منابع فلسطینی تصاویری از لحظه زخمی شدن جوانی فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در درگیری‌های امروز در اردوگاه جلزون در شهر رام الله منتشر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پی جان باختن و زخمی شدن عده‌ای از شهروندان پاکستان در انفجار تروریستی در پیامی به نخست وزیر پاکستان، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
وزارت شرایط اضطراری روسیه اعلام کرد که شرایط نامساعد جوی و طوفان باعث کشته و زخمی شدن ده‌ها تن در این کشور شد.
منابع خبری از درگیری میان سوری ها و نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی و زخمی شدن شماری از ساکنان جولان خبر دادند.
بر اثر جاری شدن سیل ناشی از بارش شدید باران در ایالت خیبر پختونخواه در پاکستان ۷ تَن جان باخته و ۷۲ نفر هم زخمی شدند.
در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری،یک جوان فلسطینی در طولکرم زخمی و چند جوان دیگر در الخلیل بازداشت شدند و محاصره شهرک المغیر در رام الله برای هفتمین روز ادامه یافت.
نظامیان صهیونیست امروز به مناطق مختلف کرانه‌باختری یورش برده و علاوه بر شهادت دو جوان فلسطینی در جنین، شماری دیگر را نیز بازداشت کردند.
حمله راکتی چند روز قبل مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین و زخمی شدن شماری از صهیونیست‌ها به شدت محافل صهیونیست را مبهوت و حیران کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته و زخمی شدن تعدادی از کودکان دانش‌آموز در پی وقوع تیراندازی در یک مدرسه در «بلگراد» را به دولت و ملت صربستان تسلیت گفت.
در جریان جشن قهرمانی خیابانی مردم شهر ناپل یک هوادار 26 ساله جان خود را از دست داد.
حمله صهیونیست‌ها به شمال بیت لحم به زخمی شدن جوان فلسطینی منجر شد.
منابع سوری از حمله داعش به جنوب تدمر در استان حمص سوریه و جان باختن و زخمی شدن شماری بر اثر حمله تکفیری ها خبر دادند.
وزارت کشور سوریه از حمله مسلحانه به نیروهای پلیس این کشور در حومه شرقی درعا و جان باختن یک نظامی و زخمی شدن دو تن دیگر خبر داد.
منابع فیلیپینی از جان باختن و زخمی شدن شماری بر اثر سیل ناشی از باران های سیل آسا در مناطق جنوبی این کشور خبر دادند.
منابع خبری از جان باختن دست کم دو نفر و زخمی شدن ۱۱ نفر دیگر درپی زلزله ۶.۴ ریشتری در ایالت کالیفرنیا آمریکا خبر دادند.
تبریز- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر در درگیری خانوادگی مسلحانه در تبریز خبرداد.
در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی نابلس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی زخمی و جوان دیگر فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست ربوده شد.
در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی نابلس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی زخمی و جوان دیگر بازداشت شد.
مسئولان محلی افغانستان در بغلان می گویند که در پی واژگون شدن یک‌ دستگاه اتوبوس مسافربری و سقوط آن به دره ، ۸ نفر جان باخته و ۴۱ تن دیگر زخمی شده اند.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی بیانیه ای از گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان مقاومت در جریان یورش اخیر آنها به نابلس خبر داد.
منابع سوری از درگیری های شدید در حومه شمال حلب میان گروههای مسلح وابسته به ترکیه که به کشته و زخمی شدن شماری منجر شده است، خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن سه نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر در نابلس و یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی خبر دادند.
در عملیات استشهادی جوان فلسطینی در جنوب شهر نابلس دو نظامی صهیونیست زخمی شدند و عامل عملیات نیز به شهادت رسید.
منابع فلسطینی گزارش دادند که یک جوان فلسطینی در درگیری‌های شب گذشته در شهرک ابودیس در قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین، حمله رژیم صهیونیستی به سوریه که منجر به جان باختن و زخمی شدن ۶ سوری شد را به شدت محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ