معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری اغتشاشگران پاساژ علاالدین و شرق تهران و همچنین کشف ۴۶ قبضه سلاح سرد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستگیری سرشبکه گروه «جوانان محلات» خیانت‌ دیگری از اپوزیسیون خارج نشین را عیان کرد؛ گروهی که با ارتباط گیری بدون واسطه با سرویس‌های جاسوسی به دنبال آشوب و تخریب در کشور بودند.
فرمانده زنان یگان ویژه انتظامی کشور گفت: ماموران زن یگان ویژه، آموزش‌های عمومی پلیس را مانند سایر ماموران فرا می‌گیرند مثل نحوه دستگیری متهمین و بدرقه آنها؛ ولی به صورت تخصصی‌تر در داخل یگان ویژه، آموزش‌های مهارتی و تخصصی این رسته از جمله تکنیک‌های برخورد با اغتشاشگران، کنترل تجمعات و ناآرامی‌ها را آموزش دیده‌اند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در اغتشاشات لیدرهایی را دستگیر کردیم که فکر نمی کردند دستگیر شوند در همین رابطه شاخص دستگیری پلیس مشهد در کشور رتبه نخست است.
در پی رصد و شناسایی سربازان گمنام امام زمان (عج)، عناصر مرتبط با اغتشاشات کمالشهر دستگیر شدند. / مهر
پلیس تهران اعلام کرد: اعضا باند ۵ نفره که با اقدامات مجرمانه خود امنیت و آرامش نازی‌آباد را به مخاطره انداخته بودند با همراهی شهروندان شناسایی و دستگیر شدند.
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فروشنده ای که تجهیزات دفاع شخصی به اغتشاشگران می‌فروخت خبر داد و گفت: از این متهم ۱۱ عدد شوکر و افشانه کشف شد.
بردسکن ـ دادستان بردسکن گفت: ۱۵ نفر از افرادی که قصد اغتشاش در بردسکن را داشتند شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ۱۱۰ نفر از اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی شامگاه سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ در فارس دستگیر شدند.
سخنگوی فراجا با بیان اینکه برخی از این افراد تراکت پخش می‌کردند و شعارهای تهدیدآمیز می‌دادند، افزود: این افراد کسبه را تهدید می‌کردند تا مغازه‌های خود را باز نکنند، اما با حضور به موقع پلیس این توطئه خنثی شد.
سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور از دستگیری ۱۱ نفر که کسبه بازار تهران را تهدید کرده بودند و اجازه بازگشایی مغازه‌ها را نمی دادند، خبر داد.
سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور از دستگیری ۱۱ نفر که کسبه بازار تهران را تهدید کرده بودند و اجازه بازگشایی مغازه ها را نمی دادند، خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری ۲۸ نفر از اغتشاشگران که موجب رعب و وحشت در بین شهروندان آملی در خیابان طبرسی شده بودند، خبر داد.
رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: شناسایی اغتشاشگران و دستگیری عناصر هدایت کننده اغتشاشات کماکان ادامه دارد و با کسانی که از این پس در اغتشاشات شرکت کنند قاطعانه برخورد و آن‌ها را به اشد مجازات محکوم خواهیم کرد.
فرمانده انتظامی البرز گفت: ۱۱ نفر از اغتشاشگران و عوامل حمله به ماموران پلیس در آزاد راه کرج - قزوین که در روز پنجشنبه در آشوب های خیابانی صورت گرفته بود دستگیر شدند.
شهید آرمان علی‌وردی در تجمعات چهارشنبه ۴ آبان در اکباتان تهران بر اثر جراحت شدید ناشی از حمله و شکنجه وحشیانه اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید.
روایت اغتشاشگران از شب‌های اغتشاش و آشوب‌ها را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فردی که با پوشیدن لباس قوم بختیاری سعی داشت تا تفرقه ایجاد کند شناسایی و دستگیر شد.
اعترافات اغتشاشگران شهر یاسوج که توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر شدند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سردارطاهر گفت: با اقدام به موقع پلیس حدود ۵۷ نفر از اغتشاشگران دستگیر و کلیه لیدرها و محرکین آنان نیز شناسایی و عملیات دستگیری آنان ادامه دارد.
جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۸۸۰ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی در گیلان خبر داد و گفت: یک باند تولید مواد اشتعال زا که قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی در استان را داشتند نیز دستگیر شدند.
لحظه دستگیری اغتشاشگران و مخلان امنیت در تهران که آسیب‌های زیادی به اموال مردم وارد کردند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
لحظه دستگیری اغتشاشگران و مخلان امنیت در تهران که آسیب‌های زیادی به اموال مردم وارد کردند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رشت- سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان در اطلاعیه ای از شناسایی دو تیم سازمانه یافته در اغتشاشات اخیر رشت و دستگیری ۱۲ نفر خبر داد.
فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۷۳۹ نفر از اغتشاشگران در سطح استان خبر داد و بیان کرد: ۶۰ نفر از این افراد زن بودند که توسط پلیس و سپاه دستگیر شدند؛ تعداد زیادی از این افراد نیز بومی گیلان نبوده و از سایر استان‌ها برای اغتشاش و آشوب وارد گیلان شده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ