وزیر خارجه اتریش تاکید کرد اروپا باید در وضع محدودیت علیه روسیه، رویکرد متناسبی را در پیش بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور در امتداد بخشی از جبهه شرقی اوکراین، ظرف ۲۴ ساعت بیش از ۲ کیلومتر پیشروی کرده است.
سیاست شرق گرایی یک سویه و غرب ستیزی افراطی و انکار روابطی متوازن با قدرت‌های جهانی خسارات غیر قابل جبرانی را به منافع کشور وارد کرده و می‌کند / با تکیه مطلق بر مراودات دوستانه با بخشی از کشور‌ها طبیعی است که برخی کشور‌ها بطور مستمر خود را مجاز به هرگونه رفتار با ایران بدانند
روسیه و ایران نه تنها فریاد می‌زنند که هیچ سندی را امضا نکنید، بلکه حمایت خود را نیز اعلام می‌کنند. ایران از بخشی از مرز خود (با ارمنستان) محافظت می‌کند و برای مشروعیت بخشیدن به این امر می‌خواهد، فرصت‌های بیشتری را به دست آورد.
اتحاد جماهیر شوروی مدت زمانی طولانی در تلاش بود بسارابیا را که بیشتر مولداوی کنونی را تشکیل می‌داد، در خود جای دهد. این طرح از سال ۱۹۴۰ تحت قراردادی که ویاچسلاو مولوتوف و یواخیم فون ریبنتروپ وزرای خارجه شوروی و آلمان امضا کردند، اجرایی شد. این پیمان به شوروی اجازه می‌داد بخشی از قلمرو رومانیایی بسارابیا را به مولداوی الحاق کند. این یعنی روسیه یک استراتژی بلندمدت را برای به دست آوردن جای پایی در این منطقه- برای کشف فرصت‌های آینده- دنبال کرده است.
به نظر می‌رسد که این رمان توسط دولت روسیه به عنوان بخشی از یک تلاش تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد و از این کتاب برای حمله به غرب و نشان دادن روسیه به عنوان یک قربانی استفاده می‌شود و بدین وسیله اقدامات رژیم و کنترل رسانه‌ها را توجیه می‌کند.
نگاه به جنگ به‌عنوان بخشی از یک روند تاریخی، در مقابل رویدادی که می‌تواند خودسرانه باشد یا به سرعت پایان یابد، شکل ائتلاف‌ها در اروپای مرکزی را تغییر داده است. ائتلاف‌های پایه‌گذاری‌شده، مانند گروه ویشگراد ۴ از استونی گرفته تا بلغارستان (به استثنای مجارستان) تصمیم دارند این جنگ هر چقدر طولانی شود، به یک نتیجه مشخصی برسد و مطئن شوند که پای آن‌ها به این دام کشیده نمی‌شود.
بریتانیا تعدادی از سیستم‌های هواپیمای بدون سرنشین (UAS) را برای پشتیبانی از اوکراین توسعه داده و آزمایش کرده است. در میان این پهپاد‌ها یک پهپاد انتحاری قرار دارد که با فناوری چاپ سه‌بعدی تولید می‌شود و به عنوان بخشی از برنامه توسعه سریع برای جلوگیری از حمله روسیه به اوکراین در نظر گرفته شده است.
رئیس‌جمهور اوکراین احتمال هر گونه توافقی با روسیه که در آن بخشی از اراضی اوکراین به این کشور واگذار شود را رد کرد.
حداقل ۱۶ کشتی که بخشی از شبکه «ناوگان ارواح» هستند که به ایران اجازه می‌دهد تحریم‌های ایالات متحده را دور بزند، در ۲ ماه گذشته شروع به حمل نفت خام روسیه کرده اند.
دولت شولتز تانک‌های جنگی آلمانی را به‌عنوان بخشی از تسلیحات بسیار پیشرفته‌ای که ارتش این کشور در اختیار دارد، به اوکراین می‌فرستد.
سرگئی لاوروف به عنوان بخشی از تور آفریقایی خود، قبلاً از آفریقای جنوبی و اسواتینی دیدن کرده بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که تلاش اوکراین برای برگزاری اجلاس صلح بخشی از طرح تبلیغاتی ارائه شده از سوی آمریکا است.
یگان پیاده‌نظام آمریکا به عنوان بخشی از تلاش ‌های ناتو در راستای تقویت مرز شرقی این ائتلاف نظامی با روسیه، در استونی مستقر شد.
برگمان ارزیابی کرد که اگر اوکراین به دستاورد‌های بزرگ ادامه دهد و به کریمه نزدیک شود سناریوی تهدیدات هسته‌ای بسیار جدی‌تر خواهد شد. این تحلیلگر می‌افزاید که باور دارد پوتین در آن صورت به احتمال زیاد به استفاده از تسلیحات هسته‌ای متوسل می‌شود هم چنین اگر فراخوان بسیج بخشی از ذخایر روسیه در جنگ بی‌اثر شود احتمال دارد این کار را انجام دهد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در سخنانی تصریح کرد: «خرسون» بخشی از فدراسیون روسیه است.
کرملین می گوید که علیرغم عقب نشینی؛ اما وضعیت خرسون به عنوان بخشی از روسیه تغییری نمی کند.
تاجر آمریکایی و بنیانگذار شرکت اسپیس ایکس، کریمه را بخش جدایی ناپذیر روسیه دانست و گفت که این شبه جزیره کلید امنیت مسکو است.
ثروتمندترین کارآفرین جهان و صاحب شرکت ماهواره‌ای «اسپیس‌ایکس» ضمن هشدار درباره هر گونه تعرض به امنیت روسیه، گفت که شبه جزیره کریمه بخش جدایی ناپذیر خاک روسیه و کلید امنیت آن است.
خبرگزاری مرکزی کره شمالی اعلام کرد: ما به اراده شهروندانی که خواستار پیوستن به روسیه هستند احترام گذاشته و از موضع دولت روسیه برای تبدیل این چهار منطقه به بخشی از خاک خود حمایت می‌کنیم.
پوتین در تاریخ ۲۱ سپتامبر در یک سخنرانی برای روسها گفت، غرب شروع به استفاده از "باجگیری هسته‌ای" علیه مسکو کرده و در همین سخنرانی طرح بسیج بخشی از نیروهای ذخیره ارتش روسیه برای کمک به عملیات نظامی روسیه در اوکراین را اعلام کرد.
زلنسکی گفت: «نمی‌خواهیم تجربه منفی توافقنامه‌های مینسک را که به دست رفتن بخشی از کشورمان منجر شد تکرار کنیم».
رئیس اداره اطلاعات ستاد کل روسیه از بخشی از کارشکنی های آمریکا در مسیر جلوگیری از رسیدن سوریه به ثبات پرده برداشت.
معاون نخست وزیر روسیه گفت: مسکو و آنکارا، با بررسی صادرات گاز به ترکیه، توافق کردند که بخشی از پول آن را به روبل پرداخت شود.
مهدی سلطان‌محمدی کارشناس بخش مسکن در مورد اخذ مالیات از خانه‌های خالی بیان داشت: با توجه به اینکه شناسایی خانه‌های خالی مشکل است، استفاده از این ابزار مالیاتی تاثیر بسیار کمی دارد، در حالیکه سامانه ملی املاک و اسکان برای این کار طراحی شده، اما با توجه به کارایی این سامانه نمی‌توان انتظار داشت که خانه‌های خالی به طور کامل شناسایی شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ