در شرایطی که به نظر می‌رسید کی‌روش منتظر اتفاقات نیمکت تیم ملی ایران است، او سفری به مصر داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
روزنامه آاس اسپانیا با استناد به صحبتهای اخیر رئیس فدراسیون فوتبال ایران به بررسی آینده نیمکت تیم ملی پرداخت و گزینه‌های جانشینی کارلوس کی‌روش را بررسی کرد.
کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران یکی از چهار گزینه اصلی فدراسیون فوتبال چین است و باتوجه به مشکلات مالی چینی‌ها، می‌تواند به نیمکت تیم ملی فوتبال این کشور هم برسد.
بر اساس شواهد موجود به نظر می‌رسد تمایل کارلوس کی‌روش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است.
بر اساس شواهد موجود به نظر می‌رسد تمایل کارلوس کی‌روش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است.
در آغار جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی ایران به عنوان مسن‌ترین تیم حاضر شرکت کننده در این رقابتها معرفی شد.
حمایت کامل مهدی تاج از کارلوس کی‌روش در برنامه شب گذشته شبکه ورزش نشان از قطعیت بازگشت او به ایران و تداوم حضورش روی نیمکت تیم ملی دارد.
هت‌تریک جنجال‌سازی‌های جواد خیابانی در این جام اما، همین دیروز رخ داد؛ جایی که او با انتقاد شدید از کارلوس کی‌روش مدعی شد: «اگر یک چوب کبریت روی نیمکت تیم ملی ایران بود، ما می‌توانستیم آمریکا را شکست بدهیم.»
با اتمام رقابت‌های جام جهانی و کاهش اقبال عمومی از کارلوس کی‌روش بحث‌هایی درباره جابجایی در بالاترین سطح تیم ملی فوتبال بر سر زبان‌ها است.
مهدی طارمی برخلاف انتظارات با تصمیم کارلوس کی روش در مصاف با اروگوئه در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران حضور ندارد.
یک دهه پیش که کارلوس کی‌روش اولین حضور روی نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال ایران را تجربه کرد، خیلی چیزها با امروز متفاوت بود.
کارلوس کی‌روش تمام همکاران مورد اعتمادش را به تهران می‌آورد تا کادرفنی تیم ملی در جام جهانی قطر را تشکیل دهند.
حمید درخشان می‌گوید با حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران، انتظاری جز صعود به دور دوم جام جهانی وجود ندارد.
کارشناس فوتبال ایران بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی فوتبال را غیر قابل قبول توصیف کرد و گفت: اگر قرار بود این مربی کمکی به تیم ملی و فوتبال ایران کند در هشت سال انجام داده بود.
حمید درخشان می‌گوید با حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران، انتظاری جز صعود به دور دوم جام جهانی وجود ندارد.
انتظار می رود که کارلوس کی روش با چهار یا پنج دستیار خارجی روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.
با انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران آخرین تحولات برای چیدمان نیمکت تیم ملی و شرایط اردویی برای حضور این مربی در اتریش دنبال می‌شود.
کریم باقری با پس‌گرفتن پاسپورتش، نشان داد که قصدی برای حضور روی نیمکت تیم ملی ایران ندارد.
حضور دوباره کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران مهم‌ترین خبر فوتبال ایران در آستانه جام جهانی است.
حضور دوباره کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران مهم‌ترین خبر فوتبال ایران در آستانه جام جهانی است.
شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ملی فوتبال در جام جهانی به توافق اولیه رسید و سرمربی پرتغالی با حقوق ماهانه تا جام جهانی در یک قدمی بازگشت به نیمکت ایران قرار دارد.
یک روزنامه قطری به نزدیک بودن کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی ایران اشاره کرد.
وزیر ورزش در مورد احتمال تغییرات در نیمکت تیم ملی و انتخاب سرمربی جدید، تنها به بیان این نکته اکتفا کرد: «هنوز که اردو شروع نشده است. اجازه بدهید اردو تشکیل شود تا بعد.»
خداداد عزیزی معتقد است کارلوس کی‌روش امتحان خود را در ایران پس داده و بازگشت او به نیمکت تیم ملی اشتباه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ