سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر پیکان و از دست دادن دو امتیاز این دیدار گفت: قوی ظاهر شدیم اما نیاز به تقویت داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شکار قوی سپید در تالاب انزلی توسط گاندوها
اردوی تیم ملوان برای دو بازی دوستانه در پایتخت آغاز شده است.
بعد از یک روز بارانی، هوای عالی انزلی همه چیز را برای شروع تمرینات ملوان آماده کرد.
قوی سپید انزلی بال در آورد!
ملوان بندرانزلی از روز سی‌ام تیر ماه اردوی تدارکاتی خود را در تهران برپا خواهد کرد.
رئیس باشگاه گرمیو تایید که لوئیس سوارز ممکن است به زودی از دنیا فوتبال خداحافظی کند.
منابع خبری از زلزله قوی که جامو و کشمیر را لرزانده است، خبر دادند.
شاید یکی از دلایلی که دولت‌ها نمی‌توانند در کاهش تورم موفق عمل کنند، باور به «چیزهایی» است که وجود ندارد یا بالا دانستن احتمال رخداد‌هایی است که اتفاق نمی‌افتند. نمونه آشکار آن را می‌توان در ادبیات «زمستان سخت برای اروپاییان» وزیر نفت مشاهده کرد. نسیم طالب، ریسک‌پژوه و آماردان، این موارد را با نام «قوی سیاه» معرفی می‌کند؛ لفظ قوی سیاه برای توصیف رخداد‌هایی است که نامنتظر هستند، پیامد‌های بسیار خطرناکی دارند و مواجه‌شدگان با آن ادعا می‌کردند که پیش‌بینی‌اش کرده‌اند درحالی که این‌گونه نبوده است.
الهام بخش طراحی متهورانه FreeBuds ۵ از شیشه سازی و به طور خاص قطره‌های شاهزاده روپرت با نام اشک Batavian/Dutch بوده‌است؛ مهره‌های شیشه‌ای سخت شده با استحکام غیرمعمول قوی در انتهای گرد شیشه مشخص می‌شوند که می‌تواند ضربات سنگین را تحمل کند در حالی که قسمت انتهایی آن مستعد شکستگی است.
آناتومی منحصر به فرد خفاش سر چکشی همچنین به آن اجازه می دهد تا در محدوده ای از زیستگاه ها زندگی کند که سایر گونه ها نمی توانند به آنها دسترسی داشته باشند. پهنای بال های وسیع آن به آن امکان می دهد در فضاهای تنگ مانند غارها و شکاف ها حرکت کند، در حالی که پاهای قوی آن به این معنی است که در صورت لزوم می تواند به سطوح عمودی مانند درختان یا صخره ها بچسبد.
معاون رییس جمهور گفت: توانسته‌ایم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه صنعت دفاعی و صنعت هسته‌ای قوی‌تر از تحریم‌ها عمل کنیم.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی ازفرماندهان نیروهای مسلح فرموند: اگر عقلایی عمل شود، شکست محاسبات دشمن امکان پذیر است.
فعالیت سامانه بارشی قوی قبل از ظهر چهارشنبه در لرستان آغاز و موجب سرریز برخی سدها، طغیان رودخانه‌های شهری و فصلی، آبگرفتگی معابر، قطع راه دسترسی برخی روستاها، کاهش دما و اختلال در تردد جاده‌ای شده است.
باشگاه استقلال قصد دارد از طریق یکی از اسپانسرهای فصل بعد، طلب استراماچونی را پرداخت کند تا پرونده سرمربی ایتالیایی بسته شود.
منابع خبری از وقوع زلزله شدید در نیوزیلند خبر دادند اما به میزان تلفات وخسارات آن اشاره نکردند.
تا پیش از گل اول استقلال، ملوانی‌ها با یک نمایش متفاوت مقابل تیم مدعی توانسته بودند حتی به موقعیت مناسبی نیز دست یابند.
بازی های پنجشنبه هفته جاری لیگ برتر برای ادامه رقابت بالانشینان جدول در مسیر قهرمانی بسیار تاثیرگذار است.
ملوان انزلی برخلاف بازی هفته گذشته در لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی بازنده شد.
به گزارش رسانه‌های ترکیه بعد از ظهر یکشنبه ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) انفجاری قوی در خیابان شلوغ استقلال در قلب استانبول صورت گرفته است.
آلومینیوم با تک گل محمدزاده از روی نقطه پنالتی به اولین برد خانگی فصل دست یافت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر پیکان و از دست دادن دو امتیاز این دیدار گفت: قوی ظاهر شدیم اما نیاز به تقویت داریم تا بتوانیم برابر چنین تیم هایی به پیروزی برسیم.
تصاویر جدید از سباستین هالر، مهاجم بروسیا دورتموند، پس از آغاز درمان سرطان واکنش‌هایی را به همراه داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ