مدافع دهه هشتادی پیکان و تیم ملی امید می گوید تیمش با وجود جوانی حرف های زیادی برای گفتن دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات را اعلام کرد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، تا آخر هفته در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی به تازگی پیش بینی کرده است که در صورت وقوع زلزله 7.9 ریشتری در تهران چه بلایی بر سر برج 435 متری میلاد خواهد آمد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی و بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، روز پنج شنبه در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
لازم است که با آمریکا گفتگو داشته باشیم و اتفاقا اخیرا وزیر خارجه پیشین ایران، دکتر علی اکبر صالحی، این موضوع را مطرح کرد که می‌توانیم تعامل داشته باشیم. ما هم اکنون در وضعیتی قرار داریم که بهتر است خودمان با آمریکا معامله کنیم و جریان واسطه‌گری را قطع کنیم.
رویکرد جدید در معکوس کردن روند پیری، رویکردی نوین است که می‌تواند با پیری و بیماری‌های مرتبط با افزایش سن مقابله کند. این مطالعه به روشی شیمیایی دست پیدا کرده که می‌تواند سلول‌ها را جوان کند و آن‌ها را به وضعیتی جوان‌تر برساند. تا قبل ازاین تحقیق فقط درمان ژن‌تراپی قوی می‌توانست به چنین موفقیتی برسد.
زاکربرگ پیش تر در اولی تورنمنت جوجیتسوی برزیلی شرکت کرده بود. ایلان ماسک نیز در توئیتی گفته "من این حرکت عالی را دارم که آن را "والروس" می نامم جایی که فقط بالای سر حریفم دراز می کشم و هیچ کاری انجام نمی دهم". با چنین وضعیتی در صورت برگزاری نبرد درون قفس میان آن دو کدام یک برنده خواهد شد؟
حسن رسولی فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: حیاتِ یک سال و چند ماههِ دولت رئیسی نشان داد، حاکمیت یک دست نه تنها علاج درد نیست، بلکه بحران‌های عدیده‌ای را علاوه بر بحران‌های فعلی پیش روی مردم و کشور قرار داد تا امروز به وضعیتی دچار شده‌ایم که دغدغه مردم «سفره حداقلی» شده است.
فضای عمومی - این نسل در فضای عمومی انقلاب متولد شدند. دوران پرتنش انقلاب، اوضاع سیاسی پس از انقلاب و سپس جنگ و... وضعیتی که تنش‌های گوناگونی را به افراد و خانواده‌ها وارد می‌کرد، شاید بتوان گفت که فضای عمومی برای آنان سیاه و سفید بود و کودکان متولد این مقطع خیلی کمتر از کودکان دوره‌های پیش و پس از خود کودکی کردند و با تنوع زندگی مواجه نبودند. رسانه‌ها و مدرسه و خیابان برای آن‌ها همگی به یک رنگ بود و شادی و شیطنت کمرنگ‌ترین بود.
معاون فنی شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور - درباره دلیل اختلال رخ داده در اینترنت کشور اظهار کرد: با توجه حجم ترافیک داخل کشور و توسعه‌ای که باید اتفاق بی افتد، موقتا شاهد افت ترافیکی هستیم که با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت، ان شاءالله این مشکل در حال حل شدن است و به زودی دیگر این مشکل پیش نخواهد آمد.
رئیس جامعه بومگردی‌های استان بوشهر درباره وضعیتی که برای مسئولان بومگردی‌ها پیش آمده، گفت: برخی اقامتگاه‌های بومگردی، ناچار به فروش اقامتگاه یا برخی تجهیزات‌شان شده‌اند تا بتوانند وام‌ها یا تسهیلاتی که گرفته‌اند را پرداخت کنند. از همه این‌ها گذشته، هربار که برای خرید مواد غذایی برای این اقامتگاه‌ها می‌رویم با افزایش قابل‌توجه قیمت‌ها مواجه می‌شویم.
با وضعیتی که پیش آمده است، محمد محبی حتی از بازگشت به لیگ برتر ناراحت است چرا که در صورت ادامه حضور در تیم سانتاکلارا می‌توانست، روند گلزنی خود را دنبال کند و مورد توجه تیم‌های شاخص پرتغال قرار بگیرد.
یازدهمین و آخرین هفته لیگ برتر پیش از برگزاری جام جهانی در حالی به پایان رسید که باز هم از دو خرید تابستانی آبی‌ها رونمایی نشد.
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که پسر شما جذب سازمان منافقین شد آیا وی هم درگیر همین مسائل شد ‌و برخوردی که با بقیه افراد جامعه در اینگونه موارد صورت می گیرد با وی صورت گرفته است گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آنها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آن‌ها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
دامپزشک باغ وحش ارم درباره آخرین وضعیت بچه فیل متولد شده در باغ وحش ارم (مایسا) گفت: این بچه فیل درحال حاضر شرایط مناسبی دارد. چندی پیش هم یک کارشناس آلمانی به باغ وحش آمد که با باغ وحش ارم ارتباط دائمی دارد و هر دوسال یک بار برای بررسی وضعیت فیل‌ها به ایران سفر می‌کند و در آخرین بازدید از فیل‌ها نسبت به وضعیت و جایگاه «مایسا» اعلام رضایت کرد.
شرایط اینتر در بدترین زمان ممکن بحرانی شده و در چنین وضعیتی این تیم دو بازی حساس، به فاصله یک هفته برابر بارسا پیش رو دارد.
وقتی برای یک مشکلی هر روز تجمع می کنند و مسئولان می گویند این مشکل را ظرف دو هفته یا یک ماه حل می کنند این دیگر هنر نیست، هنر این است که ما پیش بینی می کردیم که همدان چه وضعیتی دارد و ما تا چه مدت آب داریم و آن زمان برایش فکری می کردیم تا الان به این روز نیفتد.
در صورت امکان سعی کنید در وهله نخست علت بوی بد لباس‌های تان را شناسایی کنید. برای مثال، ممکن است لباس‌های تان بوی بدی بدهند، زیرا هنگام پوشیدن آن عرق کرده‌اید و پیش از شستن، لباس‌ها خشک شده اند. این امر منجر به وضعیتی می‌شود که بوی بد درون لباس‌ها حبس می‌شود.
پدر دختری که در بیمارستان اسدآباد جان خود را از دست داد می‌گوید: مشخص نیست این وضعیتی که برای اهالی روستا پیش آمده از ظرفی که در آن شربت درست کرده‌اند بوده یا نه. تمام افرادی که آن شب در بیمارستان بودند آزمایش دادند. پس از آزمایش مشخص شد که سم یونجه در شربت وجود داشته است، اما نمی‌دانیم چرا علت اصلی را بازگو نکردند.
من گمان می‌کنم که شاهد ادامه مانور‌های نظامی چین خواهیم بود. سناریویی که من را اندکی نگران می‌کند آن است که این مانور هفته‌ها و ماه به طول انجامد و آن گاه این پرسش پیش خواهد آمد:" خب، ایالات متحده برای نشان دادن حمایت بیشتر از تایوان چه خواهد کرد". همیشه احتمال نوعی درگیری بین نیرو‌های نظامی ایالات متحده و چین وجود دارد هر چه بحران بیش‌تر ادامه یابد وضعیت پیچیده‌تر خواهد شد.
کارشناسان در نشست خبرگزاری مهر تاکید کردند که با توجه به پیچیدگی های سیاسی در عراق پیش بینی آینده تحولات این کشور بسیار سخت است.
رییس سازمان محیط زیست گفت: هر دستکاری در طبیعت برمبنای توانمندی‌ها و داشته‌های طبیعت انجام شود خیلی راحت می‌توانیم مسائلی مثل سیلاب و مخاطرات دیگر را کنترل کنیم. کشور ما از لحاظ ذاتی وضعیتی دارد که اگر دوسال سیل نیامد، خشکسالی نبود و زلزله نیامد باید انگشت به دهان باشیم. این ذات سرزمین ماست و باید آن را با همین مقتضیات مدیریت کنیم.
ورود مردم عادی به این بیمارستان‌ها ممنوع است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ