مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از صمیم قلب آرزو می‌کنم دراگان اسکوچیچ بعد از زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی بشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوراحمد معتقد بود «پرونده باز است» فیلم آموزنده‌ای است و می‌تواند بخشش را ترویج دهد. در حال فیلمبرداری بودیم که ماحراهای پاییز سال گذشته پیش آمد. در آن زمان 25 روز از فیلمبرداری گذشته بود که بخش عمده کانون اصلاح و تربیت را تمام کرده بودیم. قرار بود برویم صحنه پایانی اجرای حکم را بگیریم. شرایط به گونه‌ای شد که دیگر امکان فیلمبرداری در آنجا نبود. سه ماه تعطیل کردیم. پوراحمد در آن زمان حال و حوصله نداشت اما به مضمون فیلمنامه که در مورد "گذشت کردن است" اعتقاد داشت در دستخطی که اخیرا منتشر شد نوشته: آرزو می‌کنم این فیلم بتواند حتی یک نفر هم که شده از قصاص نجات دهد.
جرارد پیکه همچنان رئال را بزرگترین دشمن ورزشی خود می داند و در مصاحبه با کادنا سر به این موضوع و نیز قضیه پیوستن مسی به اینتر میامی اشاره کرد.
در شرایطی که هواداران فوتبال منتظر تصمیم نهایی محمدحسین کنعانی برای فصل آینده هستند، او در گفتگو با آنتن درباره پیشنهادات خود صحبت کرده است.
گزینه سرمربیگری پیکان درباره مذاکره با این باشگاه و دلیل عدم توافق با خودروسازان توضیحاتی ارائه داد.
سرمربی تیم فوتسال واین آلبالی اسپانیا با بیان اینکه به بازیکن ایرانی تیمش اعتماد دارد و فصل بعد هم روی او حساب می‌کند، گفت: آرزو می‌کنم سال آینده سال احمدعباسی باشد.
امیر قلعه‌نویی یک دعایی مال کوروش کبیر است که می‌گوید این مملکت را از دروغ، دشمن و خشکسالی محفوظ بدار و من هم یکی اضافه می‌کنم و می‌گویم ان‌شاءالله بخل و حسادت از این مملکت دور شود و نتیجه خوبی کسب کنید. برای تیم ملی امید هم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم همه با دست پر برگردیم. اگر فضا و بستر آماده باشند، کار‌های مهمی انجام می‌دهیم.
هافبک جوان تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید پس از شکست مقابل سپاهان و سقوط به لیگ آزادگان، تحمل فضای رختکن بسیار دشوار بوده است.
شیلا سبت: من اعتراف می‌کنم حتی اگر همسر دوم رونالدو هم بشوم با زندگی کنار یک زن دیگر مشکلی ندارم. من آرزو دارم همسر رونالدو باشم
اتفاقات رخ داده بین حسین وفایی و رونی سالیوان همچنان در راس اخبار قرار دارد.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از صمیم قلب آرزو می‌کنم دراگان اسکوچیچ بعد از زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی بشود.
بزرگترین آرزوی من دستکش طلای جام جهانی است؛ هر شب به این فکر می‌کنم و در همه یادداشت‌هایم نوشته‌ام که بالاخره به این آرزو می‌رسم...
ساکت الهامی، سرمربی هوادار، با این استوری نسبت به سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی واکنش نشان داد.
بازیکن ملی‌پوش استقلال ابراز امیدواری کرد سرمربی آینده تیم ایران هرچه زودتر انتخاب شود.
ساکت الهامی می‌گوید صنعت نفت آبادان کیفیت فنی خوبی دارد و آرزو دارد حریف امروزشان در لیگ برتر بماند‌.
دنی پارِخو، هافبک 33 ساله سابق رئال مادرید و والنسیا، که اکنون در ویارئال بازی می کند، رویای بازی برای بارسا را دارد و جرارد پیکه نیز به او وعده کمک برای تحقق این آرزو را داده است.
هروه رنار، سرمربی سابق تیم ملی مراکش و سرمربی فعلی عربستان، می‌گوید شاگردان رکراکی شایسته راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی بوده‌اند.
ریاض محرز، بازیکن تیم ملی الجزایر می‌گوید از حضور تیم ملی مراکش در میان 8 تیم مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر احساس افتخار می‌کند.
سیدحمید سجادی از احتمال حضور علیرضا بیرانوند در صورت صلاحدید کادر فنی مقابل ولز خبر داد.
زاکانی گفت: امیدواریم با اتصال ظرفیت‌های مختلف، بحث مسکن را که در حال حاضر از آن به عنوان یک آرزو یاد می‌شود به یک امر تحقق پذیر و کاملاً در دسترس تبدیل کنیم.
مدیرعامل استقلال می‌گوید آرزو می‌کنم استقلال امروز آلومینیوم را شکست دهد و ۳ امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
مدیرعامل استقلال می گوید آرزو می‌کنم استقلال امروز آلومینیوم را شکست دهد و ۳ امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
رحیم استرلینگ، ستاره جدید چلسی، آرزو دارد در این تیم برای اولین بار فاتح لیگ قهرمانان شود.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید حتی اگر 5 درصد هم شانس رسیدن به تیم ملی را در جام جهانی داشته باشد تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت.
ما، هواداران نیوول، خاطرات خوبی از ناسیونال نداریم، اما می‌دانی که چقدر برای من مهم هستی و برای هر چیزی که نیاز داری آماده‌ام. هی گوردو، همانطور که گفتم، برای تو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم به زودی تو را ببینیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ