ستاره‌های سرشناس الاتحاد عربستان اولین تمرین خود را با این تیم انجام دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلن سنت‌ماکسیمین، ستاره نیوکسل، که به زودی به الاهلی عربستان می‌پیوندد با انتشار پیامی با نیوکسل و هوادارانش خداحافظی کرد.
مقامات فیلیپین صبح دوشنبه اعلام کردند که اداره پست مرکزی مانیل، یکی از تاریخی‌ترین ساختمان‌های پایتخت فیلیپین، در اثر آتش‌سوزی شبانه از بین رفت.
روایت خبرنگار ورزش سه از بهترین برد استقلال در ادوار مختلف لیگ برتر در شبی که آبی‌ها در خانه میهمان بودند.
به لحاظ کیفی پرسپولیس در شرایط ایده آلی قرار دارد و انگیزه های بالای این تیم برای قهرمانی می تواند به بازیکنان تیم کمک کند تا در مقابل نساجی به موفقیت برسد
مدافع گلزن پرسپوليس با پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده یکی از تاریخی‌ترین‌ تقابل‌ها با نساجی است.
دعوای مالکان یکی از تاریخی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین آسمان‌خراش‌های نیویورک باعث شد این ساختمان اواخر مارس ۲۰۲۳ به حراج گذاشته شود.
مهاجم پرسپولیس بعد از هفته‌ها و ماه‌ها ناکامی در گلزنی موفق شد در جدال با نفت مسجدسلیمان به خوبی از موقعیتی که نصیبش شده بود، بهره برد و نام خود را به عنوان گلزن این بازی ثبت کرد.
روبات «ChatGPT»، به تازگی و در خلال برخی گفتگو‌های خود با کاربران، تاریک‌ترین آرزوی خود را که به راه انداختن تخریب در اینترنت است، آشکار کرده است.
تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا عناصری از جهان‌های قابل سکونت در تاریک‌ترین و سردترین ابر مولکولی را که تاکنون در فضا دیده شده است، یافته است.
​ون‌های کافه‌ها و صندلی‌های غذاخوری‌ها هم از سطح این خیابان جمع شده‌اند و به اخبار غیررسمی دامن زده‌اند.
شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، با انتشار پیامی نشان داد فرزندان او و پیکه در کنارش هستند. این پیام به معنای پیروزی شکیرا در نبرد با پیکه بر سر حضانت فرزندان‌شان تفسیر شده است.
امروز دو تیم آسیایی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به میدان خواهند رفت.
و تاریخی‌ترین جدال فوتبال ایران در جام جهانی و اکنون نگاه‌ها به ساق یازده بازیکنی که کارلوس کی‌روش برابر آمریکا معرفی کرده است.ترکیب ایران مقابل آمریکا اعلام شد
حساس‌ و تاریخی‌ترین جدال فوتبال ایران در جام جهانی و اکنون نگاه‌ها به ساق یازده بازیکنی که کارلوس کی‌روش برابر آمریکا معرفی کرده است.
اتلتیکو برای اولین‌بار با هدایت دیه‌گو سیمئونه در ماه نوامبر از تمام رقابت‌های اروپایی کنار رفت. این بدون شک تاریک‌ترین روزهای سیمئونه به عنوان مربی اتلتیکومادرید است.
بازگشت مهاجم نیجریه‌ای به استادیوم آزادی و در تقابل با پرسپولیس می‌تواند یکی از اتفاقات ویژه هفته باشد.
کیلیان امباپه از شرایط فعلی خود در باشگاه پاری سن ژرمن رضایت ندارد و در رختکن نیز به بازیکنی منزوی تبدیل شده است.
سپهر حیدری که در ذوب‌آهن چهره شد و در ادامه با حضور در پرسپولیس به بازوبند کاپیتانی سرخپوشان نیز دست یافت و زننده یکی از تاریخی‌ترین گل‌های این تیم نیز محسوب می‌شود، طی روز‌های اخیر مذاکراتی با مدیران ذوب‌آهن نیز داشته است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ