بازیکن تیم هندبال نوجوانان دختر کشور بعد ازتوقف تیم ایران مقابل مقدونیه میزبان دیدارهای جهانی گفت: ما از بازی با تیم‌های اروپایی یاد می‌گیریم تا برابر این سبک بازی چگونه باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعالیت شهرزاد نصیری مدیر کمیته فوتسال زنان در فدراسیون بعد از ۱۴ سال به پایان رسید.
پاکبان یزدی محمود شیرزاد که در اولین روز‌های عید مشغول فعالیت بود یک کیف حاوی ۸۰ فقره چک به مبلغ ۵۱۱ میلیون تومان را در کنار پیاده‌رو پیدا کرد و به صاحبش بازگرداند.
سرمربی نامدار و باتجربه فوتسال ایران قراردادش را با تیم ملی فوتسال زنان کویت به مدت ۲ سال دیگر تمدید کرد تا حضوری ۶ ساله را در فوتسال کویت تجربه کند.
بدون تردید شهرزاد مظفر یکی از شاخص‌ترین چهره ها در فوتبال و فوتسال زنان ایران است، نامی که بعد از اتمام قرارداد چهار ساله با کویت، حالا دوباره با پیشنهاد این کشور مواجه شده است.
در کشتی فرنگی تیم ایران توسط شیرزاد بهشتی در وزن 63 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم، علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا رسید
آیت الله سعیدی نیز در این دیدار با تاکید بر پرهیز از کارهای بدون خروجی گفت: در مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید از موازی‌کاری و پرداختن به امور حاشیه‌ای جلوگیری شود.
دلیل اینکه در این سال ها کار شما در امور اداری و حقوقی دچار مشکل شده، ولی از سوی دیگر کار آقای فتحی ساخته و به پخش رسیده است، چیست؟ چون ایشان معروف هستند؟ غفارزاده: هم معروف است، هم سابقه اش زیاد است، هم مردم به ایشان و آثارش علاقه دارند؛ به هرحال فیلمساز خوبی است. من خودم سریال «شهرزاد» را می دیدم و دوست داشتم ولی این دلیل نمی شود کار خطای دوستم و کارگردانی که به او علاقه دارم، نادیده بگیرم. اگر محصول اندیشه و فکر شما را بدزدند چه حسی به شما دست می دهد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ