لبنان، قرقیزستان و مالدیو به عنوان حریفان تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا مشخص شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه کشی مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنجشنبه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران در گروه پنج به همراه ازبکستان و ترکمنستان قرار گرفت.
تیم ملی فوتسال ایران در صورت صعود به جام جهانی باید در ازبکستان به مصاف حریفان خود برود.
بر اساس قرعه‌کشی انجام شده برای مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم ملی ایران با تیم‌های لبنان، قرقیزستان و مالدیو دیدار خواهد داشت.
لبنان، قرقیزستان و مالدیو به عنوان حریفان تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا مشخص شدند.
با انجام قرعه‌کشی رقابت‌های مرحله مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳سال آسیا حریفان تیم ملی امید کشورمان مشخص شدند.
با انجام قرعه‌کشی رقابت‌های مرحله مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳سال آسیا حریفان تیم ملی امید کشورمان مشخص شدند.
مراسم قرعه کشی رقابتهای فوتبال جام ملت های آسیا با حضور نمایندگان ایران در شرایطی برگزار خواهد شد که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز در محل برگزاری این مراسم حضور دارد.
مراسم قرعه کشی رقابتهای فوتبال جام ملت های آسیا با حضور نمایندگان ایران برگزار شد و تیم ملی کشورمان حریفان خود در این دوره از مسابقات را شناخت.
مراسم قرعه کشی رقابتهای فوتبال جام ملت های آسیا با حضور نمایندگان ایران برگزار شد و تیم ملی کشورمان حریفان خود در این دوره از مسابقات را شناخت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه با مربی خارجی نتوانستیم موفق باشیم گفت: اگر می خواهیم با مربی ایرانی موفق باشیم باید حریفان قویتری را برای تیم ملی انتخاب کنیم.
زمان برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا مشخص شد.
مسئولان برگزاری جام جهانی داور دیدار تیم های ملی آمریکا و ولز دو تیم همگروه ایران در گروه دوم را معرفی کردند.
کارشناس فوتبال ایران می‌گوید باتوجه به حریفان سختی که در گروه تیم ملی در جام جهانی حضور دارند، نباید خیلی به صعود ایران امیدوار بود.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: ایران از حریفان سخت انگلیس در جام جهانی است و «فیل فودن» باید مقابل ایران بازیکن آزاد در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کار تیم ملی در جام جهانی سخت است گفت: با این که حریفان قدرتمندی داریم اما صعود از مرحله مقدماتی غیرممکن نیست و باید با تمرکز بازی کنیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه پیروزی مقابل نیکاراگوئه از لحاظ روحی برای بازیکنان خوب بود گفت: هر چند حریفان قدرتمندی در جام جهانی داریم اما اشتباه در این مسابقات باعث پشیمانی آنها می شود.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش برنامه فشرده‌ای برای آنالیز حریفان تیم ملی در جام جهانی دارد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: تلاش می‌کنم در لیست نهایی جام جهانی قرار بگیرم.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره ای در امارات و در مرحله گروهی نمایش های خوبی در برابر حریفان داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان پس از مشخص شدن حریفان در مرحله نهایی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا به نکاتی اشاره کرد.
فدراسیون فوتبال با توجه به درخواست سرمربی پرتغالی تاکنون مذاکراتی را با فدراسیون‌های کویت، لبنان و امارات انجام داده و قرار است در صورت فراهم شدن شرایط، تیم ملی پیش از اعزام به دوحه به مصاف یکی از این تیم‌ها برود.
تیم ملی فوتبال آمریکا که یکی از حریفان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است در دیدار دوستانه به مصاف عربستان رفت و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد.
یکی از حریفان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بدون آنکه در گروه خود بردی را کسب کند به یک دسته پایین تر لیگ ملت های اروپا سقوط کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال لبنان که یکی از حریفان ایران در جام ملت‌های آسیا است مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ