اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام تنها استقلالی بود که در پایان دیدار با ملوان، با اصحاب رسانه به صحبت پرداخت.
سرپرست سابق استقلال با انتشار یک استوری، به صحبت های روز گذشته جواد نکونام پاسخ داد.
جواد نکونام طی صحبت با رضا میرزایی به او وعده داد که نیم فصل نامش به لیست استقلال اضافه خواهد شد.
رئیس صداوسیما در حاشیه نشست هیأت دولت گفت: ممنوع التصویری جواد خیابانی صحت ندارد.
گسترش روابط با همسایگان، دستاورد‌های علمی، وضعیت مسکن یا حتی گرانی مرغ و گوشت، موضوعات بهتری برای صحبت هستند، تا حجاب که سخن گفتن درباره آن در شرایط کنونی، نیازمند تدقیق بیش از پیش است. اصلاً مگر قرار است وضعیت حجاب، با سخنرانی‌های غیرکارشناسی به صورت متکلم وحده حل شود؟! ناهنجاری اجتماعی یک دغدغه مردمی است و با رویکرد‌های مردمی هم در کنار اقدامات عملی حاکمیت، و نه صحبت‌های یک طرفه، حل می‌شود.
هافبک استقلال پس از صحبت با جواد نکونام در تمرین این تیم حاضر شد.
جواد نکونام در مصاحبه تند بعدازظهر روز گذشته، درباره یک موضوع به خصوص صحبت کرد؛ اینکه قراردادش در دفتر باشگاه مفقود شده است.
جواد نکونام برای نخستین بار بعد از انتخاب شدن به عنوان سرمربی استقلال در نشست معارفه خود حاضر شد.
زن جوان گفت: مدتی بود با پیمان در رابطه بودم، اما یکی از دوستان او که اوباشی به نام جواد بود به من ابراز علاقه کرد و می‌خواست با من بیشتر آشنا شود. من چند بار تلفنی با او صحبت کردم. آخرین بار به من گفت قصد دارد همراه دوستانش، پیمان را به میدان اصلی شهر بکشاند و او را با شلیک اسلحه کلاشنیکف بکشد.
روزنامه جوان نوشت: قوه قضائیه در سخن خوب از مبارزه با فساد صحبت می‌کند و ما را هم به این مبارزه امیدوار کرده‌بود، اما برخورد عجیب و بازداشت معلمانی رنجور که دو دهه است پیگیر اجرای حکم‌شان هستند، پس از رسانه‌ای شدن این موضوع، یک شاهد عملی دیگر برای رخنه کردن فساد در قوه قضائیه است.‌
دستفروشی که این زن از او صحبت می‌کرد مردی ۷۶ساله بود که به‌صورت دوره‌گرد لباس می‌فروخت. مأموران با اطلاعاتی که زن جوان در اختیارشان قرار داده بود پاتوق‌های دستفروش را تحت نظر گرفتند و چند روز بعد موفق شدند او را دستگیر کنند. این مرد وقتی تحت بازجویی قرار گرفت نتوانست حضورش در محل جنایت را انکار کند، اما گفت او مرتکب قتل نشده و وقتی به محل حادثه رسیده بود مقتول روی زمین افتاده بود.
روزنامه جوان نوشت:انصاری طوری صحبت می‌کند، گویی صد سال پیش قاسم سلیمانی شهید شده است! حاج قاسم در همین فضای فرهنگی زیست می‌کرد و مواضع خودش را داشت و انقلابیون هم طرفدار او بودند و از قضا این اصلاح‌طلبان بودند که مشی او و سیاست‌هایی را که او در منطقه اجرا می‌کرد، زیر سؤال می‌بردند.
جواد نکونام می‌گوید هیچ پیشنهادی برای سرمربیگری در تیم ملی به دستش نرسیده و کسی نباید به جای او در این زمینه مصاحبه، تایید یا تکذیب کند.
مرد مسافرکش ۱۰ روز بعد با تلاش کادر درمان به زندگی برگشت و به هوش آمد. او که به‌خاطر آسیب شدیدی که به حنجره‌اش وارد شده بود، به سختی می‌توانست صحبت کند، گفت: با خودروی پرایدم مسافرکشی می‌کردم که ۲ مرد جوان از من خواستند به‌صورت دربستی آن‌ها را از خیابان دامپزشکی به ستارخان ببرم. در بین راه یکی از آن‌ها چاقویی روی گلویم قرار داد و تهدید کرد که تغییر مسیر بدهم.
هافبک جوان استقلال که تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت موفق به بازی برای تیمش نشده امیدوار است یکی دو هفته پس از شروع لیگ شرایط تمرین را به دست آورد.
این اولویت‌نبودن فوتبال فقط در ذهن مسئولان ذی‌ربط جا خوش نکرده است. اگر در روز‌های اخیر بخشی از صحبت مربیان و بازیکنان لیگ‌برتری هم مرور شود، مشخص می‌شود که آن‌ها هم چندان به فوتبال فکر نمی‌کنند. یحیی گل‌محمدی، سروش رفیعی، جواد نکونام و ارسلان مطهری در زمره چهره‌های شاخصی هستند که به‌صراحت اشاره کرده‌اند فوتبال در اولویت نیست.
رضایی گفت: مسئولان باید با معترضین صحبت کنند و در مقابل پاسخگو باشند. این جوانان آینده سازان مملکت هستند و اگر صحبت‌هایشان شنیده شده و به آن‌ها احترام گذاشته شود تخلیه می‌شوند، اما اگر حرف‌ها شنیده نشود و بی‌توجهی شود آن‌ها هم می‌شکنند. در واقع ما با عملکردمان آن‌ها را عصبی می‌کنیم.
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: آنچه که در خصوص شرح حال و وضعیت این جوان در رسانه‌ها مطرح شده صحت دارد اما، علت اینکه این جوان مبتلا به اتیسم در خیابان مولوی بوده است هنوز برای ما جای سوال دارد. خانواده اینطور عنوان کرده که فرزندشان را برای تفریح برده‌اند، اما برای سازمان این سوال پیش آمده که جوان مبتلا به اتیسم چرا باید در خیابان مولوی به تفریح برود؟ همکاران ما در حال پیگیری هستند.
پیشکسوت استقلال در مورد موضوعات مختلفی در مورد این تیم به ویژه الزام حضور بانوان در ورزشگاه صحبت کرد‌.
امروز و پس از آن صحبت‌ها جواد خیابانی با حضور مجدد در برنامه سلام صبح بخیر بریده‌هایی از رسانه‌های قدیمی را با خود به این برنامه آورده و اعلام کرد که تمام صحبت هایش از روی اسناد و مدارک قدیمی است.
جواد خیابانی امروز در واکنش به حملات بعد از صحبت های جنجالی اش در روز پنجشنبه اسناد و مدارک قدیمی خود را به برنامه سلام صبح بخیر آورد.
جواد خیابانی امروز در واکنش به حملات بعد از صحبت های جنجالی اش در روز پنجشنبه اسناد و مدارک قدیمی خود را به برنامه سلام صبح بخیر آورد.
شاهرخ بیانی صحبت های جالبی در خصوص بازی با هوادار و همچنین حواشی که برای استقلال پیش آمده مطرح می کند‌‌.
محمد جواد معنوی نژاد تاکید کرد که تیم ملی با حضور در جام واگنر برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان آمادگی ١٠٠ درصدی پیدا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ