سخنگوی یونیسف اعلام کرد: به دلیل کمبود مواد غذایی و سوء‌ تغذیه حدود نیم میلیون کودک در سومالی با خطر مرگ روبرو هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تازه ترین گزارش صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل ( یونیسف)، از کشته شدن دست کم ۴۳۵ کودک بیگناه سودانی در جریان جنگ داخلی میان ارتش و شبه نظامیان « واکنش سریع» این کشور حکایت دارد.
گزارش یونیسف می‌گوید که تقریباً ۶۰ درصد (۲۵.۸ میلیون) از ۴۳.۳ میلیون کودک آواره تا سال ۲۰۲۲ به دلیل جنگ و خشونت آواره شده‌اند.
با گذشت ۹ سال از محاصره ظالمانه یمن، سازمان ملل متحد بار دیگر با هشدار به تهدید جانی میلیون‌ها کودک یمنی در معرض خطر گرسنگی و مرگ، خواستار کمک فوری جامعه جهانی برای نجات جان آنان شد.
کاترین راسل در توییتر خود نوشت: یک نقطه عطف غم انگیز دیگر برای کودکان و خانواده‌های اوکراین. از زمان آغاز جنگ در فوریه ۲۰۲۲، حداقل ۵۰۱ کودک کشته شده‌اند.
یونیسف اعلام کرد، اخبار مربوط به موارد مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس ایران را دنبال می‌کند.
یونیسف امروز اعلام کرد که این زلزله ای که در ترکیه .و سوریه رخ داده است، قوی ترین زلزله منطقه طی ۱۰۰ سال اخیر است.
«فران اکیزا» اسپانیایی امروز به عنوان نماینده جدید صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) در افغانستان کار خود را آغاز کرد.
یونیسف اعلام کرد که ماه ها پس از پایان سیل های موسومی در پاکستان، حداقل چهار میلیون کودک پاکستانی در معرض خطرات برجای مانده از سیل هستند.
صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در بیانیه‌ای توضیح داد که مطابق تخمین پیشین این نهاد بین‌المللی در مجموع صد میلیون دختر در دهه جاری در معرض خطر کودک‌همسری قرار داشتند که در مقایسه با ۱۰ سال گذشته ۱۵ درصد کاهش یافته بود؛ اما شیوع ویروس کرونا با دامن‌زدن به گسترش فقر و آموزش از راه دور که در عمل موجب انزوای کودکان و کاهش دسترسی آن‌ها به شبکه نهاد‌های پشتیبان شده، ۱۰ میلیون دختر دیگر را برای تن‌دادن به ازدواج در سن کودکی تحت فشار قرار خواهد داد.
یونیسف اعلام کرد که حدود ۲ میلیون کودک پاکستانی در مناطقی که سیل ویرانگر تابستان در آن روی داد، همچنان از تحصیل و رفتن به مدرسه محروم هستند.
صندوق کودکان سازمان ملل متحد(یونیسف) آمار هولناکی از وضعیت آموزشی در کشور افریقایی سودان منتشر کرد.
دومین چالش نوآوری با همکاری پارک فناوری پردیس و یونیسف با هدف شناسایی راهکارهای نوآورانه برای حل مشکلات کودکان و نوجوانان در ایران برگزار می‌شود.
صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) حمله هوایی به یک مهدکودک در تیگرای واقع در کشور اتیوپی را محکوم کرد.
نماینده یونیسف ضمن بازدید از پارک فناوری پردیس، در راستای همکاری های مشترک نشستی با روسای پارک فناوری پردیس برگزار کردند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی گفت: اهدای تبلت در راستای اجرای تفاهمنامه برنامه مشترک سازمان بهزیستی با صندوق حمایت از کودکان ملل متحد (یونیسف) صورت پذیرفت.
سوءتغذیه کودکان همیشه در افغانستان یک مشکل بوده است. با این حال، یونیسف می‌گوید که وضعیت در سال گذشته تحت حکومت طالبان بدتر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ