ساختمان هتل در طی قرن‌ها و به خصوص در دهه‌های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته، اما هنوز حال و هوا و سبک معماری سنتی‌اش را حفظ کرده است. موسسۀ رکورد‌های گینس در سال ۲۰۱۱ این مکان را به عنوان قدیمی‌ترین هتل جهان ثبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر شارژ گوشی تان رو به اتمام باشد و تصویر تمام مدارک سفرتان نیز درون آن باشد و به نشان دادن آن در خارج از کشور نیاز داشته باشید چه خواهید کرد؟ یک مهماندار هواپیما در رسانه اجتماعی تیک تاک به کاربران نشان داد که چگونه در مواقع اضطراری کابل‌های شارژ خود را به تلویزیون هتل وصل می‌کند.
محمد گنج‌خانلو رکابزن تیم ملی ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان، به گفته رئیس فدراسیون، وسایل خود را جمع کرده و از هتل محل اقامت در اسکاتلند گریخته است. او احتمالا به یکی از کشورهای اروپایی پناهنده خواهد شد. این آخرین تصویر گنج‌خانلو در این مسابقات است
سازمان آتش نشانی نجف اطفای حریق و خارج کردن زوار را آغاز کرده و تاکنون ۱۶۰ زائر از هتل خارج شده اند. منبع: دانشجو
صخره های دبی در نزدیکی سواحل این شهر در خلیج فارس مستقر خواهد شد، جایی که در حال حاضر جزایر مصنوعی ساخته شده توسط انسان وجود دارد و هتل ها و بارهای لوکس را در خود جای داده است.
ورزشکاری که بودجه تهیه هتل جداگانه یا استقرار در خودروی مجهز والدینش را ندارد، در گرمای کوچه و خیابان پرسه بزند تا نوبت مسابقه‌اش برسد؟ آیا او در شرایط برابر با حریفان رقابت می‌کند و استعدادش شناسایی خواهد شد؟حتما باید ساختمان نیمه‌کاره فرو بریزد تا به فکرشان باشیم؟
با چشم‌اندازی از کاخ امپراتوری و در یک روز صاف کوه فوجی جدیدترین شعبه هتل "فورسیزنز" (چهار فصل) در توکیو به شما احساسی خاص می‌بخشد.
ساختمان پایانه غلات کالینگ‌وود در سال ۱۹۲۹ ساخته شد و به مدت ۱۳ روز بتن به طور مداوم روی یک چارچوب ساختاری چوبی ریخته می‌شد تا به ارتفاع ۱۸۰ فوت (تقریبا ۵۴ متر) برسد...
بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امروز در هتل المپیک گرد هم آمدند تا اولین اردوی تیم ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی برگزار شود.
بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امروز در هتل المپیک گرد هم آمدند تا اولین اردوی تیم ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی برگزار شود.
در آستانه دیدار امشب آرسنال با اسپورتینگ در لیگ اروپا تصاویر یک مدافع تاتنهام که در هتل محل اقامت اسپورتینگ دیده شده است هواداران توپچی‌ها را خشمگین کرده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
خودرو آفرود کمپر دانگ فنگ واریور بر اساس پیکاپ منگشی M20 ساخته شده که ابعاد آن شامل ۵۸۵۰ میلی متر طول، ۲۱۶۰ میلی متر عرض و ۲۱۵۵ میلی متر ارتفاع می‌شود.
هتل‌های درختی به این گونه هستند که چندتا اتاق کلبه مانند که روی درخت‌های یک جنگل هستند را به مشتری کرایه می‌دهند. یکی از این هتل‌ها در سوئد طرح یک معمار دانمارکی است که به عنوان عجیب‌ترین هتل روی کره زمین معرفی شده است.
در آخرین روز سال ۲۰۲۲ میلادی یک هتل در کی‌یف پایتخت اوکراین بر اثر حملات هوایی روسیه تخریب شد. شهردار کی‌یف اعلام کرد که در جریان حملات هوایی یک هتل تخریب شده است. تصاویری از لحظه اصابت موشک به این هتل منتشر شده است.
طراح دانمارکی این هتل در یکی از اتاق‌ها ایده‌ای جالب را اجرا کرده و ۳۵۰ لانه‌ی پرنده را اطراف یکی از اتاق‌ها نصب کرده است. او البته برای این کار تایید پرنده شناسان را هم گرفته است.
جزیره مروارید قطر (Pearl) در دهانه تالاب خلیج غربی (West Bay) شهر دوحه واقع شده است. این جزیره به شکل مروارید است و وسعتی به اندازه ۴۰۰ هکتار دارد. در این جزیره شما شاهد ساختمان‌ها، ویلاها، هتل، مراکز خرید مدرن و لوکس خواهید بود.
کشتی World Europa دارای یک سرسره مارپیچ ۱۱ طبقه، هفت استخر، یک پارک آبی با فناوری مجازی به علاوه ۱۳ مکان غذاخوری است. هنگام قدم زدن تصاویر دلفین‌های باشکوهی در حال شنا کردن بالای سرتان روی یک صفحه ال‌ای دی ۳۲۵ متر مربعی دیده می‌شوند و حسی شبیه حس واقعی بودن شنای دلفین‌ها را منتقل می‌کنند.
کاروان تیم ملی فوتبال ایران شامگاه دوشنبه (۲۳ آبان ۱۴۰۱) برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ وارد قطر شدند و در هتل الریان دوحه مستقر شد.
هتل پنج ستاره و لوکس «الرَیان» قطر که میزبان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی پیش رو است، برای گردشگران فوتبالی هر شب بیش از ۳۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت.
بزرگ‌ترین کشتی تفریحی اروپا که روز چهارشنبه فرانسه را به مقصد این قطر ترک کرده، به یک هتل شناور برای میزبانی از هواداران جام جهانی ۲۰۲۲ تبدیل شده است.
کاروانسرای خانات، بنایی تاریخی با بیش از یک قرن قدمت است که در بافت قدیمی تهران واقع شده و بزرگ‌ترین کاروانسرا‌های درون‌شهری است. این بنایی منحصر به‌فرد در اواخر دوره ناصرالدین شاه قاجار ساخته شده است و در گذشته به آن، سرای روغنی‌ها می‌گفتند چرا که محلی برای خریدوفروش روغن بوده است.
این اظهارات در حالی مطرح شده که تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که احسان حدادی در محل برگزاری مسابقات با سایر ورزشکاران دیدار داشته و برای صرف غذا با آن‌ها دور یک میز نشسته است.
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره منچستریونایتد، پیش از این در لیسبون، مادرید، نیویورک و جزیره زادگاهش مادیرا هتل‌های مجللی راه‌اندازی کرده بود. این اسطوره پرتغالی اکنون هتل Pestana CR۷ Lifestyle را در شهر مراکش راه‌اندازی کرده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ