باشگاه پاری سن ژرمن امروز از پیراهن سوم فصل خود رونمایی کرد. پیراهنی که رنگ غالب آن سفید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکس مک‌کارتی، هافبک نشویل، از این که موفق شده مسی را ببیند و پیراهنش را بگیرد خوشحال است.
لیونل مسی، آخرین پیراهن تیم ملی آرژانتین که دیه‌گو مارادونای فقید به‌تن داشت را در اینستاگرامش به نمایش گذاشت.
ستاره فوتبال دنیا با پیراهن صورتی اینترمیامی نیز هنرنمایی انفرادی خود را برای به وجدآوردن هواداران فوتبال به رخ کشید.
اولین تصاویر لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، با پیراهن اینترمیامی در فروشگاه آدیداس در نیویورک منتشر شده است.
اینتر میامی از پیراهن جدید خود که قبل از شروع بازی ها استفاده خواهد شد رونمایی کرد، پیراهنی که البته مورد استقبال قرار نگرفت.
اصرارهای هواداران بوکاجونیورز نیز نتیجه بخش نبود و لیونل مسی حاضر نشد پیراهن این تیم را در شب خداحافظی رومن ریکلمه به تن کند.
اینترمیامی در ویدیوی تبریک تولد لیونل مسی تصویر پیراهن شماره 10 این تیم را با نام ستاره آرژانتینی نشان داد تا همانطور که انتظار می‌رفت مشخص شود لئو با چه شماره‌ای برای تیم جدیدش بازی خواهد کرد.
بازیکنان تیم ملی والیبال آرژانتین در پایان دیدار برابر فرانسه در لیگ ملت های والیبال که با برد آرژانتینی‌ها به پایان رسید، مراسم پیروزی خود را با پیراهن لیونل مسی جشن گرفتند.
حضور لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در تصاویر منتشر شده به مناسبت رونمایی از پیراهن جدید پاری سن ژرمن باعث تعجب بسیاری شده است.
خبرگزاری فرانس‌پرس از توافق نهایی لیونل مسی با الهلال عربستان خبر داد و اعلام کرد که این انتقال نهایی شده است.
آغاز فروش پیراهن مسی در فروشگاه الهلال
رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا، می‌گوید منظره لیونل مسی با پیراهن پاری سن ژرمن برایش هرگز عادی نمی‌شود و بازگشت او به بارسا اتفاقی درست و طبیعی است.
آلوی روم، دروازه‌بان تیم ملی کوراسائو، علیرغم دریافت 7 گل از آرژانتین با لبخند رضایت ورزشگاه را ترک کرد.
تصویر منتشر شده از لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در کنار مارسلو گایاردو و پیراهن ریورپلاته با اسم این بازیکن مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.
جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ، اعلام کرد در پایان دیدار دیشب تیمش مقابل پی‌اس‌جی برای تعویض پیراهنش با لیونل مسی تلاش کرده ولی موفق نبوده است.
صفحه لیگ قهرمانان آسیا در توییتر بعد از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا با منتشر کردن تصویری از لیونل مسی از انتقال این بازیکن به لیگ عربستان خبر داد.
باشگاه آرژانتینی آلمیرانته براون به مناسبت کسب جایزه بهترین بازیکن سال فیفا توسط لیونل مسی پیراهن ویژه‌ای به این ستاره آرژانتینی اهدا کرد.
آلفونسو دیویس، ستاره جوان بایرن مونیخ، شب گذشته بالاخره موفق شد پیراهن لیونل مسی را به یادگار بگیرد.
با وجود بمب بزرگ نقل و انتقالاتی النصر در جذب کریستیانو رونالدو، رقیب سنتی این باشگاه، الهلال، دست از کری‌خوانی با النصری‌ها برنداشته است.
لیونل مسی و کیلیان امباپه که دیشب در دوئلی سخت در فینال جام جهانی درگیر بودند بعد از استراحتی 10 روزه به پایتخت فرانسه می‌روند تا در تمرین پی‌اس‌جی حاضر شوند.
افتخارآفرینی مسی در جام جهانی، باعث شد تا به‌عنوان قدردانی از این اسطوره آرژانتینی، پیراهن او در ابعاد بسیار بزرگ به وسیله بالگرد بر فراز شهر محل متولدش به پرواز درآید.
کانسلو آلوارز، بوکسور مکزیکی، پاسخ سرخیو آگوئرو که سعی در دفاع از لیونل مسی را داشت نیز داد.
قیمت پیراهن لیونل مسی در بازی با تیم ملی عربستان، در یک مزایده به 57 هزار یورو رسیده است.
باشگاه پاری سن ژرمن امروز از پیراهن سوم فصل خود رونمایی کرد. پیراهنی که رنگ غالب آن سفید است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ