رئیس سازمان امداد و نجات درباره آخرین وضعیت رسیدگی به مناطق زلزله زده در خوی توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرید جدید پرسپوليس با توجه به دیر اضافه شدن به این تیم کار سخت و شاید غیرممکنی را برای حضور در لیست تیم در جدال با ذوب آهن دارد.
رضا عادل داور مازندرانی فوتبال ایران در هفته سوم لیگ برتر دومین قضاوت خود را در این فصل انجام می دهد.
شاید هم در سطح کلی، پذیرش این حجم از پیشرفت در فوتبال عربستان که روزگاری حرفی برای گفتن در آسیا هم نداشت، چه برسد به اینکه بخواهد در دنیا معتبر شود، برای تلویزیون و سیاست‌گذارن حاکم بر این سازمان دشوار باشد.
استقلال ملاثانی باید کارش را در لیگ یک با سه امتیاز منفی آغاز کند.
محمود فکری که اکنون با تیم هوادار به لیگ برتر بازگشته، در هفته دوم جدالی سخت را در قزوین پیش رو دارد.
در روز برتری پرگل سپاهان برابر تراکتور در نقش جهان، هافبک ریز نقش اصفهانی‌ها فرصت بازی پیدا نکرد.
آرسنال نیمه اول بازی برابر ناتینگهام فارست را با برتری 2-0 و زدن دو گل تماشایی به اتمام رساند و برنده به رختکن رفت.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: سامانه «جستجوی شغلی» جایگزین سامانه «ثبت‌نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» شده است.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سامانه «جستجوی شغلی» جایگزین سامانه «ثبت‌نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» شده است، گفت: در حال حاضر سامانه «جستجوی شغل» وزارت رفاه تنها درگاه معتبرِ مورد قبول سازمان بهزیستی است.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ٣١ هزار کارجو، ۲۷۰۰ کارفرما و ۶١ هزار فرصت شغلی طی یک ماه در سامانه جستجوی شغل ثبت شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۲ حدود ۸.۲ درصد بوده که به این ترتیب نرخ بیکاری در ۲۴ استان کاهش یافت.
تام ریچاردسون، ژئوفیزیکدان در مرکز باستان‌شناسی وسکس می‌گوید: «جستجو برای مکان دفن فیل‌های ویکتوریایی کار معمول ما نیست، اما قبری با آن اندازه احتمالاً حفره بزرگی به جای می‌گذارد و بدون شک با تجهیزات رادار نفوذی زمینی که از آن استفاده خواهیم کرد، قابل شناسایی خواهد بود!»
با محدود شدن دسترسی به «چت جی‌پی‌تی» در ایتالیا کاربران اینترنت در این کشور در به در دنبال فیلترشکن می‌گردند و جستجوی کلمه «VPN» رشدی باورنکردنی داشته است.
خدنگ‌ها به دلیل پیوندهای اجتماعی قوی و رفتار مشارکتی خود که اغلب شامل دفاع از اعضای خانواده می شود، شناخته می شوند. آنها در گروه‌هایی به نام «پاک» یا «موب» زندگی می‌کنند که شامل نر و ماده است و برای محافظت از قلمرو خود، جستجوی علوفه و مراقبت از بچه‌هایشان با هم کار می‌کنند.
روز سه شنبه مایکروسافت اعلام کرد که آن‌ها از تکنولوژی به کار رفته در چت جی. پی. تی، که توسط شرکت اپن ای. آی (OpenAI) واقع در سانفرانسیکو توسعه یافته، برای تقویت موتورجستجو بینگ و مرورگر وب ادج استفاده خواهد کرد.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند که تعداد زیادی از ساختمان‌ها در اثر زلزله تخریب شده است و تیم‌های جستجو و نجات کار خود را آغاز کردند.
طبق گزارش بلومبرگ که براساس گفته‌های یکی از منابع نزدیک به بایدو تهیه شده است، بزرگ‌ترین موتور جستجوی چین قصد دارد در ماه مارس یک برنامه کاربردی به سبک ChatGPT را معرفی کند و در ابتدای کار، از آن در موتور جستجوی خود استفاده خواهد کرد. این ابزار که هنوز نام آن مشخص نشده است، به کاربران اجازه می‌دهد تا مانند پلتفرم محبوب OpenAI نتایج جستجو خود را به سبک مکالمه دریافت کنند.
رئیس سازمان امداد و نجات درباره آخرین وضعیت رسیدگی به مناطق زلزله زده در خوی توضیحاتی ارائه داد.
بعضی مواقع پیدا کردن یک لوگو یا یک عکس بدون داشتن پس‌زمینه کار بسیار طاقت‌فرسایی می‌شود و هر کدامی را که بازمی‌کنید، دارای یک پس‌زمینه است.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
به گفته شهلا کاظمی پور؛ جمعیت شناس، حدود ۰.۲ درصد جمعیت پسران ۱۰ تا ۱۴ ساله و ۰.۲ درصد جمعیت دختران همین رده سنی «بیکار» بوده‌اند. این آمار برای پسران ۱۵ تا ۱۸ ساله ۲.۸ درصد و برای دختران ۱۵ تا ۱۸ ساله نیز ۴ درصد بوده است. همچنین این جمعیت بیکار یا به تعبیر دیگر در جستجوی کار، محصل هم نبوده‌اند.
بهنام قرار بود پراید بخرد مسافرکشی کند. اما آگهی‌های روزنامه کار دستش داد. یک روز که در جستجوی خرید پراید بود میان آگهی‌ها چشمش به آگهی کار روی آمبولانس افتاد. شغلی که نوشته بود درآمد ماهیانه اش دست کم ۵ برابر حقوق یک کارمند است. خب او ازدواج کرده بود و فرزند دومش هم در راه بود. این در آمد وسوسه اش کرد. تماس گرفت و پیگیری کرد. وقتی به آدرس محل استخدام رفت متوجه شد آمبولانس نعش کشی است نه حمل بیمار. او تصور می‌کرد منظور از کار روی آمبولانس، حمل بیمار است!
اگر جمله کار در منزل را در اینستاگرام یا تلگرام جستجو کنید با چند کانال روبرو می‌شوید که وعده در آمد‌های روزی ۵ میلیون تومان یا ۲۰ تا ۵۰ میلیونی در ماه می‌دهند. کانال‌هایی که توسط یک ادمین با اسم مستعار اداره می‌شوند و به کسانی که جویای کار هستند اطمینان می‌دهند یک کار قانونی و با مجوز بانک مرکزی است و فقط به دلیل اینکه خرید از صرافی‌ها محدودیت دارد مجبور هستند از کارت‌های ملی و بانکی افراد دیگر استفاده کنند.
اسامی 10 فرنگی کار اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ