مشهد ـ معاون میراث فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ۲۰ میلیارد ریال برای ساماندهی اموال و اشیا موزه بزرگ خراسان اختصاص می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز در مراسمی۲۰ پروژه عمرانی، صنعتی و واحدِ راکدِ احیای شده با سرمایه‌گذاری ۲۹ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال افتتاح شد.
رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این چهار پرونده تاکنون حدود ۲ هزار نفر طرح شکایت کرده‌اند که ارزش اموال برده شده حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال است و ۳۳ متهم نیز شناسایی و بازداشت شده‌اند، گفت: تحقیقات در مورد این چهار شرکت در شعب بازپرسی ۹، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ نواحی مختلف دادسرای عمومی و انقلاب کرج در حال انجام است.
«توئیتر در فرهنگ ارتباطات جهانی جای خود را باز کرده بود و نفوذ فرهنگی قابل توجهی را نیز به دست آورده بود. این مساله به خودی خود پولساز است. اهمیت این مساله زمانی مشخص می شود که توجه کنیم بنا بر ارزیابی تحلیلگران حوزه برندینگ، ارزش برند تجاری توئیتر در طی 15 سال فعالیت آن، به رقمی بالغ بر 15 تا 20 میلیارد دلار بالغ می شود که اقدام اخیر ایلان ماسک در تغییر نام شبکه اجتماعی توئیتر، عملا یک‌شبه این ارزش را دود کرد و به هوا فرستاد.»
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: ارزش این محموله چهار میلیارد ریال برآورد می شود.
القاصی مهر گفت: پرونده قاچاق ۴۳ هزار فرانک سوئیس در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری رسیدگی شد. شعبه رسیدگی کننده متهم را به ضبط ارز و پرداخت ۲۰ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از دستگیری جاعل و کشف یک فقره جعل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
بانک سپه در خردادماه سال جاری در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۲۶ هزار و ۹۶ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در قالب بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده است.
میامی- جانشین فرمانده انتظامی میامی با بیان اینکه ۲۰ راس دام سبک قاچاق از یک کامیونت در این شهرستان کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش این محموله را دو میلیارد ریال برآورد کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف انبار بزرگ نگهداری از پارچه‌های قاچاق به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان بانه یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز دارای پلاک جعلی و قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۹ تن روغن و برنج احتکار شده خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۱۵ هزار عدد بلورجات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۱۵ هزار عدد بلورجات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۸۰ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف ۹۶۷ کیسه کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در یک سوله خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف ۹۶۷ کیسه کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در یک سوله خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: کلاهبردار حرفه‌ای که در پوشش خرید کالا با ارائه رسید پرداخت جعلی از شهروندان ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، در تبریز شناسایی و دستگیر شد.
طبق مصوبه مجلس، سقف پاداش قابل پرداخت به گزارشگران فساد در هر پرونده به شخص حقیقی و شخص حقوقی خصوصی به ترتیب ۱۰۰ میلیارد ریال و ۲۰۰ میلیارد ریال است.
زاهدان- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل ۲۰ تن گاز نیتروژن قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان دشتیاری خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که به بهانه ازدواج از زن جوان ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
اسدوز گفت:به‌منظور تأمین برق مستمر وپایدار درشرایط اضطراری درناحیه صنعتی پایانه نفتی خارک،۲دستگاه دیزل‌ژنراتوربا اعتباری بالغ بر ۲۸۰میلیارد ریال درنیروگاه برق این پایانه نصب و راه‌اندازی شد.
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت تعاونی تولیدی فاران شیمی تویسرکان به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال و صکوک اجاره شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان (سهامی عام) به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال از طریق فرابورس ایران از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ به مدت سه روز کاری عرضه عمومی خواهند شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف ۱۰ هزار عدد لوازم یدکی و مصرفی و ۲۰۰۰ لیتر روغن موتور و گریس خودرو، به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف ۱۰ هزار عدد لوازم یدکی و مصرفی و ۲۰۰۰ لیتر روغن موتور و گریس خودرو، به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ