بنابراین به والدین توصیه می شود،اولا از برچسب زدن به کودکان تان خودداری کنید.اما در صورتی که علایم و نشانه هایی در این خصوص مشاهده کردید حتما به پزشک مراجعه کرده و در صورت تشخیص قطعی اختلال،از پزشک مشورت بگیرید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پیشگیری از معلولیت‌های مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از شناسایی بیش از ۱۹ هزار کودک دارای مشکل تنبلی چشم طی سال گذشته خبر داد.
مطالعات نشان می‌دهد کودکانی که دچار ناتوانی‌های خاصی در یادگیری مثل اختلال کم‌توجهی ـ بیش‌فعالی هستند بهتر است از وجود اسید‌های چرب امگا ۳ کافی در رژیم غذایی خود مطمئن شوند.
این مربی دوچرخه سواری در ادامه گفت: بهتر است کودکان روزانه بیش از یک ساعت دوچرخه سواری مستمر و مداوم نداشته باشند، چرا که در رشد آنها اختلال ایجاد می کند، اما اگر حین دوچرخه سواری مدام استراحت می کنند، تا چندساعت هم مشکلی نیست.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه از جمله اثرات درمانی ریتالین بر بدن می‌توان به اختلال بیش‌فعالی و نقص توجه اشاره کرد، گفت: اختلالات خواب، اختلالات خلقی و اختلال کنترل تکانه و مشکلاتی در توجه و تمرکز از جمله موارد تجویز این دارو توسط پزشک است.
بنابر داده‌های اتحادیه ملی بیماری‌های روانی آمریکا (NAMI)، بیش از ۱۰ میلیون نفر در ایالات متحده با اختلال دوقطبی زندگی می‌کنند.
با شناخت بهتر این نوع اختلال ژنتیکی، می‌توان تا حد زیادی آن را کنترل کرد تا از تاثیر نامطلوبش در روابط با دیگران جلوگیری کرد.
مصرف بیش از حد بیوتین می‌تواند در جذب سایر ویتامین‌های گروه ب اختلال ایجاد کند. به همین دلیل به افرادی که دچار ریزش مو هستند، توصیه می‌شود بیشتر از ۱۲۰۰ میکروگرم در روز، بیوتین مصرف نکنند.
وب سایت رصد قطعی داون دتکتور اعلام کرد در اوج اختلال اینستاگرام، بیش از ۴۶ هزار کاربر، مشکل دسترسی به این پلتفرم اشتراک گذاری عکس در آمریکا را گزارش کردند.
محققان گزارش می‌دهند کودکانی که در معرض دارو‌های اختلال بیش فعالی قرار گرفتند، بیشتر در معرض اختلالات عصبی رشدی مانند اختلال بیش فعالی یا اوتیسم نیستند.
او در کتابش مدعی می‌شود که محمد مصدق عضو «فراماسونری» و «دیکتاتوری عوام‌فریب» بوده است. ثابتی کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را هم، «واقعه» می‌خواند. ثابتی علاوه بر بستن آن دو سفارتخانه و بازداشت ۱۵۰۰ فعال مخالف شاه، پیشنهاد‌هایی هم مبنی بر اعلام حکومت نظامی، انحلال مجلسین، اخراج خبرنگاران خارجی به ویژه بی‌بی‌سی از کشور، برخورد قاطع با روحانیون می‌دهد که با مخالفت شاه روبه‌رو می‌شود. یکی از نقاط اختلاف عمده میان شاه و ثابتی، به اوایل آبان ماه ۱۳۵۷ بازمی‌گردد؛ زمانی که شاه تصمیم می‌گیرد برای آرام کردن اوضاع جامعه، بیش از هزار زندانی سیاسی را عفو کند.
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به چگونگی تغذیه برای درمان ناباروری، گفت: با رعایت توصیه‌های تغذیه‌ای بیش از ۶۵ درصد زنانی که به علت اختلال در تخمک‌گذاری نابارور هستند، درمان می‌شوند.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که اختلال بیش‌فعالی ممکن است پیش‌بینی‌کننده بزرگ‌تری برای افسردگی و اضطراب در بزرگسالی نسبت به اوتیسم باشد که جنبه سلامت روان این اختلال را برجسته می‌کند.
adhd که به آن اختلال بیش فعالی و کمبود توجه هم گفته میشود، نوعی اختلال است که بر رفتار افراد تاثیر می‌گذارد. افرادی که مبتلا به این بیماری هستند نمی‌توانند به خوبی تمرکز کنند و در جمع کردن حواس مشکل دارند. این افراد بی قرار و حواس پرت به نظر میرسند. افرادی که به adhd مبتلا هستند سطوحی از اضطراب، بی خوابی و کم خوابی را تجربه میکنند و دارای اختلالات خواب هستند.
لجبازی کودکان می‌تواند علل متعدد داشته باشد از محیط نامناسب خانواده تا نازپروردگی، سرزنش و انتقاد از کودک، فشار‌های خانواده، مشکلات جسمی و روانی تا جلب توجه و برخی اختلالات مثل اختلال نافرمانی ـ مقابله جویانه، سندروم داون، کودک آزاری و اختلال بیش فعالی ـ نقص توجه و همچنین مشکلات دیگری مثل استرس‌های زیاد، بی توجهی یا انتظارات زیاد والدین از بچه‌ها و در نهایت اینکه طبق گفته محققان لجبازی بین پسران بیش از دختران است.
۷ علامت شایع اختلال کم کاری تیروئید عبارتند از: افزایش تدریجی وزن، خستگی، حساسیت بیش از حد به دمای سرد، درد‌های عضلانی و مفاصل، خشکی پوست یا نازک شدن موها، قاعدگی‌های سنگین یا نامنظم و افسردگی.
بیماری ADHD یا همان اختلال توجه و بیش‌فعالی، نیاز ضروری به داروی ریتالین دارد. ریتالین در واقع اسم تجاری دارویی است که ماده موثره‌اش «متیل فنیدات» است و جزو دسته دارو‌های محرک محسوب می‌شود که به طور کلی در بیماری بیش‌فعالی و کمبود توجه استفاده می‌شود.
خاطرات می‌توانند مثبت یا منفی باشند. با این حال، فعال شدن بیش از حد خاطرات منفی ممکن است در بروز مشکلات سلامت روان، از جمله اختلال استرس پس از سانحه، افسردگی و اضطراب نقش داشته باشد.
تحقیقات گذشته نشان می‌دهد پتو‌های سنگین ممکن است به افرادی که به دلیل بی خوابی، اختلال بیش فعالی و اوتیسم، دچار اختلال خواب هستند، کمک کند.
اگرچه بیش از ۴۰ میلیون نفر در ایالات متحده به اختلال اضطراب مبتلا هستند با این وجود، این وضعیتی است که به راحتی قابل درک نمی‌باشد. اضطراب ممکن است بدان خاطر باشد که اکثر افراد هر از گاهی آن را تجربه می‌کنند.
«ریتالین» یکی از داروهایی است که در درمان اختلال بیش‌فعالی و کمبود تمرکز به‌خصوص برای کودکان مبتلا به بیش‌فعالی یا اوتیسم کاربرد دارد. این همان دارویی است که برخی از دانشجویان برای آنکه شب امتحان تمرکز بیشتری داشته باشند و بتوانند شب را تا صبح بیدار بمانند نیز از آن سوءاستفاده می‌کنند.
سری آیفون ۱۴ بیش از هر مدل دیگری گویا با معضل مواجه هستند و اکنون خبر می‌رسد که آیفون ۱۴ مشکلاتی در زمینه فیس تام و آی مسیج دارد.
یک نفتکش به طول بیش از ۲۵۰ متر اکنون در عرض کانال در کانال سوئز همانند آنچه که برای کشتی پانامایی Evergiven اتفاق افتاد، به گل نشسته است.
زوال عقل سگ یا اختلال عملکرد شناختی سگ شبیه بیماری آلزایمر در انسان است یک بیماری مغزی پیش رونده که با تغییرات رفتاری، شناختی و سایر تغییرات همراه است. این بیماری به طور کلی در سگ‌های با بیش از هشت سال سن دیده می‌شود، اما می‌تواند در برخی سگ‌ها از سن شش سالگی نیز رخ دهد.
سرویس داون دتکتور که قطعی و اختلال سرویس‌ها و وب سایت‌ها را رصد می‌کند، از حدود ساعت ۹ بعدازظهر دوشنبه به وقت نیویورک، گزارش کاربران درباره مشکل دسترسی به موتور جست و جوی گوگل را دریافت کرد و این گزارش‌ها یک ساعت بعد به بیش از ۴۰ هزار مورد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ