مدافع نساجی معتقد است این تیم با توجه به تغییرات زیاد نیاز به زمان برای هماهنگی بیشتر دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدحسین حسینی بعد از غیبت در بازی برگشت پارسال روز چهارشنبه بار دیگر در نقش جهان به میدان می رود.
سه دروازه‌بان باتجربه لیگ برتر تا اینجای کار توانسته‌اند دروازه خود را بسته نگه دارند تا از هفته دوم جنگ بر سر بیشترین تعداد کلین شیت شروع شود.
سرمربی جدید آلومینیوم موفق شد این تیم را پس از مدت‌ها در یک بازی خانگی به برتری برساند.
آلومینیوم توانست با نمایش هجومی مقابل استقلال خوزستان به نخستین پیروزی فصل دست پیدا کند.
مجتبی حسینی پس از پیروزی آلومینیوم از عملکرد بازبکنانش دفاع کرد و معتقد بود اشتباهات فردی با گذشت زمان حل خواهد شد.
مدافع ایرانی کایسری اسپور احتمالا با رفع مصدومیت مقابل استانبول اسپور به میدان خواهد رفت.
سرمربی آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد اقدام داور در اعلام نکردن آفساید هنگام گل پرسپولیس عامدانه نبوده باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حجاب یک موضوع فرهنگی است، بر ضرورت وجود یک پدافند فرهنگی مؤثر تأکید کرد و گفت: نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برویم برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم، زیرا هر فرهنگ‌سازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلو‌های کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است. نباید در برابر این جریان ساکت نشست درحالی که ادعای عاشورایی بودن و حسینی بودن داریم.
بعد از انتظار یک پیام خداحافظی از کایسری‌اسپور، مدیران این باشگاه ترکیه‌ای بلافاصله با مجید حسینی تماس گرفتند و با ارائه پیشنهادی جدید او را برای ادامه همکاری راضی کردند.
رضا درویش می‌گوید گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی با پرسپولیس قرارداد می‌بندند.
مدافع تیم ملی امید در بازگشت از تورنمنت فشرده غرب آسیا در عراق می گوید این تیم حرف زیادی برای گفتن دارد.
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهور و مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت، گفت: بنده هیچ حرف و سفارشی جز خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی ایشان ندارم و امروز هیچ اولویتی را بالاتر از حل مشکلات اقتصادی نمی‌دانم.
سرمربی پیکان می گوید فعلا به فصل آینده فکر نمی کنند و‌ تمرکزشان روی صنعت نفت است.
هنوز هم عنوان قوی‌ترین مرد جهان را در جامعه یدک می کشد، هر چند آن رکورددهای تاریخی در گذر زمان دستخوش تغییرات و شکسته شد. داستان حسین رضازاده چهره ماندگار وزنه برداری ایران حالا به مرحله متفاوتی رسیده است. کمتر دیده می شود، کمتر حرف می زند و حتی تغییرات ظاهری او سوال برانگیز است. با تمام این تفاسیر، مردم ایران آن لبخندهای زیر فشار وزنه های سنگین را از یاد نبرده اند.
پریچهر جنتی با روسری صورتی یکی دیگر از سخنرانانی بود که پشت تریبون رفت. در کل جمعیت، لباس رنگی او خیلی به چشم می‌آمد. جنتی در این نشست از مشکلات زنان خانه‌دار حرف زد. مثال درباره معماری خانه‌ها به شورای عالی معماری و شهرداری اشاره کرد. اینطور که در شبکه‌های اجتماعی نقل شده او کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی دارد.
سرمربیان سپاهان و پیکان در اواسط نیمه اول دیدار دو تیم در هفته چهاردهم به زبان انگلیسی مکالمه جالبی با یکدیگر داشتند.
حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: یک نفر براساس شنیده‌ها و شایعات و حرف و حدیث‌ها چیزهایی نوشته و به دست بی بی سی و اینترنشنال و غیره افتاده و آن را به عنوان نکات قطعی می‌پندارند که نظر فلان شخصیت و فردی چنین چیزی است.
محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع روحانیون مبارز در واکنش به سخنان حسین جلالی نماینده اصفهان گفته امروز این حمایت‌ها از حرف دشمنان بدتر و ضربه سنگین‌تری است. حمایت از نظام خوب است، اما اینکه بخواهید هر چیزی را برای دفاع از آن فدا کنید، سرانجامی نخواهد داشت.
محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع روحانیون مبارز در واکنش به سخنان حسین جلالی نماینده اصفهان گفته امروز این حمایت‌ها از حرف دشمنان بدتر و ضربه سنگین‌تری است. حمایت از نظام خوب است، اما اینکه بخواهید هر چیزی را برای دفاع از آن فدا کنید، سرانجامی نخواهد داشت.
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به هفته وحدت عنوان داشت: مقصود وحدت این نیست که سنی باید شیعه شود و یا برعکس، بلکه باید توجه کنیم که امت اسلامی امروز با استکبار مواجه است که اگر این اتحاد و وحدت در بین امت اسلام وجود داشت امروز فلسطین و یمن تنها نبودند و اموال آنان به غارت نمی‌رفت و اسلام به عنوان قدرتی در دنیا شناخته می‌شد که متأسفانه دشمنان در این سال‌ها جنگ بین سنی و شیعه و جنگ بین شیعه و شیعه راه می‌اندازند تا این امر محق
محمد حسینی می‌گوید کمک داور در لحظه اخراج او به داور اعلام کرد که نباید خطای هند می‌گرفت.
صحبت‌های جنجالی سروش رفیعی: چرا هیچ کس این آقا (حسن عباسی) را گردن نمیگیرد؟! شما اصلا در حدی نیستی در مورد زن و بچه ما حرف بزنی/ حوصله فوتبال بازی کردن اصلا نداریم /از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار زنگ می‌زنید و ما را می‌خواهید اما یک نفر هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید و هیچی به هیچی؟
در حال حاضر مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مجید حسینی، چهار مدافع میانی حاضر در اردوی اتریش هستند و هر چهار نفر شانس زیادی دارند تا به قطر بروند. اما سؤال این است که از بین این چهار مدافع کدام‌شان فیکس بازی خواهند کرد و اگر حرف جلالی مورد استناد قرار بگیرد کدام دو بازیکن کنار هم زوج می‌شوند؟
حسینی قمی با گلایه از افزایش شدید اجاره خانه‌ها گفت: می‌گویند بسته جدید ارائه دادیم؛ تا بیاد بسته شما اجرا بشود،کمر مستاجر زیر بار گرانی شکسته می‌شود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ