مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: شناسایی افراد بدون شغل و بیکار در روستاهای خراسان رضوی و اعلام فهرست آنان توسط ۲ هزار و ۶۰۰ دهیار در این استان انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزینه خرید فیلترشکن‌ها تا جایی بالا رفته‌است که خرید و فروش "گیگی" اینترنت آزاد در بازار درحال وقوع است؛ بنابر بررسی‌های صورت گرفته هزینه خرید ۱۰ گیگ اینترنت آزاد در حال حاضر ۳۵ هزار تومان است و هزینه خرید۲۰ گیگ اینترنت آزاد ۷۰ هزار تومان و هزینه خرید ۷۵ گیگ اینترنت آزاد ۱۷۵ هزار تومان.
دروازه‌بان مس رفسنجان نسبت به حضور برخی افراد حاضر و منتسب به تیم هوادار که با سر و صدای خود بازیکنان این تیم را تحریک می‌کردند، معترض شد.
تمام سربازان وظیفه حین خدمت که دارای چهار فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط سنی و سربازان وظیفه دارای ۳ فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند.
اداره کل موزه‌های کشور در بخشنامه‌ای به ادارات کل میراث فرهنگی استان‌ها اعلام کرد: حضور افراد بدون رعایت حجاب اسلامی در موزه‌ها ممنوع است
اداره کل موزه های کشور در بخشنامه ای به ادارات کل میراث فرهنگی استانها اعلام کرد:حضور افراد بدون رعایت حجاب اسلامی در موزه‌ها ممنوع است.
در شرایطی که حل بحران تامین مسکن افراد بدون خانه، از دغدغه های دولت سیزدهم است، به تازگی سرپرست بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی حوزه مسکن، نسخه پرایراد گذشته این بانک برای جوانان را به روزرسانی کرده و وعده پرداخت وام البته با پازنده سال وقفه را داده است!
عضو شورای شهر تهران گفت: دوربین‌های کنترل چراغ قرمز ۴۷ درصد خراب بوده اند اما مدیران شرکت بدون توجه به این امور کار را رها کردند و به جابه جایی ضربدری مدیران پرداختند.
نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: انتخابات بدون رقابت معنایی ندارد و احزاب گوناگون باید این امکان را داشته باشند که در انتخابات افراد حزب خود را در معرض رأی مردم قرار دهند.
امتحان کردن سرسره‌های آبی شغل رویایی عشق آدرنالین‌ها است. این افراد باید از بی‌خطر بودن سرسره‌های آبی برای مردم پیش از افتتاح آن‌ها مطمئن شوند.
سردار عباسعلی محمدیان با بیان اینکه این اقدام با هدف پیشگیری از سرقت وسایل و لوازم منازل افراد در سفر انجام شده است، گفت: همانطور که با هماهنگی به عمل آمده با کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی، هرگونه جابه‌جایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی بدون دریافت مجوز از پلیس ممنوع است و فقط با تأیید کلانتری و پاسگاه محل انجام خواهد شد، طبیعی است که اگر افرادی بدون مجوز دست به چنین کاری بزنند، پلیس نسبت به متوقف کردند بار اقدام خواهد کرد.
طرح بنزینی کمیسیون تلفیق برای افراد فاقد خودرو؛ این خبری بود که هفته گذشته از سوی سخنگوی این کمیسیون رسانه ای و تاکید شد: قیمت بنزین در سال آینده افزایش پیدا نمی کند، اما برای خانوارهای فاقد خودرو، سهمیه بنزین در نظر گرفته خواهد شد.
تمام تنگنا‌ها و بن‌بست‌های قانونی باعث می‌شود آن‌ها برای بهره‌مندی از حداقل امکانات زندگی به هر راهی متوسل شوند. یکی از این راه‌ها خرید شناسنامه مردگان است. خرید و فروش شناسنامه غیرقانونی است و دولت کسانی را که با شناسنامه مردگان زندگی می‌کنند، غاصب شناسنامه می‌نامد. «مراد» یکی از افرادی است که توانسته بود شناسنامه خریداری کند و مدتی بدون ترس از بازداشت برای خودش شغلی انتخاب کند و زندگی کند.
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: برخی افراد چندمین بار است بحث تعلیق را بدون سند و مدرک در رسانه‌ها مطرح می‌کنند.
در نشست هماهنگی دربی پایتخت تاکید شد طبق مصوبه شورای تامین به طور جدی از ورود افراد غیر به ورزشگاه برای این بازی جلوگیری می‌شود.
شهردار منطقه ۹ تهران از تحت حمایت قرار گرفتن افراد بی سرپناه، زنان سرپرست خانوار و مسافران در راه مانده با همکاری اداره امور آسیب‌های اجتماعی منطقه ۹ تهران و خیرین غرب پایتخت خبر داد.
رئیس قوه قضائیه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغ یا ادعای بدون سند را منتشر کرد، در کوتاه ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید.
محمد مدرسی بیان کرد: ورود افراد نظامی به محوطه خوابگاه دانشجویی به عنوان فضایی آموزشی ممنوع بوده و دانشجویان به این اتفاق معترض و ناراحت هستند.
هواداران هر دو تیم پشت نیمکت‌ها نشسته‌اند و سر و صدا‌ها زیاد است. مشخص نیست این افراد چگونه وارد ورزشگاه شده‌اند.
گوشی‌های جدید سری پیکسل ۷ گوگل از ویژگی به نام «Guided Frame» بهره می‌برند که به افراد نابینا و کم بینا اجازه می‌دهد بدون کمک دیگران عکس سلفی بگیرند.
نوشیدنی‌های مختلف حاوی کافئین به شکل‌های گوناگون بر سلامتی تاثیر می‌گذارند. کافئین خود ماده محرکی است که تاثیرات مثبت و منفی به دنبال دارد. مصرف آن باعث می‌شود بسیاری از افراد احساس هوشیاری و تمرکز بیشتر داشته و کمتر خواب آلود باشند.
مسوولان تیم اراکی ایتدا می گفتند این افراد مهمان ویژه هستند اما با فشار این افراد به ظاهر متشخص روی داور و شعار علیه پرسپولیسی ‌ها همه چیز لو رفت.
سرپرست فرودگاه امام از ممانعت ورود افراد فاقد بلیت در ایام اربعین خبر داد.
محققان دریک شرکت دانش بنیان موفق به تولید مکمل های ورزشی نانویی شدند که مانع از در معرض قرار گرفتن افراد به عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی می شود.
در بحبوحه کمبود سوخت در هند، واردات زغال سنگ این کشور در ماه ژوئن با وجود افزایش قیمت در سطح جهان، رکورد زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ