به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و به منظور رفاه حال زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) ، بانک شهر اقدام به خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی در شهرهای مرزی مهران و شلمچه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک ملی ایران همگام با استقبال شیفتگان اربعین حسینی(ع) خدمات طرح اعطای وام به زوار حسینی را به صورت کاملا غیر حضوری ارائه می نماید.
تعطیلی ادارات دولتی بجز شعب بانک ها، بیمارستان ها، مراکز درمانی، اورژانس و دستگاه‌های خدمات رسان و تشدید آمادگی بیمارستان ها، اورژانس و مراکز بهداشتی درمانی جهت ارائه خدمات به بیماران احتمالی از جمله تصمیمات این کارگروه است.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر از آمادگی زیرساخت های فناوری اطلاعات این بانک در اعیاد پیش رو، با هدف خدمات رسانی بهتر به شهروندان خبر داد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، برای زائران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، تمهیدات ویژه ای پیش بینی کرده است.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر با تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت هشتمین امام شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، گفت: شعب و شهرنت های این بانک برای خدمات رسانی به زائران شهرهای مقدس قم و مشهد در آماده باش کامل هستند.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان گرامی جهت بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
بانک آینده با رویکرد تکمیل چرخه خدمات‌رسانی و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان، خدمت بانکی جدیدی را در قالب دریافت مجوز مرحله دوم و سوم عملیات ارزی به مجموع خدمات خود، افزود.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از خدمت رسانی به ۴۱ نفر در راهپیمایی روز قدس خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: ۱۵۶۰ کارگر در بحث جمع‌آوری زباله تر و خشک با بیش ۲۳۰ دستگاه خودروی مخصوص در روز قدس خدمت‌رسانی خواهند کرد.
مشهد ـ سرپرست پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: در سال ۱۴۰۱ توسط یک میلیون و ۱۴۸ هزار دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و خودروهای برون شهری به ۲۰ میلیون و ۳۶۱ هزار مسافر خدمت‌رسانی شده است.
معاون شعب بانک شهر با اشاره به آمادگی کامل شعب، پیشخوان های شهرنت و خودپردازهای این بانک برای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان، گفت: باتوجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و در راستای تکریم مشتریان شبکه بانکی، ارائه خدمات مستمر و شبانه روزی به بهترین نحو ممکن در دستور کار قرار دارد.
باجه های ویژه نابینایان بانک ملی ایران به منظور دسترسی بهتر مشتریان روشندل به خدمات بانکی در ۱۳ استان و شهر بزرگ کشور فعال شده است.
ابوالفضل نجارزاده گفت: ایجاد بانکداری جامع و بانکداری شرکتی از جمله اقدامات جدید این بانک در جهت استفاده هرچه بهتر از ابزارهای مختلف تامین مالی و ارائه خدمات مطلوب تر به بخش های صنعت است.
عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک شهر گفت: از ابتدای سال جاری اقدام به طراحی محصولات و خدمات جدید بانکی متناسب با نیازهای مشتریان کرده ایم.
عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک شهر با تاکید بر اینکه توجه به اصول مشتری مداری همواره به عنوان یکی از مولفه های اصلی کسب و کارهای اقتصادی به شمار می آید، گفت: درهمین راستا از ابتدای سال جاری اقدام به طراحی محصولات و خدمات جدید بانکی متناسب با نیاز های مشتریان کرده ایم.
بانک ملی ایران با هدف تسهیل مبادلات و گسترش خدمت رسانی ارزی در شبکه بانکی، شبکه خودپردازهای هوشمند ریالی ـ ارزی خود در شعب سراسر کشور را توسعه داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید براین که در بخش های زیرساختی کشور ظرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بانک های خصوصی وجود دارد که هم منطق اقتصادی دارد و هم به بهبود خدمات رسانی به مردم منتهی می شود، از استاندارد نبودن فرایندهای بانکی انتقاد کرد.
به منظور خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی بانک ایران زمین با برپایی موکب از زائران آن حضرت استقبال و پذیرایی می‌کند.
رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی به خاطر اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در بانک رفاه کارگران، از دکتر للـه‌گانی تقدیر کرد.
معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به اقدامات این بانک در تسهیل پرداخت نذورات به درگاه امام رئوف حضرت امام رضا (ع) گفت: هم اکنون شهروندان در سراسر کشور می توانند با استفاده از خودپردازهای بانک شهر نذورات خود به حرم رضوی در حوزه های مختلف را پرداخت کنند.
مدیرعامل بانک شهر با قدردانی از فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی های جامعه پزشکی در دوران کرونا، گفت: جانفشانی های پزشکان ایران اسلامی در خدمت رسانی به بیماران کرونایی؛ فصل جدیدی از فداکاری این قشرخدمتگزار را به هموطنان نشان داد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فملی به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فملی در روزهای آینده بورس است.
ماندگاری علائم کووید تا چه زمانی ادامه دارد؟
سناریوی عجیب پسر جوان برای دریافت پول از پدرش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ