رسانه آمریکایی در ادامه سلسله گزارش‌های خود قبل از جام جهانی به بررسی اتفاقات بین ایران و آمریکا در جام جهانی فرانسه پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرچه سبک زندگی حجاب‌استایل‌ها با مصرف‌گرایی و لاکچری‌بازی‌هایشان دارد زندگی ایرانی_ اسلامیِ دنبال‌کنندگان شان را به سمت و سوی دیگری می‌برد و حجابی که هر روز کوتاه‌تر و کمترش می‌کنند دارد درحال غارت پوشش زن مسلمان است. اما فتوا‌هایی که صادر می‌کنند و نسخه‌های مخالف دستورات دینی که برای دنبال‌کنندگان‌شان می‌پیچند معظل بزرگی است که این روز‌ها شاهدش هستیم. حالا با نزدیک شدن به ایام اربعین، حجاب‌استایل‌ها فتوای جدیدی برای زائران اربعین اباعبدالله صادر کرده‌اند.
روزنامه اسپورت اسپانیا اعلام کرد بارسلونا قصد دارد با فروش کلمنت لنگله به یک باشگاه عربستانی، از شر او خلاص شود.
یک مقام آگاه گفت: «منیره ترز بصیر، یکی از عناصر اصلی، با سابقه و دوتابعیتی شبکه تحدید نسل ایران که رابط اصلی شبکه معاند بین‌المللی با شبکه نفوذ داخلی بود و سال‌ها در قالب صندوق جمعیت سازمان ملل (UNFPA) پروژه‌های ضد جمعیتی را در کشور پیش می‌برد، در آبان ماه سال گذشته و همزمان با اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی» توسط سازمان اطلاعات سپاه، جلب و به زندان اوین منتقل شد.
سی امین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور مردان پس از دو روز رقابت میان شرکت کنندگان با قهرمانی تیم فارس به پایان رسید.
در پی فایل صوتی منتشر شده از یک جلسه با حضور دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین آمریکا که نشان‌دهنده مغایرت اظهارات او درباره نگهداری اسناد محرمانه مرتبط با ایران بود، ترامپ در گفت‌وگویی با فاکس نیوز انتشار این فایل صوتی و گزارش‌ها درباره آن را «حقه‌ای دیگر» تلقی کرد.
نیکولا فاکس (Nicola Fox) مدیر علوم ناسا، در سخنرانی افتتاحیه گفت: شنیدن در مورد آزار و اذیتی که اعضای میزگرد ما به صورت آنلاین با آن روبه‌رو شده‌اند، واقعا مایوس‌کننده است، زیرا آن‌ها در حال مطالعه این موضوع هستند. آزار و اذیت فقط به ایجاد موانع بیشتر منجر می‌شود.
دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در شب شکست این تیم مقابل کاراگومروک به میدان رفتند.
جیم فاکس، قهرمان سابق المپیک در سن 81 سالگی درگذشت. او در المپیک 1976 مونترئال در رشته پنجگانه مدال طلا را برده بود.
اولین جلسه دادگاه شکایت غول تکنولوژی دومینیون از شبکه خبری فاکس نیوز به اتهام افترا زدن، با توافق دو طرف لغو شد، اما این اتهام هزینه های سنگینی برای شبکه آمریکایی داشت.
ماسک در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز گفته است، از اینکه متوجه شده دولت آمریکا توانایی خواندن و دسترسی به پیام‌های خصوصی بر روی شبکه اجتماعی که وی مالک آن است را دارد، شوکه شده است.
ایلان ماسک در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که دولت ایالات متحده به ایمیل‌های خصوصی توییتر «دسترسی کامل» داشته است.
شبکه فاکس نیوز اعلام کرد که در جریان حملات راکتی جدید به پایگاه های ارتش آمریکا در سوریه شماری از نیروهای نظامی این کشور زخمی شدند.
خیلی بعید است که به این زودی‌ها بتوانیم نگاهی به داخل کشتی جدید جف بیزوس داشته باشیم. با این حال، گزارش شده است که فضای داخلی این قایق از «اِئوس» (Eos) الهام گرفته شده است. «اِئوس» یک قایق بادبانی ۹۲ متری متعلق به دوست نزدیک بزوس، بری دیلر، موسس و مدیر عامل سابق فاکس، است.
فاکس نیوز به نقل از امیر آویوی، بنیانگذار و رئیس مجمع امنیت دفاعی رژیم صهیونیستی نوشت: «اسرائیل اجازه نخواهد داد ایران هسته‌ای شود». از آنجایی که ما شاهد ادامه پیشرفت بدون مانع برنامه هسته‌ای نظامی ایران با غنی سازی تسلیحاتی هستیم، اسرائیل گزینه نظامی معتبر خود را آماده می‌کند.
شبکه فاکس نیوز گزارش داد که ارتش آمریکا این بالون چینی را در مقابل سواحل کارولینا سرنگون کرد و هم اکنون جمع آوری لاشه آن در حال انجام است.
شبکه فاکس نیوز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی و آمریکا قصد دارند رزمایش هوایی مشترک برگزار نمایند.
"کیلی مک انانی" سخنگوی سابق کاخ سفید در دوره ریاست جمهوری ترامپ در شبکه خبری "فاکس نیوز" اعلام کرد که سخنرانی پیروزی دیسانتیس "باید پیام آینده حزب باشد". روزنامه "نیویورک پست" متعلق به "روپرت مرداک" دیسانتیس را "دی فیوچر" معرفی کرد و او را آینده حزب جمهوری خواه دانست و حملات اخیر ترامپ را "نمایشی شرم آور" توصیف کرد.
ترامپ در مصاحبه‌ای اختصاصی به فاکس نیوز دیجیتال گفت: "من در رسانه اجتماعی تروث سوشال می‌مانم. من آن را بیشتر می‌پسندم، روش کار آن را دوست دارم. من ایلان ماسک را دوست دارم، اما همچنان در شبکه تروث سوشال می‌مانم. "
رئیس جمهور پیشین آمریکا در گفتگو با فاکس نیوز درباره بازگشت خودش به توئیتر پس از خریداری این شبکه اجتماعی از سوی ایلان ماسک، اظهارنظر کرد.
به گفته «لیام فاکس» وزیر دفاع پیشین و متحد سوناک در مورد ایران، نخست‌وزیر تازه بریتانیا موضعی «بغایت تندتر» و «سرسختانه تر» از وزارت خارجه دوره جانسون خواهد داشت.
طبق اعلام شبکه خبری فاکس نیوز، نتایج یک نظرسنجی از کاهش محبوبیت جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا برای انتخاب مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ حکایت دارد.
رئیس جمهور ایران با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا در برنامه «۶۰ دقیقه» گفتگو انجام داد.
میگ-۳۱ رهگیر طراحی شده توسط شوروی علیرغم قدمت خود نقش جدیدی را به عنوان عرصه‌ای جهت استفاده از برخی از موشک‌های کروز ابرفرا صوت «کینژال» روسیه ایفا می‌کند.
شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که دو بمب‌افکن آمریکایی از نوع «B-۵۲» در مسیر خلیج فارس از حریم هوایی اراضی اشغالی عبور کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ