مهدی تاج، رییس جدید فدراسیون فوتبال ایران در جریان نشست خبری دیروزش با اصحاب رسانه از نکته‌ای جدید پرده برداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل دفتر توسعه نهاد‌های اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت کار گفت:موجبات امضای صورتجلسه پنجمین نشست کمیته مشترک اعزام نیروی کار ایرانی به قطر درجهت تسهیل صدور ویزای کار برای نیروی کار مازاد ایرانی به وجود آمده است.
دیدار وزیر کار قطر با معاون اول رئیس جمهور
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران اعتراف کرد زمانی که با ایران در جام جهانی قطر حضور داشتند، پیشنهاد تیم ملی قطر رسیده و مذاکرات ابتدایی در همان زمان انجام شده است!
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش در دیداری سخت برابر قطر گفت: از دقایق ابتدایی بازی راضی نیستم چرا که باید در همان ابتدا کار حریف را تمام می کردیم.
بازیکن عراقی سابق پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر دو پاس گل داد و البته با کارت قرمز داور هم مواجه شد تا شب عجیبی را تجربه کند.
مرتضی مکی می‌گوید: هرجا که عمان و قطر در مذاکرات علنی و غیرعلنی میان ایران و آمریکا موفق بودند و میانجی‌گری اثربخشی داشتند، ناشی از اراده دو طرف بود. اکنون که آمریکا و نه اروپایی‌ها به صراحت در سطح رسانه‌هایشان می‌گویند که برجام دیگر اولویت آن‌ها نیست و در کنار برجام موضوعات دیگری مهم است، نشان می‌دهد که کاری از دست عمان و قطر به عنوان کسانی که می‌خواهند نقش میانجی‌گری را داشته باشند، برنمی‌آید.
ستاره ناکام برزیلی در جام جهانی در بدو بازگشت به لیگ یک فرانسه پاری‌سن‌ژرمن را نقره‌داغ کرد.
دو استقلالی شب گذشته تماشاگر بازی کرواسی و مراکش بودند.
گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز، وداعی ناخوشایند با جام جهانی 2022 داشت.
حسین کنعانی زادگان از روی نیمکت اولین کارت خود در جام جهانی 2022 قطر را دریافت کرد.
آندره اونانا، دروازه‌بان تیم ملی کامرون، دیگر در جام جهانی 2022 در دروازه این تیم به میدان نخواهد رفت.
بازیکنان خیلی از تیم‌ها قصد داشتند تا بازوبند ویژه‌ای علیه تبعیض ببندند، اما فیفا آنها را تهدید به دریافت کارت زرد کرد.
تیم ملی فوتبال قطر باید به سرعت خود را آماده دو بازی باقی‌مانده از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی کند.
مهاجم باتجربه ایران اگر در این دوره از جام جهانی گلزنی کند، نامش را وارد کتاب تاریخ خواهد کرد.
خبرنگار وب سایت انگلیسی معتقد است که یک تیم احمق و تدافعی، می تواند در جام جهانی قطر برنده شود.
ایران در ایام برگزاری جام‌جهانی در هتل الریان مستقر است. اگر وارد سایت این هتل یا یکی از سایت‌های رزرو هتل شوید و الریان را جست‌وجو کنید، متوجه خواهید شد بین ۱۵ تا ۲۵ نوامبر (۲۴ آبان لغایت ۴ آذر) اتاق موجود است. تیم‌ملی احتمالا ۲۴ آبان وارد قطر می‌شود و تا زمانی که حذف نشود، در آنجا باقی می‌ماند. یعنی همین حالا هرکسی با داشتن کارت اعتباری، می‌تواند حداقل ۱۰‌روز را در هتل تیم‌ملی و بیخ گوش آن‌ها سپری کند.
رسانه های جمهوری چک گزارش دادند که تمیم ین حمد آل ثانی سفرش به پراگ را به علت برآورده نشدن مطالبات نیمه کاره رها کرده و به دوحه بازگشته است.
مهدی تاج، رییس جدید فدراسیون فوتبال ایران، در جریان نشست خبری دیروزش با اصحاب رسانه از نکته‌ای جدید پرده برداشت.
آندره آ استراماچونی و شجاع خلیل زاده در بازی پر ماجرای الاهلی و الغرافه، با کارت قرمز داور روبه‌رو شدند.
در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر و در حساس ترین بازی هفته فولاد موفق شد با گل دیر هنگام آیاندا پاتوسی از سد سپاهان بگذرد.
آندره آ استراماچونی و شجاع خلیل زاده در بازی پر ماجرای الاهلی و الغرافه، با کارت قرمز داور روبرو شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ