فغانی: من در کشور استرالیا داوری می‌کنم، ولی در فضای بین المللی به نام ایران هستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال در اطلاعیه ای اعلام کرد: اولین جلسه‌ی تمرینی پیش‌فصل تیم فوتبال استقلال برای حضوری قدرتمند در لیگ آتی در شرایطی برگزار شد که اتفاقاتی تلخ، ایجاد شده توسط برخی از افراد معلوم‌الحال کام هواداران باشگاه بزرگ استقلال را تلخ کرد.
سرمربی مس رفسنجان طی جلسه‌ای که با روسای کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال داشت، انصراف خود از سرمربیگری تیم امید ایران را اعلام کرد.
مهدی تاج و حبیب کاشانی از دقایقی پیش برای تعیین و تکلیف تیم امید جلسه‌ای برگزار کردند.
فردا جلسه‌ای مهم با حضور مدیران فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم‌ ملی برگزار خواهد شد.
اواخر فروردین‌ماه، جلسه‌ای بین امیر قلعه‌نویی و مهدی تاج شکل گرفت و تقریباً جزئیات نهایی برای استخدام دستیار خارجی با هماهنگی کامل انجام شد.
مسئولان فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف تیم فوتبال امید در حال برگزاری جلسه‌ای با مسئولان کمیته ملی المپیک هستند.
امروز مطالبی همچون رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت، اولین نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلا کشف شد، خبر خوش خاندوزی برای بازار سرمایه، پیش بینی بورس فردا | دلایل صعود بورس امروز چه بود؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا تا قبل از جلسه‌ی بازار آزاد فدرال، خبر‌های مهم برای بورس فردا ۳ اسفند، فروش ربع سکه در بورس کالا متوقف شد، پژو ۲۰۷ در بورس کالا باچه قیمتی فروش رفت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس فدراسیون فوتبال ظهر امروز جلسه‌ای را با کادر فنی و مدیریت جوانان ایران برگزار کرد.
فردا جلسه‌ای میان حمید سجادی و مهدی تاج درباره موضوعات مختلف از جمله تیم ملی برگزار می‌شود.
اشتباهات داوری در دیدارهای اخیر پرسپولیس تصمیم مدیرعامل این باشگاه را برای برگزاری جلسه‌ای ویژه با رئیس فدراسیون به همراه داشته است.
رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری جلسه با مدیر منتخب کمیته ملی المپیک برای تیم امید است.
رهبر انقلاب سال گذشته در دیدار مداحان اهل بیت علیهم السلام با اشاره به درخواست جمعی از بانوان محترم برای برگزاری یک دیدار در ایام ولادت حضرت زهرا (س) فرمودند: «بانوان محترم از ما گلایه میکنند که این روز را باید به بانوان اختصاص میدادیم؛ حق هم با آن‌ها است، منتها این جلسه، جلسه‌ی ریشه‌دار و سابقه‌داری است و نمیشود این جلسه را دست کم گرفت؛ باید یک روزی را برای دیدار خانم‌ها هم ان‌شاءالله معیّن کنیم.
علی‌رغم اینکه در دستور جلسه‌ی ارسال شده برای اعضا، به هیچ موردی مبنی بر بررسی وضعیت تیم ملی بزرگسالان و نیمکت آن اشاره نشده، اما بعید و دور از ذهن است که اعضا در خصوص این مورد که حالا مهم‌ترین ماموریت فدراسیون است، صحبت نکنند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: یک مربی بزرگ فوتسال در سطح بین المللی به کار ایران می‌آید و قرار است جلسه‌ای با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص داشته باشیم.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید مهدی تاج و کارلوس کی‌روش بعد از جام جهانی هیچ جلسه‌ای با یکدیگر نداشته‌اند.
رئیس فدراسیون فوتبال پس از حضور در تمرین امروز تیم ملی با کارلوس کی روش جلسه‌ای را برگزار کرد.
بعنوان رئیس فدراسیون کشتی نمی‌خواهم در تصمیمات این جلسه دخالتی داشته باشم تا حرف و حدیثی باقی نماند، اما این حق مردم است و باید بدانند
جلسه‌ی کمیته انضباطی به منظور رسیدگی به تخلف صورت گرفته در رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان صبح امروز در سالن جلسات خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران جلسه‌ای دو ساعت و نیمه با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کرد.
در جلسه‌ی ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مصوب شد که از نیرو‌های باتجربه و حتی بازنشسته آموزش‌ و پرورش برای تدریس در مقاطع ابتدایی و متوسطه استفاده شود.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: در دوره گذشته مهدی تاج جلسه‌ای را با مسئولان صداوسیما و دوستان نظارتی برگزار کرد و برکناری کارلوس کی‌روش را به عنوان نسخه پیچیده شده قبول کرد.
روند تغییر سرمربی تیم ملی ایران احتمالا از اردوی قطر آغاز شد. زمانی‌که وزیر ورزش جلسه‌ای را با چند تن از بازیکنان تیم ترتیب داد.
اسکوچیچ راهی فدراسیون فوتبال شد تا با مهدی تاج رئیس فدراسیون دیدار و جلسه داشته باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید هنوز صحبتی با مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ