اگرچه برایان هوک در ۱۱ دسامبر ۲۰۲۲ از سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه آمریکا حمایت تمام وقت دریافت می‌کرد، دو خودروی شخصی وی از پارکینگ مقابل خانه اش در شمال ویرجینیا به سرقت رفته و در یک قتل استفاده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
علیرضا بیرانوند و صادق محرمی، دو بازیکن تیم ملی کشورمان نیز خودرو‌های خود را وارد ایران کردند.
رشت- رئیس پلیس راه گیلان از برخورد خودروی ۴۰۵ به صندوق صدقات در جاده لنگرود به لاهیجان خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان باختند و یک نفر به شدت مصدوم شدند.
نشریه آمریکایی واشنگتن اگزمینر سرقت دو خودروی برایان هوک و استفاده از آن در جریان یک قتل را افتضاح امنیتی بزرگ برای آمریکا دانست.
نشریه آمریکایی واشنگتن اگزمینر سرقت دو خودروی برایان هوک، مسئول سابق امور ایران در دوره ترامپ از درب خانه‌اش و استفاده از آن در جریان یک قتل را افتضاح امنیتی بزرگ برای آمریکا دانست.
خودروی برقی شرکت اسپارک دو رکورد جهانی سرعت را شکست. این خودرو با نام «اول» یا همان «جغد» موفق شد در قسمت یک هشتم مایل رکورد ۱۹۲/۰۲ مایل، معادل ۳۰۹/۰۲ کیلومتر و در قسمت یک چهارم مایل سرعت ۱۹۸/۱۲ مایل، معادل ۳۱۸/۸۵ کیلومتر را ثبت کند. تست سرعت این خودروی برقی در فرودگاه «آلینگتون» بریتانیا انجام شد. جغد در مدت ۱/۷۲ ثانیه می‌تواند به سرعت ۶۰ مایل (نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر) برسد و حداکثر سرعت آن ۲۶۰ مایل است.
سرنشین یک دستگاه خودرو بعد از طی دو مرحله تذکر ضمن بی‌توجهی برای بار سوم، به اقدامات غیرقانونی خود ادامه داده و خودروی نامبرده در پارکینگ منزل مالک به وسیله قفل چرخ توقیف قانونی گردید.
جمعیت هلال احمر از تصادف دو خودروی سواری با ٢ شتر در گنبدکاووس و مصدومیت ۵ نفر به دلیل این حادثه خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: در سال ۱۴۰۲ دو خودروی جدید وارد خط تولید و دو یا سه مدل قدیمی از رده خارج می‌ شوند که به دلیل جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار از بیان اسم خودروها خودداری می‌کنم.
سبزوار ـ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد ۲ خودرو سواری پژو و پراید با یکدیگر در جاده سبزوار - خوشاب ۹ مصدوم برجای گذاشت.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارق که در جریان سرقت خودروی شاسی بلند زنی میانسال او را به قتل رسانده بودند، خبر داد.
تبریز- تصادف دو خودروی سواری در اسکو یک فوتی و چهار مصدوم بر جای گذاشت.
منابع محلی می‌گویند بر اثر انفجار دو خودروی بمب‌گذاری‌شده در سومالی دست‌کم ۹ نفر کشته شده‌اند.
بر اثر انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در موگادیشو پایتخت سومالی دستکم ۱۰۰ نفر کشته شدند.
دو خودروی پرنده برای نخستین بار در شهری در استرالیا مسابقه دادند.
رویداد خودروهای آینده به مدت دو روز در یک خودروسازی ایرانی برگزار می‌شود و قرار است یک خودروی متصل رونمایی شود.
خودروی پرنده دو نفره eVTOL X۲ مجهز به سیستم کنترل پرواز هوشمند و قابلیت‌های پرواز مستقل است و جدیدترین نسل خودرو‌های پرنده است که به طور مستقل توسط XPENG AEROHT وابسته به XPENG توسعه یافته است.
در ادامه تعمیق روابط ایران با ونزوئلا و همکاری‌های ضد تحریمی دو کشور تولید ۴ خودروی ایرانی در ونزوئلا کلید خورده است.
تصاویری منتشر شده از خودرو اورژانس که با آژیر خود خبر از بیمار اورژانسی می‌دهد، اما با خودخواهی و حرکت غیرانسانی دو راننده مواجه می‌شود را ببینید.
در حال حاضر دو گروه مربی در آموزشگاه‌ها فعالیت می‌کنند. مربیانی که خودروی آن‌ها متعلق به آموزشگاه است، برایشان رابطه کارگری تعریف شده و بیمه می‌شوند، اما مربیانی که با خودروی خود فعالیت می‌کنند، طبق قانون باید از بیمه خویش فرما استفاده کنند که به دلیل مبلغ کم دستمزد آن‌ها، یعنی ساعتی ۲۸ هزار تومان، عموما توان آن را ندارند.
اخیرا یوتیوب ویدئویی در خصوص آزمایش قابلیت‌های خودران خودروی تسلا را از پلتفرم خود حذف کرده است. در این ویدئو راننده قصد دارد بررسی کند که آیا یک خودروی خودران تسلا در صورت مواجه شدن با کودکان توقف می‌کند یا خیر.
شرکت لوسید از تولید خودروی برقی سدان لوکسی خبر داده که ایر سفایر نام دارد و دارای موتور سه‌گانه ۱۲۰۰ اسب بخاری است.
سرهنگ علی شریفی از وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت در شب گذشته خبر داد و اظهار کرد: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف در ساعت ۲۳:۵۵ شب گذشته در مسیر بزرگراه زین‌الدین مسیر غرب به شرق قبل از هنگام، یک خودروی متواری با عابر برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ