مهدی تاج با اشاره به وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از همین الان انتقادات را می پذیریم اما در مجموع به نتیجه رسیدیم انتخاب گزینه داخلی بهتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از کش و قوس فراوان، مدیران استقلال برای انتخاب سرمربی جدید خود به جمع بندی رسیدند و جواد نکونام سکان هدایت آبی ها را در دست گرفت.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرد سرمربی این تیم از بین دو گزینه ایرانی انتخاب خواهد شد.
در حالی که مدیران باشگاه استقلال با یک سرمربی اسپانیایی وارد مذاکره شده‌اند اما به نظر می‌رسد در نهایت یک مربی ایرانی به عنوان جانشین ساپینتو انتخاب می‌شود.
بجز سپاهان و تراکتور، دیگر تیم های لیگ برتر در پی انتخاب یا بقای سرمربی برای فصل بعد هستند، از پرسپولیس قهرمان گرفته تا استقلال و سایر تیم ها.
هدی نقیبی سرمربی تیم آلیش بانوان به عنوان بهترین مربی آسیا انتخاب شد.
بعد از عملکرد نامطلوب سعید الهویی به عنوان سرمربی تیم گل گهر سیرجان، مدیران این باشگاه کار خود را برای انتخاب سرمربی فصل آینده آغاز کرده‌اند.
دارنده ۲ مدال طلای جهان به عنوان مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان انتخاب شد و هدایت تیم های ملی این کشور را به مربیان ایرانی سپرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد تا دو هفته دیگر سرمربی تیم امید انتخاب می‌شود.
سرمربی فولاد نسبت به انتخاب سرمربی تیم ملی و اتفاقات داوری امروز بازی با استقلال واکنش نشان داد.
فدراسیون فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.
فدراسیون فوتبال افغانستان یک ایرانی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال این کشور انتخاب کرد.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
با انصراف امیر قلعه‌نویی از هدایت تیم ملی فوتبال ایران می‌توان اینطور برداشت کرد که پروژه انتخاب سرمربی ایرانی کاملا منتفی شده است.
رییس فدراسیون فوتبال ایران در نشست خبری پس از مجمع هیئت فوتبال البرز تاکید کرد که عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارد.
فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید به جمع بندی رسیده و به دنبال توافق نهایی با کمیته ملی المپیک است.
تجربه سابق نشان داده که انتخاب یک سرمربی داخلی معمولا با دستوری از «بالا» رقم خورده است؛ یعنی بالاتر از فدراسیون فوتبال. این موضوع بسته به علاقه و بعضی وقت‌ها جناح حاکم سیاسی رقم خورده و اعمال سلیقه هم شده است. نتیجه شده آنکه مربی مذکور در کوتاه‌مدت نتیجه نگرفته و دوباره از «بالا» دستور برکناری او صادر شده است
سرمربی اتحاد کلباء امارات برای پر کردن مهاجم سرشناس تیمش از بین یک مهاجم ایرانی و آفریقایی دست به انتخاب می‌زند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: نمی‌دانم سرمربی تیم ملی ایرانی است یا خارجی.
اگر بخواهیم سرمربی داخلی انتخاب کنیم از میان همین دوستان که اسامی‌شان مطرح شده است انتخاب خواهیم کرد و هرکدام هم که در شرایط فعلی بیاید، ایثار خواهد کرد
وی درمورد اینکه تکلیف سرمربی تیم ملی چه زمانی مشخص خواهد شد و حرف و حدیث‌های مطرح شده نسبت به انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی، گفت: همه این مجموعه‌ها گزینه تیم ملی هستند. اگر بخواهیم مربی داخلی انتخاب کنیم، واقعیت همین گزینه‌هایی هستند که نام‌شان مطرح شده است. در شرایطی فعلی هر کدام هم به تیم ملی بیایند، ایثار می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب جانشین بازیکن مصدوم خود تصمیمی برای استفاده از رقیبان او ندارد و به احتمال زیاد از بازیکن غیرتخصصی برای پرکردن جای مهاجم سرخپوشان استفاده خواهد کرد.
سرمربی بعدی تیم فوتبال امید با تصمیم فدراسیون فوتبال قطعا ایرانی خواهد بود.
۲ دستیار ایرانی تیم‌های ملی کامپوند و ریکرو به منظور فعالیت در رده سنی جوانان و بزرگسالان، انتخاب شدند.
دستیاران ایرانی سرمربی کره‌ای تیراندازی با کمان مشخص شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ