند. دیگر کار از این سخن‌ها و از شعار‌های بی‌پایه و اساس و وعده‌های پوچ گذشته و زمان اتخاذ تصمیم‌های سخت فرا رسیده است.
علی فراقی گفت: زمانی که هر سازمان به دور از اختیارات خود عمل کند همیشه نتایج منفی به بار خواهد داشت خصوصاً که این تصمیم‌ها در ارتباط با اموال و سرمایه مردم باشد.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به عقب نشینی طرح آزادراه اصفهان- شیراز از داخل پارک ملی کلاه قاضی به مرز منطقه، درخصوص آخرین تصمیم‌ها برای این پروژه توضیح داد.
رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این دوره از مدیریت شهری با آن روبه‌رو هستیم، کوچ کردن بسیاری از مدیران باتجربه و کارآمد مجموعه شهرداری تهران و مأمور شدن آن‌ها به سایر دستگاه‌هاست و این در حالیست که این نیروها، افرادی کارآمد و متخصص هستند که از ظرفیت قابل توجهی برخور دارند و تجربه و تخصص آن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و متأسفانه شاهدیم که برخی افراد در مجموعه شهرداری تهران در قسمت‌هایی به‌کارگیری شده‌اند که حتی یک روز سابقه کار اجرایی در آن قسمت را ندارند و در مقابل نیز افرادی کارآمد و متخصص در مجموعه شهرداری تهران کنار گذاشته شده‌اند.
ساپینتو می گوید که شاگردانش آنطور که اون انتطار داشته، در زمین جنگنده ظاهر نشده اند.
در وضعیت فعلی کشور که زمان احداث پالایشگاه در کشور بالاست، همکاری در پالایشگاه های فراسرزمینی در کشورهای دوست می تواند گزینه مناسبی باشد. می توانیم از طریق استفاده از تأسیسات پالایشگاهی دیگر کشورها با بازسازی و فعال کردن همه ظرفیت پالایشگاه فراسرزمینی کشور هدف، به تبدیل نفت خام خود به فرآورده ها اقدام کنیم و ارزش افزوده بیشتری نسبت به فروش نفت خام به دست بیاوریم.
بسیاری از کسانی که در ابتدا چه نسبت به جان باختن خانم امینی و چه نسبت به گشت امنیت اخلاقی انتقاد کردند، هدف براندازانه نداشتند و مخالف اغتشاشات و اقدامات ضد امنیتی هم بودند اما دیدیم، خارج نشینانی که هیچ تعلق مادی و معنوی به ایران عزیزمان ندارند، با خوشحالی برای خانم امینی اشک تمساح ریختند و علیه امنیت مردم با هدف براندازی نظام، دست به تحریک و عملیات برای آشوب و اغتشاش زدند.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، از عملکرد اریک تن‌هاخ در انتخاب ترکیب این تیم تمجید کرد.
جدیدترین تصمیم‌ها برای سفر اربعین
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از جدیدترین تصمیم‌ها برای اربعین خبر داد و گفت: امسال قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما در ایام اربعین به عراق ۶ میلیون تومان است.
در چند روز گذشته و به دنبال انتشار گزارش عملکردهای شرکت‌ها بسیاری از ناشران بورسی و فرابورسی در خصوص عملکرد خود توضیحاتی برای آگاهی سهامداران در تارنمای کدال منتشر کرده‌اند که در ادامه به تشریح چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته‌ایم.
با وجود مشکلاتی که سهامداران بانک دی با آن روبرو بودند،بالاخره این نماد پس از حدود بیش از ۹ ماه توقف امروز بازگشایی می شود. ساعت انجام معامله این نماد چه زمانی است؟
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: حتی آنان که در دولت آقای روحانی انتقادهای شدیدی مطرح می‌کردند، امروز دریافته‌اند که باید با زبان دیپلماتیک با جهان سخن گفت.
نمایندگان مجلس موافقت کردند دیوان عدالت اداری حق رسیدگی به تصمیم‌ها و مصوبات شورای عالی فضای مجازی را نداشته باشد. بر اساس این مصوبه، رسیدگی به تصمیم‌ها و مصوبات شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی هم خارج از صلاحیت دیوان عدالت اداری خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ