محمدرضا احمدی حین اجرای برنامه فوتبال برتر به افزایش قیمت دلار کنایه زد و گفت: این روزها انقدر با نرخ‌های جدید روبه‌رو هستیم که خودمان هم سردرگمیم!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
علی ضیا، مجری مشهور در ویدئویی که از خودش منتشر کرده به گرانی اقلام خوراکی و وعده‌های عمل نشده رئیسی کنایه تندی زده است.
در ادامه ویدئویی از مورگان فریمن مشاهده می کنید که در واقع خود او نیست. بلکه ویدئویی ساخته شده توسط هوش مصنوعی است.
شاهین های آتشین گروهی از پرنده های ساکن استرالیا هستند که رفتاری خاص از خود نشان می دهند. آنها به عمد آتش سوزی ایجاد می کنند تا طعمه های خود را آسان تر شکار کنند.
نخست وزیر لهستان با انتشار ویدئویی از آشوب‌ها و اعترضات مردم فرانسه، پیشنهاد اصلاحات مهاجرتی اتحادیه اروپا را به باد انتقاد گرفت.
در این ویدئو نیز می بینیم که ببر بنگال از خواب بودن گراز استفاده می کند و به یک متری طعمه می رسد.
انباری در حوالی خیابان مولوی طعمه حریق شد و آتش نشانی در کمترین زمان ممکن خود را به صحنه رساند./دانشجو
یک حریق به وسعت ۱۰ هزار متر در آرامستان قدیمی و تاریخی دارالسلام شیراز به وقوع پیوست.
محمدجواد آذری‌جهرمی طعنه ریزی به استقلالی‌ها زده است.
شکستن ساخه درخت جان پلنگ را نجات و طعمه شیر را فراری داد!
در میان بومیان صحرای آفریقا افرادی پا خود را طعمه می‌کنند تا مار‌های پیتون را شکار کنند که فیلم این شکار در ادامه قابل مشاهده است.
خدنگ‌ها به دلیل پیوندهای اجتماعی قوی و رفتار مشارکتی خود که اغلب شامل دفاع از اعضای خانواده می شود، شناخته می شوند. آنها در گروه‌هایی به نام «پاک» یا «موب» زندگی می‌کنند که شامل نر و ماده است و برای محافظت از قلمرو خود، جستجوی علوفه و مراقبت از بچه‌هایشان با هم کار می‌کنند.
یکی از فعالان محیط‌زیست با مشاهده سه قلاده پلنگ در منطقه شکارممنوع خنار آرادان، از آن‌ها تصویربرداری کرد. آبان ماه امسال نیز تصویر یک قلاده پلنگ در حین شکار یک رأس میش وحشی در این منطقه ثبت شده بود. منطقه شکارممنوع خنار در روستای رامه بالا شهرستان آرادان قرار دارد و مکانی مستعد برای زیست گیاه‌خوارانی، چون کل، بز، قوچ و میش است که طعمه پلنگ‌ها محسوب می‌شوند.
تیمی از محققان دانشگاه جنوب غربی چین، مقاله‌ای را در مجله Nature Communications منتشر کردند و در آن مکانیسم ترتیبی را نشان دادند که در آن عنکبوت‌ها می‌توانند با تنیدن تار‌های ابریشمی مشبک، طعمه خود را شکار کنند.
در فیلم آهویی را مشاهده می‌کنید که به اشتباه به سمت کمین سه یوزپلنگ می‌رود و طعمه آن‌ها می‌شود.
در این ویدئو یک ایمپالای نگون بخت را مشاهده می‌کنید که با تلاش بسیار از چنگال تمساح می‌گریزد. غافل از اینکه یک شکارچی سرسخت تر، یک پلنگ گرسنه در کمین نشسته است.
دنیای حیات وحش سرشار از رمز و راز است که برخی از آنها باعث شگفتی انسان می‌شود. در یک مستند به طریقه شکار بدون سر و صدای گربه سانان برای غافلگیر کردن طعمه پرداخته شده است.
یک شیر که داخل قفس بود با مشاهده کودکی که مقابلش آن سوی شیشه ایستاده بود سعی در طعمه کردن آن کودک داشت.
یک عقاب بعد از شکار به آب می‌افتد و در حالی که طعمه را در چنگال دارد؛ خود را به ساحل می‌رساند.
گزارشگر بازی تاتنهام و پورتموث به افتخارات کارلوس کی روش با تیم‌های کلمبیا و مصر طعنه زد.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
رئیس کل سابق بانک مرکزی و کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با انتشار ویدئوی اظهارات دیروز رئیس جمهور به طعنه رئیسی واکنش نشان داد.
باشگاه پورتو به مرور سوپر گل مهدی طارمی ستاره ایرانی‌اش پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ