آذری جهرمی گفت: سیم کارت عراقی بگیرین. هم مکالمه با سایر دوستانتون هم سفرتون خیلی ارزونتر در میاد و هم اینترنتش ارزونتره و هم دردسر فیلترینگ رو ندارین. وقتی سیم کارت ایرانتون رو استفاده می‌کنین، خدمات رومینگ فعال میشه.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع سابق پرسپولیس با وجود آنکه چند سالی است کاملا از این تیم و فوتبال فاصله گرفته اما هنوز یک سرخ آتشین با اظهارنظرهای جالب به حساب می‌آید.
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، از عملکرد خط میانی تیم تحت هدایت اریک تن هاخ انتقاد کرده و معتقد است آن‌ها باید دو هافبک جدید جذب کنند.
در میزگرد بررسی عملکرد رهبرانقلاب طی سالهای زعامت ایشان با حضور آقایان مهدی فضائلی و مسعود رضایی ماجرای توصیه رهبر انقلاب به حاج قاسم بازگو می‌شود.
در یک سوی موافقان، نوشته ظریف را صحیح و منطبق با واقعیات ارزیابی کردند. در سوی دیگر، منتقدان ظریف را به تفسیر اشتباه از تاریخ، نداشتن دانش تاریخی و توصیه به پذیرش ذلت متهم کردند
وزارت خارجه روسیه تلاش رسانه‌ای غرب را برای توجیه اظهارات جنجالی سناتور آمریکایی را رد کرد.
کاپیتان تیم ملی شرایط این تیم را در جام جهانی و به خصوص قبل از بازی با انگلیس با کلمات جالب توجهی توصیف می‌کند.
نیمار، ستاره برزیلی، پستی را در اینستاگرام لایک کرده که در آن پاری سن ژرمن باشگاهی کوچک توصیف شده است.
هیئت مدیره النصر در پاسخ به حرکت جنجالی رونالدو، توجیه عجیبی را مطرح کرده است.
هیئت مدیره النصر در پاسخ به حرکت جنجالی رونالدو، توجیه عجیبی را مطرح کرده است.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا شامگاه شنبه ۸ آوریل، در مسابقات یواف‌سی که در میامی فلوریدا برگزار شد، در کنار مایک تایسون، کید راک و دانا وایت (رییس سازمان یو‌اف‌سی) حضور پیدا کرد، تماشاچیان ضمن تشویق دونالد ترامپ شعار «ایالات متحده آمریکا» سردادند. خورخه ماسویدال، مبارز UFC پس از برگزاری مسابقه خود، ترامپ را تمجید کرد و او را بزرگترین رئیس جمهوری تاریخ جهان توصیف کرد. این چندمین حضور دونالد ترامپ در مکان‌های عمومی پس از دادگاه جنجالی هفته گذشته است.
پدر هیلاریون هیگی، یک کشیش برجسته کاتولیک شرقی مستقر در ایالات متحده، مسلمان شد و این تصمیم خود را بازگشت به اسلام و مثل بازگشت به خانه توصیف کرد.
ناطقی آیا ادعا‌های محقق هلندی را ترویج شبه علم می‌داند؟ او می‌گوید: «البته من اساسا با واژه شبه علم مشکل دارم، چون بیشتر یافته‌های علمی که امروز علم نام گرفته اند روزی شبه علم بودند و با پژوهش، توالی و تکرار به اثبات رسیده اند، اما ادعا‌هایی که بشود آن‌ها را تکرار کرد و نتایج یکسان برای شان بدست آورد. من می‌گویم این ادعا‌های مطرح شده هیچ توجیه علمی مستدلی ندارد غیر از یک خوش شانسی که رخ داده و با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، جهانی شده است.»
سیاستمداران و رسانه‌های آمریکایی طی چند روز اخیر با آب و تاب دادن به یک «هراس جمعی» درباره آنچه «بالون جاسوسی چینی» توصیف کرده‌اند، به شدت برآشفته‌اند؛ سازوکاری نمایشی که دیگر کار نمی‌کند!
دادستان مسئول رسیدگی به پرونده تخلف مالی یوونتوس در ایتالیا سه سال پیش در اظهارنظری خود را "ضد یوونتوسی" توصیف کرده بود. فاش شدن اظهارات او در ایتالیا به شدت جنجالی شده است.
کارشناس فوتبال و عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال نقش داوران را در جنجالی شدن دیدارهای اخیر لیگ برتر فوتبال ایران پررنگ دانست و گفت: کمیته داوران برای ادامه مسابقات تدبیر کند.
نشریه آلمانی فرانکفورتر آلگمانیه سایتونگ در مقاله‌ای بحث برانگیز، موفقیت‌های آرژانتین در جام‌های جهانی را ترکیبی از حقه‌بازی و بازی هنرمندانه توصیف کرد.
ستاره تیم ملی ملی برزیل در اظهارنظری جنجالی کیلیان امباپه را بازیکنی خودبزرگ پندار توصیف کرد.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنشی به اظهارات جنجالی خطیب نمازجمعه مشهد که موجب شد تا واکنش های زیادی نسبت به این اظهارات بیان گردد ، توصیه مهم رهبر انقلاب به ائمه جمعه را یادآوری کرد
وزیر امور خارجه روسیه با بی اساس خواندن خبر‌های مربوط به بستری شدنش آن را بازی سیاسی خواند و خطاب به روزنامه نگاران غربی توصیه می‌کند که سعی کنند بیشتر حقیقت را بنویسند.
امام جمعه ارومیه بازیکنانی که سرود ملی ایران را نمی‌خوانند خودفروخته توصیف کرد.
نیکی پوپ، دروازه بان نیوکسل، مردود شدن گل جنجالی کریستیانو رونالدو را تصمیمی درست توصیف کرد.
سردبیر دبیر گروه علمی خبرگزاری صداوسیما بابت نشر خبر جنجالی تشویق به حشره‌خواری گفت: منبع خبر از کره‌جنوبی بود و محققان کره‌ای این تحقیقات را انجام داده‌اند.
میخائیل گورباچف، آخرین رهبر جماهیر شوروی در آگهی تبلیغاتی «پیتزا هات» حضوری جنجالی داشت. این تبلیغ از سال ۱۹۹۸ در بسیاری از کشورهای جهان به‌جز روسیه پخش شد. گورباچف از درآمد آن که نمایش پیروزی سرمایه‌داری در روسیه توصیف شد، برای تامین مالی پروژه‌های بنیادش استفاده کرد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اهداف سفر جنجالی خود به تایوان را غیر از مداخله جویی در معادلات منطقه توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ